Sari la conținut
Forum Roportal
padmini

Este publicitatea esentiala in afaceri?

Postări Recomandate

Se stie ca pentru a avea o afacere de succes trebuie sa fii in atentia publicului vizat. Ce rost are sa existi, daca ceilalti nu stiu de tine? Am vazut firme cu potential care au ajuns in pragul falimentului pentru ca nu si-au facut publicitate, dar am vazut si firme mici de care ma indoiam ca vor avea vreodata succes si totusi prin intermediul advertisingului s-au dezvoltat intr-un mod neasteptat. Le-au crescut vanzarile, au devenit branduri recunoscute si continua sa mentina atentia populatiei. Care considerati ca este meritul unei agentii de advertising in reusita unei afaceri?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Se stie ca pentru a avea o afacere de succes trebuie sa fii in atentia publicului vizat. ... Care considerati ca este meritul unei agentii de advertising in reusita unei afaceri?

 

meritul agentiei nu stiu care este, ca nu stiu ce face agentia in afara de a crea un spot publicitar sau un afis. iar daca ai talent si imaginatie - poti face tu un afis si un text mult mai atragator, pentru ca tu esti cel direct interesat sa-ti mearga afacerea.

 

importanta este distributia mesajului. pentru unii, la inceput in ale afacerilor, este prea scumpa o reclama data la tv. si atunci... cum faci sa ajunga la publicul tinta mesajul tau?

 

eu am incercat cu faxuri si reclama prin mail la firmele potential intreresate de ceea ce ofera firma mea. si nu am avut nici un succes!

tot relatiile si cunostintele, recomandarile la niste sefi mi-au deschis usile si asa am facut contracte (desi nu-mi place metoda, dar daca altfel in Romania nu se poate...).

 

dar, ok, eu nu vand marfuri, ci ofer servicii...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
meritul agentiei nu stiu care este, ca nu stiu ce face agentia ...

Agenţia face exact ca un avocat:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

importanta este distributia mesajului. pentru unii, la inceput in ale afacerilor, este prea scumpa o reclama data la tv. si atunci... cum faci sa ajunga la publicul tinta mesajul tau?eu am incercat cu faxuri si reclama prin mail la firmele potential intreresate de ceea ce ofera firma mea. si nu am avut nici un succes!tot relatiile si cunostintele, recomandarile la niste sefi mi-au deschis usile si asa am facut contracte (desi nu-mi place metoda, dar daca altfel in Romania nu se poate...).ai incercat reclama prin intermediul brosurilor/flyere-lor distribuite direct la sediul potentialilor clienti?....In legatura cu ce ziceai despre relatii si cunostinte, sunt total de acord....deocamdata asa se merge pe la noi.

Dă-mi voie să presupun că activezi

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
importanta este distributia mesajului. pentru unii, la inceput in ale afacerilor, este prea scumpa o reclama data la tv. si atunci... cum faci sa ajunga la publicul tinta mesajul tau?eu am incercat cu faxuri si reclama prin mail la firmele potential intreresate de ceea ce ofera firma mea. si nu am avut nici un succes!tot relatiile si cunostintele, recomandarile la niste sefi mi-au deschis usile si asa am facut contracte (desi nu-mi place metoda, dar daca altfel in Romania nu se poate...).ai incercat reclama prin intermediul brosurilor/flyere-lor distribuite direct la sediul potentialilor clienti?....In legatura cu ce ziceai despre relatii si cunostinte, sunt total de acord....deocamdata asa se merge pe la noi.In domeniul afacerilor da, in cel al publicitatii nu...desi cine stie, la cat de bine castiga publicitarii din Romania ar fi tentant :yes: ...asa cum ziceai si tu, publicitatea e supraapreciata pe la noi, plus ca are o calitate indoielnica.In mare parte ai dreptate, dar exista si agentii care chiar muncesc si reusesc sa-si ridice clientii...Stiu o firma care era la un pas de faliment, iar acum e una dintre cele mai cunoscute din Iasi. Ideea e ca au apelat la o agentie de advertising http://www.cubeadvertising.ro/ nu doar pentru reclama, ci si pentru consultanta in vederea redresarii afacerii...si chiar au reusit, desi eu una nu ma asteptam...

Uite..eu mi-am deschis de ceva vreme un magazin virtual de papetarie,,,A inceput sa mearga...incet dar merge....Problema este ca ar trebui sa-mi fac o campanie de promovare ceva mai agresiva si ...sincer nu prea stiu cum sa fac asta prin low cost in asa fel incat efectul sa tinda catre "foarte bine"

Adresa magazinului este ...www.newtaskbirotica.ro

Scriptul ,adica magazinul, nu este foarte profesional,,este mai ieftinut...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Publicitatea e mama vanzarilor. Fie ca este publicitate tip advertising, fie ca e reclama prin "viu grai" de la om la om fie ca este publicitate prin calitatea produselor, toate aceste tipuri vand. Sunt de parere ca orice proces de vanzare trebuie sa aiba la baza si un buget destinat publicitatii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum se spune:,,reclama este sufletul comertului,, aici este adevarat doar partial.

Fa reclama la produsul tau,e posibil la inceput sa sesizezi avantajul dar nu si pe parcurs daca nu te vei ingrijii de calitatea produsului respectiv.Poate avea efect bumerang.

Sunt firme care nu fac reclama, tocmai datorita calitatii superioare a produsului care vorbeste de la sine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca lumea devine destul de reticenta la publicitatea in masa a unui produs/serviciu, in sensul ca se nasc idei de genul " cu cat se face mai multa publicitate unui produs, cu atat acesta se vinde prost si deci e slab din punct de vedere calitativ ".. cel putin in Romania..

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca lumea devine destul de reticenta la publicitatea in masa a unui produs/serviciu, in sensul ca se nasc idei de genul " cu cat se face mai multa publicitate unui produs, cu atat acesta se vinde prost si deci e slab din punct de vedere calitativ ".. cel putin in Romania..

aici totul e interpretabil... pe de o parte - vrei ca produsul/serviciul tau sa fie cunoscut de cat mai multa lume, pe de alta parte ti-e teama de efectul negativ al publicitatii in masa...pe de o parte vrei sa vinzi cat mai mult - pe de alta parte ti-e teama de contrapublicitatea concurentilor...

 

mai bine te lasi... :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×