eddy 0 Raportează post Postat Ianuarie 9, 2005 Eu zic ca ambele filme sunt beton mai ales Underworld!!! Sunt mare fan al filmelor horror. Van Helsing si Underworld sunt zic eu cele mai tari. caate Beccainsale a stiut ce sa aleaga. Sincer sa fiu e draguta. Underworld a fost cool la fel ca Van Helsing!!! Eu zic ca e imposibil de comparat. Ma rog,faceti ce credeti dar zic ca nu LOTR:ROTca era cel mai bun ci unul din cele doua. pentru coloana sonora merita dar film zic ca cele doua in afara de Blade nu ar fi avut competitori prea mari!!! :thumright: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
monique 1 Raportează post Postat Ianuarie 11, 2005 Am vazut si yo Underworld acum vreo 2 zile si mi-a placut la nebunie... mai mult decat Van Helsing... astept sa vad si partea a doua.. :) :) :) Pe caate Beccainsale o stiu din "Serendipity", un film care mi-a placut foarte mult... mai ales ca e foarte diferit de acestea doua, fiind o comedie romantica.. :) :) :) Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
ely_21 0 Raportează post Postat Ianuarie 11, 2005 pana acum filmele superbe pe care le-am vizionat au fost:titanic,sreca2,ghost sip,meet joe blacca si ;i still canow what you did last summer.toate mi-au placut mult de tot.sa vedem ce filme vor mai scoate producatorii in 2005. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Darkme 0 Raportează post Postat Ianuarie 12, 2005 The patriot Saving private Ryan The gladiator Atilla the hun Legends of the fall The sawsanca Redemption Meet Joe Blacca Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Darkme 0 Raportează post Postat Ianuarie 12, 2005 + Lord of the rings toate partile Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Darkme 0 Raportează post Postat Ianuarie 12, 2005 nu pot sa nu amintesc de Scarface si Godfather care sunt preferatele mele ..... Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
wishmaster 0 Raportează post Postat Ianuarie 12, 2005 Underworld,Blade,Blade II,WismasterI,II,III,IV,VanHelsing...si eram sa uit...preferatul meu The Butterfly effects Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
-olivia- 2391 Raportează post Postat Ianuarie 14, 2005 la mine e mai complicat as zice in primul rand The hours , dog ville , truman sow , man on the moon mai adaug stapanul inelelor, La vita e bella , Lucia si sexul , dar cred ca as face o lista mare de tot ! sa nu uit de desenele animate si de unele documentare bune de tot ! de ex Bowlling for Colombine regizor Michae Moore ! vi-la recomand calduros ! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
andya 0 Raportează post Postat Ianuarie 14, 2005 Forest Gump Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Dj Hestia 3 Raportează post Postat Ianuarie 14, 2005 13 Going On 30 e preferatul meu! apoi: Not Another Teen Movie, Save The Last Dance, The New Guy, Blacca canight, A canight'sa Tale, 10 Thinghs I Hate About You, The Hot Chicca, The Animal, Cats And Dogs si lista poate continua ... Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri