Sari la conținut
Forum Roportal
jamy_ro

Mercedes sau BMW?

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Imi pare rau ca acest topic s-a transformat dintr-una intr- alta...

Cred ca in final pentru fiecare cea mai buna masina este ceea pe care o are si pe care si-o permite.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vorbesti de parca ai fi americanca! :stars: Doar americanilor li se rupe de consumul de combustibil. Insa vreau sa-i vad cat ii mai tine! :crazy:

Si nu, nu e o prostie deloc sa te gandesti dinainte la consum. Cel putin aici la noi in RO. De ce crezi ca dieselul a umplut Europa? Tocmai pentru ca in orice tara a UE majoritatea cumparatorilor se uita la consumul de combustibil dinainte de a cumpara o masina.

 

 

Se vorbea de masini nemtesti !!! De ce este necesar de amestecat americanii in story ???

 

Nici nu incerca sa ma lamuresti cat e de important de dezbatut consumurile masinilor !!! Exact ca si telefoanele mobile !!!

din mana tuturor ??? Daca ar economisi pe phone, ar avea bani si de benzina. Proprietarii de Mercedes si BMW daca au avut bani de automobil, nici de pretul benzinei nu le doare capul !!! si nu sint americani toti posesorii !!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Imi pare rau ca acest topic s-a transformat dintr-una intr- alta...

Cred ca in final pentru fiecare cea mai buna masina este ceea pe care o are si pe care si-o permite.

Depinde ce-ti propui. Vrei o masina buna sau vrei o marca cu un istoric impresionant... Si prin masina buna inteleg si costul pe km. alaturi de calitatile tehnice.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Proprietarii de Mercedes si BMW daca au avut bani de automobil, nici de pretul benzinei nu le doare capul !!! si nu sint americani toti posesorii !!!

Pai tocmai ca pe unii proprietari ii mai doare si capul din cauza consumului, s-au introdus motoarele de cilindree mica. Vezi A Classe sau Seria 1.

Vorbeam de americani, ca ei sunt cei carora inca li se rupe de cat consuma motorul...insa nu mai tine mult figura... :crazy: ...sangele in petrol nu se schimba.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
nu stiu cat te pricepi la masini dar cu X sunt X3 si X5 amandoua de teren.si tractiune integrata seria3, seria 5 si seria 7 toate au si varianta tractiune integrala nu stiu insa la seria 1 cum sta treaba.Apropos seria 5 e si preferatul meu din gama BMW

 

Litera "x" taxonomie BMW inseamna tractiune integrala. Inafara de cele doua SUV-uri X3/X%, tractiune integrala au 325ix;330xi;330xd;530xi;530xd. Speram ca si noile modele de virf din gama 3, 335i si d sa fie dotate cu tractiunea integrala.

 

Pai tocmai ca pe unii proprietari ii mai doare si capul din cauza consumului, s-au introdus motoarele de cilindree mica. Vezi A Classe sau Seria 1.

Vorbeam de americani, ca ei sunt cei carora inca li se rupe de cat consuma motorul...insa nu mai tine mult figura... :crazy: ...sangele in petrol nu se schimba.

 

Pentru romani este greu acceptabil ca nu toata lumea e isterizata de consumul de combustil a unei masini .

Cind se achizitioneaza o masina intervin cu mult mai multi parametri in achizitionarea ei si nu neaparat costul pe Km. Daca ar fi numai asta, lumea ar circula cu bicicletele si cu ricsa.

 

Clasele A si seria 1 din brand-urile mercedes si bmw NU s-au introdus din cauza consumului si a durerii de cap pentru acesta, ci pentru a acoperi un segment de piata care era reprezentat de fetele si femeile tinere sau de adolescenti si care preferau masini MICI CA DIMENSIUNE si nu ca cilindree, principalul motiv fiind lipsa lor de experienta la volan care facea parcarea foarte anevoioasa in orasele mari dar mai ales tehnica de parcare cu atingeri repetate a masinii din fata si spate pentru a-ti face loc. Aceasta clasa se numeste untere mittelclase.

In ceea ce priverste motorizarile "mici" hai sa aruncam o privire:

 

Mercedes A classe

A150 - 1498/ 95 bhp/

A170 - 1699/ 115 bhp

A200 - 2035/ 136 bhp

A200 Turbo - 2035- 193 bhp

A160 CDI RPF - 1992- 82 bhp

A180 CDI RPF - 1992 -109 bhp

A200 CDI RPF - 1992 -140 bhp

 

Masini de cilindree mica, nu ?

