Sari la conținut
Forum Roportal

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Lucrările pentru Autostrada de Centură Bucureşti, sectorul de pe raza localităţii Vidra, au fost autorizate de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor (MTIC).    30 de luni, durata de execuţie a lucrărilor

Valoarea lucrărilor autorizate este de 59,95 milioane lei, care nu include TVA,

... deci e loc de miscare ca NU include taxe ... numaratoarea inversa am inceput, sa vad cand va fi gata, precis deodata cu trenul de la Gara de Nord la Otopeni, Aeroport.

evz.ro/unda-verde-pentru-centura-capitalei-cand-incep-lucrarile.html

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Călin Popescu Tăriceanu vrea să mărească spaţiile verzi pentru bucureşteni prin dărâmarea gardurilor.

Il votam pentru excelenta initiativa!!!

See related image detail

 

evz.ro/tariceanu-vrea-mai-multe-spatii-verzi-in-bucuresti-ce-garduri-vor-fi-daramate.html

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bucureștiul, sub o amenințare teribilă mai periculoasă decât orice alt fenomen natural. 

 

Deșertificarea va distruge totul in Sudul Romaniei, avanseaza mai rapid decat uraganul :resent:

La ultima calatorie in sudul romaniei in 1994 am vazut buruienile crescute cat un pom, totul abandonat si lasat in voia soartei ca oamenii au plecat sa lucreze pamantul in Spania daca in RO n-au gasit din ce trai.  Pepenii din Dăbuleni  sint fructe exotice ca nu se mai gasesc decat foarte rar!!!   Niste copaci ar trebui plantati sa tina solul pe loc si cultura mixta depepeni si porumb pe alocuri, mazare si fasole sa urce pe porumb si solul este bine acoperit si rodeste, nu este luat de vant.   Pomi fructiferi intre culturile astea ar salva omenirea din acea zona, dar ma tem ca nu mai sint ingineri agronomi si cadastri sa faca ceva.  Sa nu prinda un tren o furtuna de nisip si sa fie ingropat in nisip ...   

evz.ro/bucurestiul-sub-o-amenintare-teribila-vecinatatea-mai-periculoasa-decat-centrala-atomica-de-la-kozlodui.html

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum se va circula în București în mandatul lui Nicușor Dan?

Din 1969 m-am mutat la Bucuresti si de atunci tot nu s-a rezolvat problema asta desi la toate sedintele de UTC la care n-am participat ca nu eram membru si ce bine-mi pare, dar auzeamsi  la stiri ca peste tot pe prima pagina al sedintelor era transportul in comun mai mult atunci ca nu toata lumea avea 5 masini ca azi.  Daca peste 51 de ani nu s-a gasit o modalitate, doar un cutremur serios este solutia problemei care darama tot ce abia mai sta pe picioare si prima oara se va construi drumuri planificat de un cap care stie ce face, nu pe pile si ciubucuri, altfel si intr-un miliard de ani nu va fi rezolvat NIMIC. O sa urmaresc de sus poate schimbarile …:))) nu cred ca in viata mea se va intampla ceva.

 

evz.ro/cum-se-va-circula-in-bucuresti-in-mandatul-lui-nicusor-dan-intalnire-cruciala.html?unapproved=132801&moderation-hash=10288a233e5b88bf59a0ea0495a11b29#comment-132801

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alimentarea cu energie electrică va fi întreruptă temporar, luni, în anumite zone din Bucureşti şi din judeţele Ilfov şi Giurgiu, pentru a asigura capacitatea reţelei de a funcţiona şi a alimenta clienţii în bune condiţii, anunţă E-Distribuţie Muntenia.Mai multe zone din București, Ilfov și Giurgiu sunt vizate de o nouă decizie a Enel Muntenia de sistare a energiei electrice. Printre zone afectate se numără Otopeni și Ciorogârla.

Ultima localitate de ce ar fi asa de important ca se mentioneaza pe langa judetul respectiv unde apartine.

Locuieste acolo vre-un politician important sau din Armata Romana cel mai in forta de Apararea Patriei???

De Otopeni nu se ingrijoreaza lumea ca precis au in rezerva echipament de produs curent electric, dar de Ciorogârla sint.   :bb: 

 

 

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Capitala frigului: bucureștenii dârdâie de zor în case! Revenim la Epoca de Aur? „Mai luăm o haină în plus pe noi”

*De necrezut ... iar nu s-au facut acele servicii periodice de intretinere???   Governorul Arizonei de cand cu COVID le inlocuieste toate tevaturile vechi decand s-a infiintat Arizona ca Sta,t sa nu someze multi si la groapa e usor de sapat pe langa echipamentele mari si tari.  Acolo nu s-ar putea re-inventa munca???  Nici groapa metroului nu este in siguranta pe langa ape, canalizare, gaze, cabluri de computer, etc. sau se asteapta la cutremur sa faca sapaturile initiale!!!*

„Noaptea oprește căldura, aseară pe la ora 11 tremuram”

 

EvZ.ro

 

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa de autostrăzi din România, explicată în negru pe alb (evz.ro)   

Ce se întâmplă cu infrastructura țării ... ???      *Nu stiu de ce este asta o intrebare???*

Asta de cand e lumea exista si continua sa ramana asa.   Tin minte din scoala la sedinta de UTC cand m-au bagat cu forta ca eu nu eram membra, ca prioritate aveau cei cu nume romanesti si eu nu eram pe acea lista.  Se presupunea ca se discuta despre lucruri secrete, nu pentru urechile celori care nu sint in Club, ca sa aflu ca topicul era transporturile rutiere si in Bucuresti Metro-ul, ca acolo eram.   Am ridicat mana sa ma exprim ca asta nu are valoare de dezbatut la nivel de scoala/liceu ca nu de aici incepe afacerea asta dar m-au facut ca nu inteleg despre ce vorbesc ei desteptii.  A fost ultima oara cand m-au vazut pe acolo dar nici azi nu sint drumuri decat cele facute de elevii de liceu in anii '60 cu puscariasii din toate locurile de detentie scosi la munca, cel putin in Maramures asa s-a intamplat.    

Degeaba are portiunea de Bucuresti - Ploiesti ca nu leaga aproape nimic pe termeni EUropeeni!!!  Asta e prima NO-NO de intrat in Spatiul Schengen, plus nici nu s-a pus un efort sa invete copiii germana sa fie macar pregatiti sa lucreze si altceva decat de spalat wc-uri si alte munci necalificate.   Am vazut in Germania o doctorita, chirurg de inima din Moscova,  Russia dar fara lumba Germana lucra in WC-ul unui Mall mare ca avea familie.   Eram si eu acolo cand auzeam un tipat din cabina mea si mare zerva pe urma ... la o nemtoaica i-a venit rau, avea cam, 65 de ani si ea a scapat-o de moarte ca plamanii au colapsat si ea cu un umeras de sarma a fixat problema.   Era sa intre in puscarie, ca de ce s-a atins de o bolnava ca n-are calificari, dar s-a justificat ca avea la ea in miniatura diplomele.  Prietena a ramas sa clarifice treaba cu localnicii din magazin si politie ca stia sa traduca perfect din rusa in germana.   Politia a ramas mut ca o persoana asa de talentata spala doar wc-urile in loc ca fie in spital sa invete limba mai repede???      Vor mai trece inca 30 de ani la fel de repede si tot nu vor fi alte drumuri decat cele existente bine batatorite.    

Editat de The Unknown

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Jurnaliștii BBC: Bucureștiul este cea mai periculoasă capitală din Europa. Motivul este surprinzător

Indiferent unde se afla aceste blocuri ca eu nu stiu locul, inainte de cutremur, pericolul este COVIDul, adica vre-o infectie sau virus, ca lumea sta la gramada fara distantare sociala minima si nu-i scapare daca se dezlantuie ceva.    Daca cutremurul este primul, nu mai e nevoie de NIMIC, vor scapa putini, doar cei care n-au fost acasa in acel moment.   La aceste cladiri nesanatoase mancati de mucegai, nu exista cale de reparatie doar daramare!!!  Dar si atunci cu grija sa nu infecteze in aer pe altii mizeria care scapa de sub control, care si in timp de cutremur se intampla.   E dublu pericol, dar pe nimeni nu-l intereseaza!!!   Precis nu este aproape de ceva obiectiv ELIT, restul va trece neobservat dintr-o forma in altu.  

Jurnaliștii BBC: Bucureștiul este cea mai periculoasă capitală din Europa (evz.ro)

Editat de The Unknown

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai deranjant trafic din lume este în București. Clasamentul e clar, cât pierd șoferii în fiecare an

Cel mai deranjant trafic din lume este în București.                                  impact.ro

Nu vad niciun semafor sau semn sa indice ceva iesire din acea incurcatura.  Sper ca nimeni nu intarzie trenul.  Sau poate ajunge trenul acasa mai repede decat cel care are de iesit din zona Garii de Nord :triniti:

Editat de The Unknown

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×