Jump to content
Forum Roportal
Sign in to follow this  
xxxsss

BCR e-banking - balbaieli

Rate this topic

Recommended Posts

Acesta este mesajul reclamatiei pe care am facut-o la centrala BCR:

 

 

... wrote:

 

> Buna ziua,

>

> Am facut o cerere de e-banking la BCR sucursala dr. Felix in luna Iunie sau Iulie, mi s-a spus ca in mod normal se rezolva in doua saptamani.

> Dupa doua luni si mai bine si dupa insistentele mele (cateva drumuri la banca) am primit in sfarsit dispozitivul "VASCO". Am fost informat cu aceasta ocazie ca o sa primesc un email cu datele de login.

> Am asteptat iarasi mai bine de doua saptamani si n-am primit nimic.

> Ieri, 26.09.2007 am sunat la numarul 4085500 (centrala ebanking), acolo, o doamna amabila s-a scuzat ca au intarziat atat de mult si mi-a spus ca o sa primesc in cateva ore un fax cu datele de login. Am asteptat 24 de ore si n-am primit nimic. O sa mai sun si azi.

> Mi se pare ciudat ca promisiunile date de reprezentantii BCR valoreaza atat de putin incat sunt incalcate in mod repetat.

>

> Acum ma intreb daca serviciul de ebanking de la BCR este deschis cu adevarat publicului si daca da, de ce este asa de greu de realizat o inscriere in acest serviciu

>

 

In continuare, am sunat si astazi 27.09.2007 la 4085500. Doamna care a raspuns a spus ca nu a gasit fisa mea si din cauza asta nu mi-a trimis acel fax.

Cred ca normal era sa ma sune (mi-a cerut numarul de telefon) si sa imi spuna ca nu poate trimite fax-ul.

Ma intreb cum mi-au dat dispozitivul "VASCO" fara sa vada fisa.

Am intrebat ce trebuie sa fac eu pentru a rezolva problema si mi-a spus sa sun la filiala Dr. Felix sa ii rog sa trimita fisa la centrala.

Nu mi se pare ca ar fi treaba measa organizez circulatia fiselor intre sucursalele BCR si Centrala BCR, cred mai degraba ca aceste detalii sunt interne fiecarei banci si clientii nici n-ar trebuii sa stie despre aceste lucruri.

 

In acest moment nu stiu ce as mai putea face pentru a accesa serviciul de e-banking de la BCR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme "a la" BCR am tot auzit.

E-banking e ceva nou si de aceea pot aparea probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Probleme "a la" BCR am tot auzit.

E-banking e ceva nou si de aceea pot aparea probleme.

Tipu are dreptate, e ceva nou, in Ro.....

 

Da nici chiar asa probleme, fa-ti frate la alta banca; sunt sigur ca altii abia asteapta sa iti ia banii... la conditiile pe pietele bancare, a-si zice ca sa iti pupe mainile ca sa ii dai....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acesta este mesajul reclamatiei pe care am facut-o la centrala BCR:

Rares Tohanean wrote:

 

> Buna ziua,

>

> Ma numesc Rares Tohanean, am facut o cerere de e-banking la BCR sucursala dr. Felix in luna Iunie sau Iulie, mi s-a spus ca in mod normal se rezolva in doua saptamani.

> Dupa doua luni si mai bine si dupa insistentele mele (cateva drumuri la banca) am primit in sfarsit dispozitivul "VASCO". Am fost informat cu aceasta ocazie ca o sa primesc un email cu datele de login.

> Am asteptat iarasi mai bine de doua saptamani si n-am primit nimic.

> Ieri, 26.09.2007 am sunat la numarul 4085500 (centrala ebanking), acolo, o doamna amabila s-a scuzat ca au intarziat atat de mult si mi-a spus ca o sa primesc in cateva ore un fax cu datele de login. Am asteptat 24 de ore si n-am primit nimic. O sa mai sun si azi.

> Mi se pare ciudat ca promisiunile date de reprezentantii BCR valoreaza atat de putin incat sunt incalcate in mod repetat.

>

> Acum ma intreb daca serviciul de ebanking de la BCR este deschis cu adevarat publicului si daca da, de ce este asa de greu de realizat o inscriere in acest serviciu

>

 

In continuare, am sunat si astazi 27.09.2007 la 4085500. Doamna care a raspuns a spus ca nu a gasit fisa mea si din cauza asta nu mi-a trimis acel fax.

Cred ca normal era sa ma sune (mi-a cerut numarul de telefon) si sa imi spuna ca nu poate trimite fax-ul.

Ma intreb cum mi-au dat dispozitivul "VASCO" fara sa vada fisa.

Am intrebat ce trebuie sa fac eu pentru a rezolva problema si mi-a spus sa sun la filiala Dr. Felix sa ii rog sa trimita fisa la centrala.

Nu mi se pare ca ar fi treaba measa organizez circulatia fiselor intre sucursalele BCR si Centrala BCR, cred mai degraba ca aceste detalii sunt interne fiecarei banci si clientii nici n-ar trebuii sa stie despre aceste lucruri.

 

In acest moment nu stiu ce as mai putea face pentru a accesa serviciul de e-banking de la BCR.

 

 

Eu folosesc serviciul de la Alpha Bank si n-am avut nici o problema. Practic iti administrezi toate conturile si transferurile de acasa, de pe computer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca nu am nici un cont la ei....dar am la brd si destul m-au jefuit astia !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va relatez din experienta personala.

In luna martie am efectuat sub supravegherea unui consultant BCR o operatie de schimb valutar tip cross. La finalul operatiei, dupa ce am semnat formularul, a aparut o anomalie care consta din asocierea inversata a monedelor aferente codurilor IBAN. Astfel, se schimbau 875 EURO dintr-un cont in USD in 550 USD transferati intr-un cont in EURO. Mai mult, mi se confirma schimbul valutar a 550USD in 875EURO!!! ;) L-am atentionat pe omul de la BCR despre minunea asta dar mi s-a spus ca nu-i nici o problema, este probabil scris gresit in programul lor, sa trimit insa capturile de ecran la serviciul suport.direct@bcr.ro si in maxim 48 ore voi primi un raspuns. Toata povestea asta a dus la schimbarea sumei de 1359USD si asta evident fara acordul meu. Raspunsul nu a venit decat dupa 2 luni, in 02.05.2008, asta in urma repetatelor mele insistente, si-mi spune ca gresala este a mea :P ...ca, nu am completat bine formularul. Acum m-am adresat ANPC pentru investigarea situatiei. Oricum, ATENTIE LA E-BCR!!!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×