Sari la conținut
Forum Roportal
Bismarck

Taxa de primă

Evaluează acest topic

Care este opinia voastra despre aceasta taxa ?  

43 membri au votat

  1. 1. Sunteti de'acord cu aceasta taxa ?

    • DA
      9
    • NU
      36


Postări Recomandate

ok si ai reusit? nu prea am vazut sa vb cineva de iesit in strada

 

 

pai ok hai sa facem ceva, sa umble vorba si sa stabilim o data in care sa iesim in mai multe orase si toti odata bineinteles sa fie totul legal cu aprobare de la primarie si tot tacamul

 

vrei sa-ti zic ce am constat?...

dat din gura nimeni nu ne-ntrece!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Detalii despre noua lege gasiti si aici:

http://www.taxapoluare.com/legislatie.htm

Aici va puteti calcula taxa actuala si cea noua, care va intra in vigoare de la 1 iulie 2008, precum si diferentele intre cele 2 taxe:

http://www.taxapoluare.com/calculator-taxa.htm

Aici va puteti verifica nivelul noxelor (CO2) necesare noului calcul al taxei:

http://www.taxapoluare.com/emisii_rezultate.htm

precum si alte lucruri, ca: nivel zgomot, normal de poluare, consum, etc

Iar aici gasiti 3 PDF-uri cu decizii de anulare in instanta a taxei, din Club Timisoara si Ialomita:

http://www.taxapoluare.com/utile.htm

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

sper ca se va aplica aceasta taxa de la 01.07....si ca nu ne asteapta surprize

 

toate firmele de inmatriculari se plang ca nu au primit nici o informatie pana in momentul de fata+ ca suntem fff multi cu masini cumparate de dincolo si cam stam pe ace..... :offtopic:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
sper ca se va aplica aceasta taxa de la 01.07....si ca nu ne asteapta surprize

 

toate firmele de inmatriculari se plang ca nu au primit nici o informatie pana in momentul de fata+ ca suntem fff multi cu masini cumparate de dincolo si cam stam pe ace..... :)

 

he, he, şi ce surpriză ne-a aşteptat

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

hai sa nu exageram...faptul ca masinile de 2000 - 3000 de Euro au intrat cu duiumul in tara nu-i o treaba in regula. adica bagi banii in buzunarul neamtzului si colectezi gunoiul la tine in tara....nu e in regula. ceea ce e total aiurea e faptul ca nu au gandit aplicarea taxei echitabil, astfel incat sa protejeze productia interna de automobile dar sa nu suprime importul de masini la mana a doua de buna calitate (cu rulaj mic, cu an de fabricatie recent...)

acum avem de-a face cu un blocaj in sistem. ca la imobiliare. nimeni nu cumpara, nimeni nu vinde, importurile sunt 0....o situatie fara iesire.

sunt de acord cu taxa auto. categoric. dar gandita in concordanta cu amploarea si complexitatea fenomenului.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
hai sa nu exageram...faptul ca masinile de 2000 - 3000 de Euro au intrat cu duiumul in tara nu-i o treaba in regula. adica bagi banii in buzunarul neamtzului si colectezi gunoiul la tine in tara....nu e in regula. ceea ce e total aiurea e faptul ca nu au gandit aplicarea taxei echitabil, astfel incat sa protejeze productia interna de automobile dar sa nu suprime importul de masini la mana a doua de buna calitate (cu rulaj mic, cu an de fabricatie recent...)

acum avem de-a face cu un blocaj in sistem. ca la imobiliare. nimeni nu cumpara, nimeni nu vinde, importurile sunt 0....o situatie fara iesire.

sunt de acord cu taxa auto. categoric. dar gandita in concordanta cu amploarea si complexitatea fenomenului.

 

Daca vroiau sa protejeze productia interna de automobile trebuia sa stea cuminte in afara UE. Fonduri structurale da, piata libera nu? Tipic romanesc. In privinta poluarii, solutia e banala - o taxa anuala corespunzatoare normei de poluare, asa cum exista in Germania, calculata pe baza unei formule care ia in evidenta costurile estimative ale asimilarii noxelor produse. Cat despre faptul ca intrarea masinilor de 2000-3000 de euro "nu e in regula", din nou cred ca te inseli. E "mai in regula" ca un mic intreprinzator sa-si poate cumpara una-doua masini ieftine, cu care sa inceapa o afacere, decat sa isi ia o masina noua de la Tariceanu, care sa-l ingroape in costuri, credite, minuni. Si mai e si aspectul financiar pentru majoritatea persoanelor fizice - care nu-si permit o masina noua. In cazul lor e ca si cum ai spune, mai bine iti cumperi o vila in teren deschis, cu panouri solare si captare geotermala, decat un apartament intr-un bloc vechi.

