mihaiblag 0 Raportează post Postat Iunie 12, 2007 m-ar interesa care sunt pasii de urmat pentru functionarea unui cabinet individual (de psihologie) stiu ca trebuie mers la finante, la sanatate, la casa de pensii, se incheie anumite contracte daca poate cineva sa-mi detalieze aceste operatiuni, sunt recunoscator multumesc Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
*fulgdenea* 54 Raportează post Postat Iunie 12, 2007 studiaza Hotararea Colegiului Psihologilor nr. 1/2006 publicata in MOf. 112/2007. Gasesti acolo toate informatiile. Daca nu te descurci apeleaza la un jurist pentru acte (nu stiu cam ce suma ti-ar cere pentru asta) Succes Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
mihaiblag 0 Raportează post Postat Iunie 13, 2007 studiaza Hotararea Colegiului Psihologilor nr. 1/2006 publicata in MOf. 112/2007. Gasesti acolo toate informatiile.Daca nu te descurci apeleaza la un jurist pentru acte (nu stiu cam ce suma ti-ar cere pentru asta) Succes n-are nicio legatura cu hotararile Colegiului Psihologilor e vorba de aceeasi pasi ca la un PFA sau o asociatie familiala sau cabinet medical, de avocatura...., si nu e vorba de acte, actele sunt facute, e vorba despre declaratii si alte formalitati legate de plata cas, cass, cumparare facturier, chitantiere si altele Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
*fulgdenea* 54 Raportează post Postat Iunie 13, 2007 n-are nicio legatura cu hotararile Colegiului Psihologilore vorba de aceeasi pasi ca la un PFA sau o asociatie familiala sau cabinet medical, de avocatura...., si nu e vorba de acte, actele sunt facute, e vorba despre declaratii si alte formalitati legate de plata cas, cass, cumparare facturier, chitantiere si altele pai se pare ca stii foarte bine ce ai de facut... du-te si da-ti comanda la chitantiere etc. la o tipografie...ce-i asa complicat? du-te si la casa de asigurari si la finante si gata Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
mikininam 0 Raportează post Postat Iunie 14, 2007 Si eu sint PFA.La mine au fost nevoie de multe chestii in plus pentru ca eu am cumparat terenul si am construit cabinetul pe el dupa ce am obtinut toate avizele:aut.de constructie,certif de urbanism,aviz daze,apa,telefon,pompieri,electrica,etc... Dupa aceea am insris cabinetul la Primarie se la Financiar si in baza aut. de libera practica am cumparat actele necesare:chitantiere,registre,etc.Vorbesc de acum 8 ani...Poate s-a mai schimbat dar in esenta e ceva de alergat. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri