Sari la conținut
Forum Roportal
mireasa2007

Informatii utile

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

eu zic ca la acest topic sa discutam despre ceea ce este nevoie la o nunta......eu de exemplu am nunta in august si nu m-am apucat mai deloc de pregatiri....daca avem oameni casatoriti recent si ne pot da sfaturi utile ii asteptam.dar sa fie pamantene .la bani ma refer.....

 

Eu as cauta acum fotograf si cameraman, dar nu stiu preturi si ce include....astept sfaturi si pareri

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ai ajuns la fotograf, inseamna ca le ai pe restul??? Esti tareee :P Eu am nunta anul asta, da' nu stiu cand, ca n-am facut nimic. Si topicul asta ma panicheaza si mai rau :jester: Mie imi trebuie in primul rand restaurant, am facut si topic, da degeaba :flowers:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai mare lucru nu am facut nici eu, dar totusi.imi trebuie si fotograf..........am gasit intre timp si fotograf si cameraman...acum sa vad de ce ma mai apuc sa caut....si mie deza mi-e rau cand ma gandesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Mie imi trebuie in primul rand restaurant, am facut si topic, da degeaba ;)

noi pentru iulie am gasit numai in zi de dumininca :crazy:

 

pai mare lucru nu am facut nici eu, dar totusi.imi trebuie si fotograf..........am gasit intre timp si fotograf si cameraman...acum sa vad de ce ma mai apuc sa caut....si mie deza mi-e rau cand ma gandesc

verighete, invitatii si carduri de masa (in general acestea se livreaza cam in 2 - 3 saptamani de la comanda, in functie de cantitate), marturii, flori pentru invitati, trebuie sa stabilesti cum faci cu muzica (daca vrei dj sau taraf), trebuie sa stabilesti cu restaurantul ce iti ofera la meniu si sa decizi ce mai servesti peste meniu (bautura, alune, fursecuri e.t.c.), tortul miresei, decoratiunile (pot si oferite de local sau le procuri de la o firma specializata), aranjamentele florale, cand mergi sa stabilesti meniul vei stabili si aranjamentul meselor si apoi decizi si cum vei aseza invitatii eventual, trebuie sa stabilesti ora ceremoniei la starea civila (daca e cazul), la biserica si ora inceperii petrecerii (asta inainte de a face invitatiile), sa stabilesti de unde veti lua buchetul miresei si al nasei (in functie de costumatia celei din urma eventual), sa cumperi cosulet si floare pt d-ra de onoare ... daca imi mai aduc aminte iti spun. ;)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
eu zic ca la acest topic sa discutam despre ceea ce este nevoie la o nunta......

 

 

 

Eu zic ca location este foarte important de stiut daca vrei ajutor sau sfaturi or presupun ca stai in Bucuresti.

 

Trebuia sa auzi ca totul se pregateste din timp, cu mai multe luni inainte decat tie ti-au ramas dar poate esti norocoasa.

 

Costurile pamintesti sau rezonabile pana nu sint exprimate in figuri, e greu de estimat la ce te gandesti pana cineva nu te cunoaste personal si valoarea ta financiara sau Networth.

 

 

 

Stabilit Data Nuntii in functie de programarea la Starea Civila, Biserica si Sala Rezervata,

 

Lista de invitati aprobat de tine si sotul, eventual nasii si parintii vostri.

 

Invitatiile trimise prin posta.

 

Imbracamintea voastra si al parintilor si daca sint domnisoare de onoare si "best man" si garderoba miresei dupa nunta cu care pleaca in calatorie

 

De rezervat pentru coafor si bauty salon

 

Alegerea meniului si bauturilor, tortului, muzicienilor, userilor, decoratiei florale al salii si bisericii, etc.

 

Inchirierea taxiului si locului unde mirii vor petrece noaptea nuntii.

 

Si cineva responsabil cu aranjarea evenimentului, cu un caiet unde este notat totul si care urmareste cum se respecta indeplinirea contractelor.

 

Doar in linii mari ce-mi aduc aminte rapid, dar cel putin ai idei din ce alege.

 

 

pai daca ai ajuns la fotograf, inseamna ca le ai pe restul??? Esti tareee :D Eu am nunta anul asta, da' nu stiu cand, ca n-am facut nimic. Si topicul asta ma panicheaza si mai rau ;) Mie imi trebuie in primul rand restaurant, am facut si topic, da degeaba ;)

 

 

 

Oooops!!! am uitata de fotograf si cameraman, o sa adaug imediat.

 

Precis ai un telefon mobil sa intrebi localurile de tarife si Sambata LIBER cand ai nevoie.

Presupun ca stii numarul de invitati si ceea ce vrei sa pui pe masa.

 

Pai acel topic ai cam lasat moale, sper ca la organizarea nuntii esti mai "iute" si NU uita sa incurajezi invitatii sa vina!!!

 

Eu sugest sa angajezi pe cineva care se ocupa de toate acestea ca viteza cu care actionezi nu este de ajuns pe piata de azitazi. Ca sa supravietuiesti, trebuie sa fi o persoana mai infigareata si mai curioasa de noutatile ce apar din toate colturile lumii, metodele pur romanesti de a rezolva o problema nu mai sint actuale !!!

 

Cel putin stii cu cine te casatoresti daca nu stii cand se va intimpla marele eveniment??? doar ca e in aer !!!

Depinde de ce ???? vezi, eu sint curioasa!!!

 

noi pentru iulie am gasit numai in zi de dumininca :crazy:

 

 

[color="#800080"] Depinde cu cat timp inainte ai facut rezervatiile, cred?!?!?

 

In care Duminica din Julie? si in ce local? defapt toate o sa fie foarte calduroase, daca nu erau tzintzari se putea si pe o terasa. Are si Aer Conditionat sala??? sau o piscina !!! [/color]

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Uite un plan (in mare) pe care l-am structurat noi inainte de nunta

 

Etapa 1

# Felul nuntii (mare, mica, civila, biserica, ambele, stil modern, clasic, petrecere lejera, la mare, pe culori tematice etc)

# Data, locul ( tara/ oras/ sat/ etc)

# Buget ( element decisiv) :yawn:

 

( pentru ca noi nu am facut in tara, pregatirea actelor necesare...care dureaza..)

 

Etapa 2

 

# O lista aproximativa de invitati - familie, prieteni etc (ajuta la alegerea restaurantului dupa), eventual daca sunt foarte multi invitati impartire pe categorii ( daca sunt multi copii iti trebuie un loc de joaca, daca sunt si multi mai in varsta un loc unde sa nu urle muzica, daca vin multi dinafara locului unde faceti nunta und vor dormi etc)

 

# daca faci la biserica, la ce biserica, ce preot - asigura-te ca programezi din timp, mai ales "in sezon" :bataita:

 

# nasii si domnisoarele de onoare - si stabilirea clara a "sarcinilor" ( multi nu au habar ce trebuie sa faca)

 

# petrecerea burlacilor (daca da sau nu, cand, mai ales daca vin multi invitati dinafara orasului care vor sa ia parte)

 

# restaurant pt party (sau hotel, castel, gradina etc) - recomand "testarea" mai multora, iar cand v-ati decis asupra unuia apareti spontan in diverse momente ale zilei (de ex. sambata seara care e atmosfera, cum arata zona etc)

 

# muzica - ce fel (formatie, dj...), cand e nevoie de ea

 

# daca se doreste vreo masina de nunta speciala (noi am inchiriat un oldtimer) - si asta trebuie rezervat cam din timp

 

# fotograf ( de studiat portofoliile, iar la negocierea contractului f important sa aveti voi drepturile de copyright si nu el, altfel nu va puteti developa pozele / copia cd-urile cu poze doar la el... si devine scumpa distractia!)

