Sari la conținut
Forum Roportal
sorin21us

AJAX

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Fratilor sunt incepator in ce priveste AJAX. Incerc sa-l invat si nu sa copii de pe internet. vreau sa fac un meniu pt pagina mea dar m-am blocat la functia onMouseOver, pt ca nu stiu cum sa fac ca meniul drop down(HV menu) sa dipara dupa ce iau mouse-ul.

Codu e acesta:

 

 

<html>

<head>

<title>

HV menu

</title>

<style type='text/css'>

div#menuTop1

{

border: 2px solid black;

width: 150px;

}

 

div#dropDown1

{

visibility: hidden;

width: 150px;

}

 

.subItem

{

text-align: center;

margin-bottom: 1px;

}

 

.subItem a

{

background: blue;

text-decoration: none;

display: block;

font-weight: bold;

border: blue;

color: white;

}

 

.subItem a:active

{

 

border: gray;

}

 

.subItem a:hover

{

background:gray;

color: #000000;

width: 150px;

}

 

div#showInRight

{

position: absolute;

top: 30px;

left: 150px;

width: 150px;

z-index: 20;

visibility: hidden;

}

 

</style>

<script language='javascript'>

function hideMenus()

{

document.getElementById('dropDown1').style.visibility='hidden';

}

function hideSubMenu()

{

document.getElementById('showInRight').style.visibility='hidden';

}

// the show menu function takes one argument which is the menu to be shown

function showMenu(sm)

{

document.getElementById(sm).style.visibility='visible';

}

</script>

</head>

<body>

<div id='menuTop1' onMouseOver="showMenu('dropDown1');">

Start Here

</div>

<div id='dropDown1'>

<div id='sub1-1' class='subItem' onClick="hideMenus();" onMouseOver="showMenu('showInRight');"><a href='#'>link1</a></div>

<div id='sub1-2' class='subItem' onClick="hideMenus();"><a href='#'>link2</a></div>

<div id='sub1-3' class='subItem' onClick="hideMenus();"><a href='#'>link3</a></div>

<div id='sub1-4' class='subItem' onClick="hideMenus();"><a href='#'>link4</a></div>

<div id='sub1-5' class='subItem' onClick="hideMenus();"><a href='#'>link5</a></div>

</div>