E prima data cand scriu si sincer sa va spun am unele emotii. In octombrie 2005 am fost diagnosticata cu sindrom anxios depresiv. Am urmat un tratament cu seroxat 40mg , remeron 15 mg si xanax, pe care in primele luni l-am luat regulat 3 pe zi de 0,5 mg. Dupa un timp am renuntat la el si am luat doar la nevoie. Remeronul l-am intrerupt si pe el in ianuarie. Iar cu seroxatul am mers cu reducerea dozei pana acum 3 saptamani cand am incetat sa le mai iau. Toate acestea au fost facute sub supraveghere medicala adica asa cum mi-a zis doctorita care m-a tratat. Nu pot sa spun ca m-am simtit extraordinar dar m-a pus pe linia de plutire. Psihoterapie am facut 4 luni dar am intrerupt deoarece nu vedeam nici o schimbare si mai ales ca doctorita imi spusese ca s-ar putea sa dureze 1-2 ani sedintele de psihoterapie. problema e ca de cand am terminat pastilele parca tot organismul a luato razna , pur si simplu mi-e rau in fiecare zi. Am un nod in stomac, senzatia de greata, ameteli sau mai bine zis senzatia de calcat in gol, cap confuz, stare de neliniste si peste toate astea ma mai apuca si cate un toc de plans. Am inceput iar sa iau xanax si nu cred ca e prea bine. Am vorbit cu doctorita mea si mi-a zis ca or sa treaca dar eu mai am un pic si o iau razna. Cel putin azi cand am vorbit cu ea mi-a zis sa vedem inca 2-3 saptamani daca nu se poate reluam tratamentul ceea ce nu mi-as mai dori pentru nimic in lume. Din ce am citit pe forum se pare ca totusi e bine sa mai incerc la un psiholog. Daca cineva cunoaste un medic bun as fi dispusa sa mai incerc. As dori si alte pareri in legatura cu starea de dupa tratament. Sper sa fiu un membru vorbaret ( dar nu fara folos) si sa-mi fac prieteni pe forum pentru o sustinere morala reciproca.
Am uitat sa spun ca am facut acupunctura, sedinte de bioenergie. Despre analize pot sa spun ca am facut un teanc intreg si nu am nimic nici cu inima , nici cu tiroida si nici la cap, nu am lipsa de calciu . magneziu si nici nu sunt anemica. Am exclus toate cauzele si totusi ma simt ca un ........ Cred ca am si obosit sa ma fac tratamente tocmai de asta ma apuca plansul. Am ajuns la capatul puterilor.