 

# daca va decideti sa aveti o persoana responsabila de organizare ( fie o firma de event planning, fie un prieten bun) - e necesar pentru ca apar mii de intrebari de la fiecare invitat iar voi, ca miri, nu veti avea nici timp nici nervi sa-i spuneti lu' tanti nutzica unde-i baia si cand primeste cafeaua si nici sa va certati cu chelnerul care n-a adus berea destul de rece - personal am apelat la 2 prieteni de incredere si au fost eroii nostrii :focus:

 

Etapa 3

 

# tinutele mirilor ( rochie de mireasa, ce fel de rochie, accesorii, sa se asorteze cu el etc)

 

# eventual tinutele domnisoarelor de onoare

 

# luna de miere (cand, cum, unde, trebuie sa va luati concediu, si asta se cam planifica)

 

Etapa 4

 

# Verighetele

 

# inca o data lista de invitati (re-check, cine e sters, cine nu...etc), dupa care comanda pentru invitatii ( la fel, comparat ofertele la cateva tipografii), luat adresa de la fiecare invitat sau inmanarea personala, daca da, cand cum ...

 

# daca inca nu stati impreuna, rezervarea vreunui hotel pt noaptea nuntii

 

# flori ( deja aleasa rochia, de la buchetul de mireasa pana la florile pt sala trebuie comandat din timp tot) - recomand contract cu vreo florarie ca sa nu apara surpriza ( "pai n-ati zis 300 de lalele rosii ca albe si galbene eu de unde sa mai tin minte...")

 

# daca dati vreun give-away invitatilor ( migdalele, erau ceva teme pe aici pe forum)

 

# pentru invitatii care au nevoie de vreun hotel, ceva, discutati, intrebati-i si rezervati din timp

( noi am avut f multi oaspeti in situatia asta si le-am facut si harti mici cum sa ajunga de la X la Y - de la hotel la noi acasa, la restaurant, la biserica - in caz ca se ratacesc, le-a prins bine. )

 

# Re-check la acte ( daca va lipseste vreo analiza sa nu va ia mai tarziu durerea de cap )

 

Etapa 5 - pe ultimele sute de metri

 

# daca faceti la biserica, o intalnire cu preotul n-ar strica (ce fel de ceremonie, vreti muzica speciala, de care, cat dureaza, cum) - coordonare cu programarea de la starea civila ( cum ajung invitatii acolo? e timp mort? ce faceti daca da?)

 

# pt luna de miere- aveti nevoie de ceva vaccinuri, vize, ..?

 

# discutie cu fotograful - cate poze, cand, cum, filmeaza careva? cand va faceti pozele numai in 2? dar pe cele cu familia?

( mie mi se pare important sa-i spuneti sa ramana discret, sa nu se simta spielberg cand ii intra careva in cadru si sa-i aranjeze pe toti, am trait asta la o nunta si a fost oribil)

 

# discutie cu dj-ul sau formatia ( ce dans in deschidere, ce muzica toata seara, ce NU, vreti si karaoke/ jocuri de nunta/ etc)

 

Etapa 6

 

# timpul sa va luati verighetele, vedeti daca e ok, daca e de modificat ceva

 

# testatul papucilor de nunta (mai ales la mireasa :blink: si gasitul perechii de rezerva care merge cu rochia)

 

# noi am facut o listuta cu desfasurarea aproximativa a zilei ( pentru a nu uita ceva) - oricum se va schimba pe parcurs dar ajuta la calmarea emotiilor

 

# restaurantul - stabilirea meniului, daca sunt oaspeti cu alergii la mancaruri meniu special, bauturi etc.. ( cine va fi de la restaurant "sef de sala"? ce chelneri vreti? cum va fi decorata sala? aduceti bauturile voastre? cine face tortul mirilor? )

 

# daca e necesar, transportul nuntasilor (cati vin cu masina, taxi, autocar, etc)

 

# ar cam fi cazul pentru petrecerile burlacilor :stars:

 

# hair style + make-up ( cine face, cand, cum, vreo proba la coafura? )

 

# comanda finala la flori

 

# detalii la petrecere ( daca vreti artificii/ baloane cu heliu / jocuri/, de ex. 2-3 camere polaroid si facut album instant, fiecare invitat are minim o poza, se pun intr-un album gen guest book si fiecare semneaza ceva... sau sau sau...)

