Sari la conținut
Forum Roportal
Minnie

Facultatea de Medicina Dentara

Postări Recomandate

Deschid acest topic in speranta ca eu si alti useri interesati vom afla mai multe informatii legate de tot ce implica Faculatea de Medicina Dentara (MD) in Romania si nu numai.

 

Momentan sunt studenta in anul 3 la o facultate cu profil real, insa de vreo 3 ani am inceput sa fiu din ce in ce mai interesata de aceasta latura a medicinei, stomatologia. De aceea ma bate gandul chiar sa ma reorientez profesional catre stomatologie.

 

Pentru inceput cateva intrebari:

 

1. Cunosteti persoane care au dat la stomatologie dupa 22 de ani( de ex. sa fi abandonat faculatatea la care era inscris sau sa fi facut stomatologia ca si a doua facultate)? (nu mi-ar strica ceva incurajari)

2. Cunoasteti persoane care au facut acesta facultate in strainatate( Europa, SUA)? Daca da n-ar strica mai multe detalii legate de procesul de admitere de la ei.

3. Ce se face in Romania in timpul facultatii? (cu ce ramai dupa ce termini, cum sunt profesorii, cum sunt cartile dupa care invata studentii, cum sunt stagiile de parctica)

4.Ce v-a determinat sa urmati acesta facultate? (cum v-ati dat seama ca asta e drumul corect pt voi)

 

Orice parere, zvon, stire legata de subiect e binevenita. Astept mai ales actuali medici stomatologi sau actuali studenti la stomatologie sa ne impartaseasca din experientele traite atat in timpul facultaii cat si dupa absolvire.

Editat de Minnie

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am niste prieteni care sunt la stoma. Ce sa spun , sunt si la Medicina studenti care au terminat o facultate inainte , sunt si pers. de 40 de ani care incep facultatea. Sa te astepti la un munte de materie , la 5 zile in care sa inveti 500 de pagini , note luate si in functie de sentimentele pe care i le trezesti profesorului/profesoarei .