 

Si cred ca te inseli si in privinta anului de fabricatie - o masina bunicica de 15 ani va avea costuri de intretinere mai mici sau egale cu un Logan. Am un amic cu un Mercedes 190 din 92, masina are 400 000 km si n-a schimbat mare lucru la ea in ultimii 5 ani. Tipul isi poate cumpara ce masina vrea. Nu vede insa de ce ar face-o tocmai din cauza calitatii masinii. Calitatea masinii poate fi atestata de o verificare tehnica periodica riguroasa, cum e MOT-ul la englezi.

 

Triplarea asta in pripa a taxei a scos doar in evidenta incredibila nesimtire a lui Tariceanu si a gastii lui. Au fost in stare sa stea luni de zile si sa planuiasca, impreuna cu cei de la mediu (pe care-i doare undeva de mediu), formule si justificari pentru a nu intra in conflict cu Bruxelles-ul, ca sa traga un sut subtilitatilor in prag de exit de dragul propriilor afaceri.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la ce a scris mai sus fitzroy.

Eu tocmai am reusit sa inmatriculez un vw-second.

Daca nu as fi reusit asta cu sau fara taxa marita de trei ori tot nu-mi puteam permite un autoturism nou, asa ca ar fi trebuit sa "resuscitez" vechiul Oltcit. care desi are cu 500 cmc mai putin consuma carburant la dublu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Raman la ideea mea ca masinile de 2000 - 3000 pe care le arunca altii de rele noi nu trebuie sa le luam de bune numai pentru motivul ca nu avem bani sa ne luam o masina buna (noua sau putin rulata).

Imi vine acum in minte un nene de la un protest din acesta cum e la moda acum ....contra triplarii taxei in care zicea ceva de tot rasul : " Ce era rau ca tot romanul isi putea permite macar un golf?"... :lol:

Golfurile astea, Fiestele, Astrele astea de toata jena au umplut soselele tarii si reprezinta un pericol public, parerea mea.

Sunt convinsa ca guvernul a avut in calcul in primul rand interesul unui grup restrans de importatori de masini dar si acest fenomen absolut de necontrolat trebuie contracarat intr-un fel. Consider ca s-a facut un prim pas in acest sens. Nu cel mai potrivit, din pacate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Somesh, asta cu golful de 2000-3000 de euro care e un pericol public nu e un argument. Am un coleg neamt care are nu mai putin de cinci broscute VW originale. Sunt impecabile. Il face asta un pericol public, pentru ca-s vechi? De aia exista verificare tehnica anuala, sa se stabileasca daca o masina, indiferent de anul de fabricatie sau cat a costat, este apta de drum. Este singurul mod obiectiv (si prin asta necesar) de a cataloga masinile in functie de starea lor. Cat despre pareri subiective, raman la a mea: un Golf bine intretinut (chiar si I sau II) nu se face de rusine in fata unui Logan nou. Ca nah, e masina :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Auzim mereu tot felul de argumente pro taxa din partea celor care se cred nedreptatiti (de ex. presedintele APIA!) si multi ca el. Dar eu ma intreb, cand a spus acest domn adevarul? Cand a anuntat in decembrie ca are contracte la export si nu le poate onora sau cand a trimis oamenii acasa, oprind productia. Pai e in antiteza totala. Daca ai contracte, de ce opresti productia? Ca nu vinzi pe piata locala. Si ce? Ma obliga cineva sa imi iau dacia? Pai n-am mers 30 de ani cu dacia? Si daca ar fi mai ieftina... Dar cu 7000 euro mi-am luat de afara passat vechi de aprox.5 ani. Si la verificare tehnica a trecut din prima. De ce? (Spaga nu am dat!) E rabla? Pai eu zic ca nici pe departe nu-mi ofera loganul nou confortul si siguranta passat-ului meu vechi. Spun asta pentru ca am mers cu loganul cel nou. Nu imi place si asta e. Coboara din passat (sau din alte masini adevarate, chiar si vechi) si urca-te in logan. Mergi un singur drum si apoi da-ti cu parerea.

Cu toate astea, sunt mai patrioata decat multi altii din conducerea acestei tari care flutura ideea cu "apropierea camasii". Mori de ras cand ii asculti, cand ii vezi. Si te intrebi: oare chiar asa gandesc? Ca atunci e grav de tot. Si ei ne reprezinta. Si iar ma intreb: de ce nu umbla si Tariceanu cu dacia? De ce masinile guvernului nu sunt dacia? Trebuie sa incurajam producatorul autohton, nu? Cand emit acesti oameni idei sincere si adevarate, fratilor, ca eu inebunesc!?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×