Jump to content
Forum Roportal
Sign in to follow this  
soarele

Marsava politica a bancilor

Rate this topic

Recommended Posts

Ca mai toti cei care au un salariu modest si isi doresc sa nu treaca prin viata asta fara sa isi faca strictul necesar, m-am "bagat" sclav la banci. Astfel, pentru o "renovare" a casei am facut 3 credite si o descoperire de card. Nu ma intrebati cum am reusit ca nu-mi dau seama acum ... Si acum dupa 2 ani de platit gasesc o solutie de refinantare cu o dobanda mai mica. Si ma pun pe facut acte. Am uitat sa mentionez ca refinantarea am facut-o la Piraeus, iar creditele vechi la BCR, Alpha si Citi. Uite ca Piraeus imi acorda o refinantare pentru BCR si Citi. Toate bune si frumoase. Putin mai multi bani pe aceeasi perioada si o rata cu 300 mai mica. Cnf conditiilor BCR si Citi trebuiau sa-mi elibereze o adresa in care sa fie mentionata suma pe care o datoram. Eh, BCR m-a servit. Putin le-a pasat ca pierd un fraier. Mi-au dat tot ce am vrut, contra cost ce-i drept, dar intr-un timp scurt chiar pe loc. In schimb la Citi mai aveam putin si mutam sucursala de acolo!!! O doamna bine care vorbea extraordinar de frumos, dupa ce i-am spus ca doresc sa fac o refinantare s-a schimbat la fata si a dat-o draq de domnie. Pur si simplu nu vroia sa imi dea situatia contului si adresa. Initial mi-am pastrat calmul, dar cand am vazut ca ma duce cu zaharelul mi-a sarit mustarul.

"Si totusi nu vreti sa fac fac un calcul sa vedeti ce bani va putem da noi?"

"Nu, multumesc. Vreau sa refinantez si punct."

"Da stiti ca trebuie sa ne dati un comision de 10% pentru rambursare anticipata? Si pe langa acesta va mai ia si banca cealalta un comision. Si dvs sunteti in pierdere ..."

"Da, doamna stiu si sunt de acord. Eliberati-mi adresa, va rog."

"Bine. Asteptati."

imi elibereaza adresa fara numar de inregistrare. Unde draq am mai vazut o ditai banca sa nu aiba sistem de inregistrare a documentelor care intra si ies?????????????? si de aici o intreaga nebunie. piraeus vroia numar de inregistrare, Citi nu avea. si uite asa am umblat o zi intreaga de la o banca la alta fara nici un rezultat si hotarata sa renunt. Dar ce nu face omul pentru a nu mai da atatia bani bancilor ... totusi 300 diferenta pe luna este o suma ... in sfarsit, cedeaza cei de la Pireus si imi trimit banii catre Citi. Dupa o zi primesc un telefon de la centrala Citi care ma instiinteaza ca banii au intrat in contul dansilor si ca mai am o diferenta de 38 RON pe care ar fi bine sa o achit la casierie si nu cu cardul. Merg la sucursala care mi-a acordat crditul cu gandul de a plati diferenta si de a lua si adresa cnf careia am lichidat creditul. Ajung acolo si surpriza ... doamna sefa de birou nu vedea ordinul de plata ... asa banca asa sistem informatic ... dar nici sa sune in centrala sa intrebe ce si cum nu a binevoit ... plec nu inainte de a achita la bancomat (pt ca tocmai se inchisese casieria) suma de 38 RONI. urmatoarea zi o sun pe "doamna" si tot nu vede suma achitata in avans. sun in centrala si iar surpriza ... mai aveti de plata 155 RONI si abia dupa va vom elibera adresa de lichidare. Ma duc iar la sucursala achit de acesta data la casierie suma de 155 si merg la "doamna". Ma saluta politicos si ma roaga sa o astept 2 minute ca sa termine ceea ce incepuse. Ma asez pe scaun si astept 40 de minute fara macar sa-i arunc o privire. Ma striga:

"Poftiti, d-na. Cu ce va mai ajut?" (de parca pana atunci tot m-a ajutat)

"Am vb la centrala. Banii sunt in cont. Am achitat si diferenta si vreau sa inchid contul."

"Stati putin sa verific...imi pare rau, dar nu vad banii !!!! vad doar ce ati achitat 38+155"

"Doamna, va rog, suna-ti in centrala sa va confirme colegii dvs ca banii sunt in cont si eliberati-mi adresa"

Sare de pe scaun, arunca niste hartii de pe birou si se indreapta catre dozatorul de apa.

