acum cateva luni au inceput sa`mi apara niste pete pe frunte si in momentul in care vroiam sa ma machiez ma ustura foarte tare..am fost cu o saptamana in urma la dermatolog si am fost diagnosticata cu veruci plane si eczematide..si mi s`a prescris un tratament de 7 zile cu advantan milk...dupa 5 zile de la tratament..mai aveam doar cateva pete..acum au inceput sa apara din nou..am sunat`o pe doamna dr si mi`a spus sa continui cu tratamentul..dar mai vreau o opinie...eu sunt angajata la un ansamblu ,am spectacole saptamanal si machiajul e obligatoriu..si nu stiu ce sa fac,epntru ca nu ma pot machia din cauza petelor de pe fatza..plus ca sunt foarte inestetice....va rog ajutati`ma
Veruci plane si eczematide
Început de anyutza, Mie 21 feb 2007 · 1 răspunsuri · 6.443 vizualizări
continua tratamentul prescris de doctor daca zici ca ti-a facut bine.si eu am perioade cand pur si simplu fata mea se umple de niste bube ca nu le mai pot numi cosuri dar tot cu fond de ten ma dau pana reusesc sa scap de ele-evident ca si tratamentul pt cosuri ma ajuta
