Sari la conținut
Forum Roportal
smotocica1

Educatie si democratie

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Sunt studenta in anul II la Facultatea de psihologie si stiintele educatiei, Universitatea Bucuresti, si am nevoie de cateva raspunsuri sub forma unor opinii personale la intrebarea : Cum ii pregateste scoala pe elevi pt. democratie? Astept cu mult interes parerile voastre, cu mentiunea ca imi vor servi ca suport intr-o cercetare pe care o am de facut in cadrul unui seminar. Va multumesc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Uite iti dau un exemplu... Adica stiu ca democratia e un cuvant mare... Dar exista mijloace de a fi diferit, de a fi liber... Uite am dat zilele trecute peste un site www.cronicarii.com si sincer mi-a placut tare mult... E un site pentru oameni care gandesc liber... Daca esti bun, fa-te auzit! E nevoie de prea multi oameni si de prea multe sacrificii pentru a schimba un sistem intreg, dar e nevoie doar de tine insuti pentru a te schimba pe tine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In opinia mea elevii sunt educati in scoli pentru democratie intr-o oarecare masura in conditiile in care ..din clasa a 2-a suntem pusi sa ne alegem reprezentantii..sefii de clasa.. stim ca votul nostru e la fel de important ca si cel al colegilor si ca nu trebuie sa platim ca sa-l putem exprima.. ca nu conteaza daca esti fata , baiat, de alta etnie sau religie..