BMW

 

116i - 1596 - 115 bhp

118i - 1995 - 129 bhp

120i - 1995 - 150 bhp

130i - 2996 - 265 bhp

118d RPF- 1995 - 122 bhp

120d RPF- 1995 - 163 bhp

Nu pot sa nu constat din nou cilindreea mica :tease:

 

Cei mai multi avem 2 sau 3 masini cu care ne acoperim necesitatile, dar indiferent de marca ei, calitatea se plateste, eu inca nu am intilnit un produs bun si ieftin, nu numai in domeniul auto ci si in celelalte, acest concept fiind un nonsens. Traditia a insemnat intotdeauna calitate si know-how, asta este motivul pentru care imaginea costa asa de multi bani, si orice marca are segmentul ei de clienti. Niciodata Hyundai nu va avea clientela celor de la mercedes tocmai pentru faptul arhicunoscut ca standardele lor de calitate sint foarte joase. La niste standarde de calitate joasa, pretul nu poate fi mare si ca atare el devine accesibil. Astfel:

- Hyundai Accent - 1.5 CRDI - 1493 cm3/110 bhp/ 11.5 s/ 176 km/h/ 4.6 d costa 16.790EUR| ca pret de baza

in timp ce :

- BMW 120d RPF - 1995cm3/163 bhp/ 7.9s/220/ 5.7d costa 26.280 EUR ca pret de baza, deci aproape dublu.

Dai un ban dar stai in fata. :stars:

Editat de Ares444

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La niste standarde de calitate joasa, pretul nu poate fi mare si ca atare el devine accesibil. Astfel:

- Hyundai Accent - 1.5 CRDI - 1493 cm3/110 bhp/ 11.5 s/ 176 km/h/ 4.6 d costa 16.790EUR| ca pret de baza

in timp ce :

- BMW 120d RPF - 1995cm3/163 bhp/ 7.9s/220/ 5.7d costa 26.280 EUR ca pret de baza, deci aproape dublu.

Dai un ban dar stai in fata. :crazy:

Daca as avea bani de sa ma-ncurce, as lua BMW si nu Mercedes. Daca as avea bani de 3-4 BMW-uri m-as reintoarce la Hyundai. De ce? Simplu: undeva s-ar situa noua mea locuinta cu gradina si hangar si la asa rate normal ca nu mi-as mai permite BMW...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Masinile se impart in 2 categorii: Autoturisme si BMW-uri...restul sint povesti ...

Ce e e ala Mercedes ? Masina de barbierit ?

 

 

Bravo, Bravo!!! Frumos gandit!

Si eu sunt fericita posesoare a unui BMW 523 si avand in vedere consumul si confortul, nu am nici un motiv sa ma plang. Cand vin in Ro ajung undeva la 8L la 100km. Cat despre confort... jos palaria... pilotul automat face toata treaba!

Dar nu stiu ce se intampla in ultima vreme ca ba se strica una, ba se strica alta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Bravo, Bravo!!! Frumos gandit!

Si eu sunt fericita posesoare a unui BMW 523 si avand in vedere consumul si confortul, nu am nici un motiv sa ma plang. Cand vin in Ro ajung undeva la 8L la 100km. Cat despre confort... jos palaria... pilotul automat face toata treaba!

Dar nu stiu ce se intampla in ultima vreme ca ba se strica una, ba se strica alta.

 

 

 

Spre ca faci la timp exact intretinerile/serviciile tehnice, sint enorm de importante !!! dar cu timpul se cam schimba piese pana iar se schimba toata masina !!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Dar nu stiu ce se intampla in ultima vreme ca ba se strica una, ba se strica alta.

 

Masinile de genul asta sint puternice si dedicate celor pasionati. Adica celor care fac din asta un mod de viata. Nu sint neaparat intruchiparea fiabilitatii si nici nu se pretinde asta. Pentru fiabilitate mai degraba un Mercedes...Din pacate de la legendara "Cobra" se pare ca a mai scazut standardul...( "Cobra" cred ca alaturi de WW " broscuta" ramine una din cele mai fiabile masini din Istoria Lumii. ) Deci...nu uita de intretinerea periodica si de schimbul de ulei, filtru de ulei si aer la fiecare 7500km parcursi...( daca lucrezi la turatii mari si preponderent in mediu urban este indicat sa schimbi si filtrul de aer o data cu cel de ulei, el incarcindu-se cu praf intr-un timp record mai ales in lunile cu praf cum ar fi ianuarie------martie cind poti observa asta si dimineata cind pe masina ta se usuca condensul sau se topeste gheata si ramine o cantitate impresionanta de praf).

 

Spre ca faci la timp exact intretinerile/serviciile tehnice, sint enorm de importante !!! dar cu timpul se cam schimba piese pana iar se schimba toata masina !!!

Eh...mai ramine blocul motor si elementele de caroserie...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cei mai multi isi spun parerea din auzite dar ca o persoana care le-a testat pe amannoua am de facut urmatoarea remarca mercedesul e cu mult foarte mult superior bmw.Cand mi-am luat mercedesul un clasa E vroiam sa-l dau pe un seria 3 e "copilas"Mercedesul are o eleganta aparte un rafinament de exceptie e o masina adevarata silentioasa te simti "print" la volanul ei.Am testat si un bmw seria3, seria5 si seria7 ramane MERCEDESUL.Anul trecut am ales ca masina de teren un X5 pe care cu siguranta il voi schimba anul aceste cu noul ML.Am vazut k s-au mai deschis subiecte si de consumul de conbustibil.un lucru este cert o persoana care are bani sa-si cumpere mercedes sau bmw nu pune pe primul plan consumul.Si consumul nu-l mai facem si noi in functie de stilul de sofat pe care-l avem.La mercedesul meu E 270 cdi cu 170 CP i-am scos consum de 5,4%.aveti grija de voi in trafic

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×