 

ULTIMA suta de metriiiiii (cam 2 sapt inainte)

 

# proba finala la rochia de mireasa si costumul de mire + accesorii

 

# re-check la lista de invitati (cine vine, cine nu, cate meniuri pana la urma la restaurant, cum e aranjarea la mese etc )

 

# ultimele detalii referitoare la organizarea zilei ( la ce ora se incepe, cand se ia mireasa de acasa, cum, bla bla)

 

# sigur vor lipsi multe - keep cool :swoon:

 

# programarile finale pt coafura( inclusiv mire) si machiaj

 

# incep sa se anunte primii oaspeti - daca vin mai devreme ce fac ( voi veti umbla sigur de nebuni asa ca le puteti sugera una alta)

 

si in final... 2 zile inainte

 

# bagajele pt luna de miere

 

# geanta salvatoare pt mireasa mai ales ( papuci de rezerva, ciorapi, ac si ata daca e ceva cu rochia, etc)

 

# ceva bani marunti la indemana

 

# just relax...! :pope:

 

nu am intrat prea mult in detaliu dar daca sunt intrebari, shoot!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Uite un plan (in mare) pe care l-am structurat noi inainte de nunta

 

Etapa 1

# Felul nuntii (mare, mica, civila, biserica, ambele, stil modern, clasic, petrecere lejera, la mare, pe culori tematice etc)

# Data, locul ( tara/ oras/ sat/ etc)

# Buget ( element decisiv) ^_^

 

( pentru ca noi nu am facut in tara, pregatirea actelor necesare...care dureaza..)

 

Etapa 2

 

# O lista aproximativa de invitati - familie, prieteni etc (ajuta la alegerea restaurantului dupa), eventual daca sunt foarte multi invitati impartire pe categorii ( daca sunt multi copii iti trebuie un loc de joaca, daca sunt si multi mai in varsta un loc unde sa nu urle muzica, daca vin multi dinafara locului unde faceti nunta und vor dormi etc)

 

# daca faci la biserica, la ce biserica, ce preot - asigura-te ca programezi din timp, mai ales "in sezon" ;)

 

# nasii si domnisoarele de onoare - si stabilirea clara a "sarcinilor" ( multi nu au habar ce trebuie sa faca)

 

# petrecerea burlacilor (daca da sau nu, cand, mai ales daca vin multi invitati dinafara orasului care vor sa ia parte)

 

# restaurant pt party (sau hotel, castel, gradina etc) - recomand "testarea" mai multora, iar cand v-ati decis asupra unuia apareti spontan in diverse momente ale zilei (de ex. sambata seara care e atmosfera, cum arata zona etc)

 

# muzica - ce fel (formatie, dj...), cand e nevoie de ea

 

# daca se doreste vreo masina de nunta speciala (noi am inchiriat un oldtimer) - si asta trebuie rezervat cam din timp

 

# fotograf ( de studiat portofoliile, iar la negocierea contractului f important sa aveti voi drepturile de copyright si nu el, altfel nu va puteti developa pozele / copia cd-urile cu poze doar la el... si devine scumpa distractia!)

 

# daca va decideti sa aveti o persoana responsabila de organizare ( fie o firma de event planning, fie un prieten bun) - e necesar pentru ca apar mii de intrebari de la fiecare invitat iar voi, ca miri, nu veti avea nici timp nici nervi sa-i spuneti lu' tanti nutzica unde-i baia si cand primeste cafeaua si nici sa va certati cu chelnerul care n-a adus berea destul de rece - personal am apelat la 2 prieteni de incredere si au fost eroii nostrii :stars:

 

Etapa 3

 

# tinutele mirilor ( rochie de mireasa, ce fel de rochie, accesorii, sa se asorteze cu el etc)

 

# eventual tinutele domnisoarelor de onoare

 

# luna de miere (cand, cum, unde, trebuie sa va luati concediu, si asta se cam planifica)

 

Etapa 4

 

# Verighetele

 

# inca o data lista de invitati (re-check, cine e sters, cine nu...etc), dupa care comanda pentru invitatii ( la fel, comparat ofertele la cateva tipografii), luat adresa de la fiecare invitat sau inmanarea personala, daca da, cand cum ...

 

# daca inca nu stati impreuna, rezervarea vreunui hotel pt noaptea nuntii

 

# flori ( deja aleasa rochia, de la buchetul de mireasa pana la florile pt sala trebuie comandat din timp tot) - recomand contract cu vreo florarie ca sa nu apara surpriza ( "pai n-ati zis 300 de lalele rosii ca albe si galbene eu de unde sa mai tin minte...")

