Sari la conținut
Forum Roportal
rocco

Indemnizatia pentru cresterea copilului

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

salut!sunt gravida in 11 saptamani.daca am vechime de 7 ani in munca, dar nu am muncit in ultimele 12 luni,pot beneficia de indemnizatia de maternitate?am inteles ca se aplica totusi cumulativ...daca are cineva informatii in acest sens,v-as fi recunoscatoare daca mi le-ti impartasi.. :flowers:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate trebuie sa ai 12 luni lucrate consecutiv inainte de nasterea copilului. Se accepta o pauza de maxim 2 saptamani, care se considera luna intreaga, chiar daca ai numai jumatate lucrata. O sansa ar fi daca in ultimele 12 luni anterioare nasterii copilului ai beneficiat de somaj.

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa raman insarcinata la anul si sunt inca studenta(an 3).

La primavara viitoare as vrea sa raman ,cum sa procedez sa contribui la fondul care...?

Ma pot angaja (doar sa figurez)la o firma ,dar eu sa platesc contributiile la aceste fonduri.

La salariul minim pe economie cam cat trebuie sa contribui lunar?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ai ultimele 12 luni cotizate.

Nu pot sa-ti zic cat inseamna ca valoare sa platesti din mana cel mai bine intrebi la Casa de Asigurari.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

12 luni inainte de a naste?

Stiti cumva daca pot plata efectiv contributia la casa de asigurari,sau trebuie sa fiu neaparat angajata?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
12 luni inainte de a naste?

Inainte de a naste trebuie sa ai cel putin 12 luni cotizate

 

Stiti cumva daca pot plata efectiv contributia la casa de asigurari,sau trebuie sa fiu neaparat angajata?

Poti plati din mana la Casa de Asigurari si daca nu ma insel poti plati cumulat pe mai multe luni :focus: