Sari la conținut
Forum Roportal

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

ma uit in fiecare zi la discovery unde este cum se fabrica hou it's made sunt roboti programatori care repeta aceasi actiune de numarate ori am cercetat ca defapt creerul unui robot este o placa uni o numesc MEMORY DEOARECE ESTE UN programator am vazut sunt uni roboti casnici care iti recunosc fata dupa un obiectiv de camera de filmat find ochii multi au incercat sa proiecteze un creer electronic format din mai multe rezistente, amplificatoare , bobine f lungi o sursa de energie si aplicatii si un difuzor prin care creerul se va manifesta si la anumite campuri magntice electromagnetiec ieseau sunete ascuytite de diferite feluri cu emitatoare si au observat ca au reusit sa obtira o gandite de 0,9 % in comparatie cu cea umana e greu de explicat nush ca si PC-ul placa de baza nush.. ce sa zic ///// :doh:

post-103370-1183025862_thumb.jpg

post-103370-1183025866_thumb.jpg

post-103370-1183025874_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
ma uit in fiecare zi la discovery unde este cum se fabrica hou it's made sunt roboti programatori care repeta aceasi actiune de numarate ori am cercetat ca defapt creerul unui robot este o placa uni o numesc MEMORY DEOARECE ESTE UN programator am vazut sunt uni roboti casnici care iti recunosc fata dupa un obiectiv de camera de filmat find ochii multi au incercat sa proiecteze un creer electronic format din mai multe rezistente, amplificatoare , bobine f lungi o sursa de energie si aplicatii si un difuzor prin care creerul se va manifesta si la anumite campuri magntice electromagnetiec ieseau sunete ascuytite de diferite feluri cu emitatoare si au observat ca au reusit sa obtira o gandite de 0,9 % in comparatie cu cea umana e greu de explicat nush ca si PC-ul placa de baza nush.. ce sa zic ///// :lol:

esti destul de ambiguu in exprimare.