 

# daca dati vreun give-away invitatilor ( migdalele, erau ceva teme pe aici pe forum)

 

# pentru invitatii care au nevoie de vreun hotel, ceva, discutati, intrebati-i si rezervati din timp

( noi am avut f multi oaspeti in situatia asta si le-am facut si harti mici cum sa ajunga de la X la Y - de la hotel la noi acasa, la restaurant, la biserica - in caz ca se ratacesc, le-a prins bine. )

 

# Re-check la acte ( daca va lipseste vreo analiza sa nu va ia mai tarziu durerea de cap )

 

Etapa 5 - pe ultimele sute de metri

 

# daca faceti la biserica, o intalnire cu preotul n-ar strica (ce fel de ceremonie, vreti muzica speciala, de care, cat dureaza, cum) - coordonare cu programarea de la starea civila ( cum ajung invitatii acolo? e timp mort? ce faceti daca da?)

 

# pt luna de miere- aveti nevoie de ceva vaccinuri, vize, ..?

 

# discutie cu fotograful - cate poze, cand, cum, filmeaza careva? cand va faceti pozele numai in 2? dar pe cele cu familia?

( mie mi se pare important sa-i spuneti sa ramana discret, sa nu se simta spielberg cand ii intra careva in cadru si sa-i aranjeze pe toti, am trait asta la o nunta si a fost oribil)

 

# discutie cu dj-ul sau formatia ( ce dans in deschidere, ce muzica toata seara, ce NU, vreti si karaoke/ jocuri de nunta/ etc)

 

Etapa 6

 

# timpul sa va luati verighetele, vedeti daca e ok, daca e de modificat ceva

 

# testatul papucilor de nunta (mai ales la mireasa :yahoo: si gasitul perechii de rezerva care merge cu rochia)

 

# noi am facut o listuta cu desfasurarea aproximativa a zilei ( pentru a nu uita ceva) - oricum se va schimba pe parcurs dar ajuta la calmarea emotiilor

 

# restaurantul - stabilirea meniului, daca sunt oaspeti cu alergii la mancaruri meniu special, bauturi etc.. ( cine va fi de la restaurant "sef de sala"? ce chelneri vreti? cum va fi decorata sala? aduceti bauturile voastre? cine face tortul mirilor? )

 

# daca e necesar, transportul nuntasilor (cati vin cu masina, taxi, autocar, etc)

 

# ar cam fi cazul pentru petrecerile burlacilor :P

 

# hair style + make-up ( cine face, cand, cum, vreo proba la coafura? )

 

# comanda finala la flori

 

# detalii la petrecere ( daca vreti artificii/ baloane cu heliu / jocuri/, de ex. 2-3 camere polaroid si facut album instant, fiecare invitat are minim o poza, se pun intr-un album gen guest book si fiecare semneaza ceva... sau sau sau...)

 

ULTIMA suta de metriiiiii (cam 2 sapt inainte)

 

# proba finala la rochia de mireasa si costumul de mire + accesorii

 

# re-check la lista de invitati (cine vine, cine nu, cate meniuri pana la urma la restaurant, cum e aranjarea la mese etc )

 

# ultimele detalii referitoare la organizarea zilei ( la ce ora se incepe, cand se ia mireasa de acasa, cum, bla bla)

 

# sigur vor lipsi multe - keep cool :crazy:

 

# programarile finale pt coafura( inclusiv mire) si machiaj

 

# incep sa se anunte primii oaspeti - daca vin mai devreme ce fac ( voi veti umbla sigur de nebuni asa ca le puteti sugera una alta)

 

si in final... 2 zile inainte

 

# bagajele pt luna de miere

 

# geanta salvatoare pt mireasa mai ales ( papuci de rezerva, ciorapi, ac si ata daca e ceva cu rochia, etc)

 

# ceva bani marunti la indemana

 

# just relax...! :)

 

nu am intrat prea mult in detaliu dar daca sunt intrebari, shoot!

cred ca o sa innebunesc pana in august cand o sa se termine totul.sper sa fie bine

mi-au fost de ajutor sfaturile tale

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×