România
Roportal.ro

PegIntronul legat de evenimente psihiatrice fatale

Început de ela_2_hope, Mar 11 sep 2007 · 4 răspunsuri · 3.984 vizualizări

Gia346 mesaje#2

Era si cazul. Pentru ca am fost patita consider chestiunea cat se poate de periculoasa cu atat mai mult cu cat doctorii nu dau absolut nici o atentie acestui efect secundar. Abia la terminarea tratamentului, doctorita internista care imi elibera retete m-a anuntat ca s-a "alocat" un psihiatru pe langa hepaticii care sunt pe interferon. I-am spus multumesc dar ce-a fost rau a trecut. Oricum la "strigatele" mele de ajutor se uita neajutorata la mine si-mi prescria de zor Xanax. Pe care oricum nu l-am mai luat dupa primele 4 pastile pt ca nu avea nici un efect pozitiv. In schimb negative erau din belsug si ma gandeam ca o sa mai am de luptat si cu dependenta dupa ce termin interferonul.

ela_2_hope419 mesaje#3

Salut Gia,

Am vrut sa-i doar sa-i atentionez si pe cei care vor urma acest tratament !

Eu sunt satula de sistemul nostru, insa cu gandirea pozitiva si cu ajutorul lui Dumenzeu sigur ca trec mai usor peste toate. Te pup si aveti grija de sufletelele voastre !

simoneta25.001 mesaje#4

Intradevar. E foarte bine de stiut.

In cazul pe care-l cunosc eu, medicul curant a avertizat privind aparitia unor tulburari de natura psihica. Au fost. Bine ca au trecut odata cu terminarea tratamentului. Sper...

ela_2_hope419 mesaje#5

Simoneta,

Medicul tau curant este uman, in multe cazuri te trateaza ca pe un simplu cobai si de aceea m-am gandit ca tot ce este nou legat de Hep C sa fie adus la cunostinta multora care au acces la acest forum.

Numai bine iti doresc.

← Înapoi la Hepatita C - intrebari si raspunsuri