"Nici nu am baut apa azi, nici nu am mancat, este ora 17:00!Ce numai eu sunt in sucursala asta????Puteati sa mergeti la alti colegi de-ai mei!"

Cu un calm iesit din comun am continuat sa imi cer scuze "Doamna, imi cer scuze. Nu vreau sa va supar, dar vreau sa inchid contul pe care il am la dvs. Va rog, sunati la centrala"

Se intoarce cu un pahar cu apa si suna. Vorbeste cu o colega:

"Draga, eu nu vad banii d-nei!!!! Te rog fa ceva sa-i vad ca sa i eliberez si adresa. Nu pot semna o adresa daca nu vad cu ochii mei ca suma exista!". Apoi spre mine "D-na abia maine va pot elibera adresa pt ca abia maine voi vedea suma."

Eu si mai calma ... "Bine, dar daca colega dvs va confirma tot nu aveti incredere?!?"

"Nu pot semna pe ceva ce nu vad!!!!"

"OK. Mai vin si maine!"

Se mai converseaza putin cu colega dansei cum ca vezi doamne ea se simte penibil ca pune clientii pe drumuri si ca se simte prost pentru ca am fost cel putin de 5 ori la ea si intreaba daca ar putea sa-mi trimita prin fax adresa. Sunt de acord si cer un formular pt inchiderea contului. Il completez dupa care il inmanez. Se apuca pur si simplu si il mazgaleste cu pixul foarte nervoasa. Ridica ochii spre mine si zambeste amar. i-a alt formular si incepe nervos sa-l completeze. incep sa-mi pierd calmul si o rog sa mi-l dea ca il completez eu. Se uita la mine si continua nervos sa completeze. intr-un sfarsit mi-l da. Il completez si intreb daca mai trebuie sa mai fac ceva.

"Nu. Asta e tot. Maine va trimit adresa prin fax. Imi dati va rog numarul?"

"Sigur"

"Uitati imi pun aici biletul sa nu uit, dar totusi va rog sa ma sunati maine pe la 10:30-11:00 sa-mi amintiti. Sa stiti ca de obicei adresa se inmaneaza personal, dar pentru ca va cunosc fac un efort si o trimit prin fax"

gata ... pana aici ... mi sa pus capsa

"Doamna nu ma cunoasteti si nici nu va doresc!!!!Nu este nevoie sa faceti ceva ce nu trebuie!!!!Vin maine si o ridic personal!!!" fierbeam de nervi...

Ea mai calma:"nu este nevoie. originalul il trimit prin posta. stiti noi suntem banca, ceilalti sunt banca si ... (se balbaie)"

incerc sa nu ii pun biroul in cap .... "si noi suntem prosti!!!!ok.astept maine faxul.la revedere"

ea cu un zambet amar:"la revedere si succes"

plec.

sun a doua zi pe la 11:00. nu raspunde la tf.

sun la 11:30 raspunde o colega si ii transmit mesajul.

astept pana la 14:00 si nimic. sun in centrala. vb cu o doamna "gogonea" si imi promite ca in jumatate de ora primesc adresa pe fax.

astept o ora. mai astept inca o juma de ora si nik.

sun iar la centrala si aceeasi d-na "gogonea" isi cere scuze, dar asteapta de la colegii din sucursala cererea mea de inchidere a contului ... sa inteleg ca doamna de la sucursala a mancat biletul de nervi si acum nici colegilor ei nu le mai acorda atentie!!! ma enervez iar ...

si totusi o rog pe d-na gogonea sa ma rezolve in cel mult juma de ora pentru ca nu se mai poate. dupa o ora primesc faxul. minune.

merg urmatoarea zi la pireus si las adresele. cand ma intorc la birou o alta minune. mai aveam un fax cu o adresa de la C iti. probabil doamna a vomat biletelul si si-a amintit de mine ....

 

C'est la vie ... asa se intampla cand trebuie sa fi sclavul bancilor ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

m'da ... horror experienta ***

oricum, asa e la 90% din cazuri cu clieti "fraieri" adica majoritatea, adica "prostimea"

si ce e mai grav e ca din alea 90% din cazuri vre-o 80-90 % e din incompetenta personalului, restul din rea vointa ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal sa nu-i convina, sa nu uitam ca daca contractul "pica" inainte de termen la anumite banci exista "prostul obicei" sa retraga comisionul acordat ofiterului de credit care a incheiat contractul. Astfel la incasarea de comision in luna urmatoare va avea polite finalizate minus laps-urile. Nasol nu? Asa ca...sa nu ne mai miram...banii ii determina comportamentul...da aia s-o facut palida...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×