Sari la conținut
Forum Roportal
sete

Creatiile userilor - Proza

Postări Recomandate

Sunt incepator in ale scrisului, asa ca ma multumesc cu cartofi, rosii sau ce aveti prin bucatarie, pietrele aruncate imi cad ceva mai greu :)

 

de O R I N te A

 

Am vrut sa vad soarele. Am facut tot posibilul, ba am depasit si orice limita a imposibilului. Am vrut sa am soarele in viata mea

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De exceptie,mi-a placut poate pentru. ca si eu ador opera lui Eminescu,si regasesc aceleasi motive in mica ta povestioara.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A sunat azi dimineata la 8 fara ceva. eu dormeam. a intrebat de mine. i-a spus ca m-a va suna in cursul zilei de astazi. ce vrea oare de la mine?dupa atata timp inca mai are nr.meu...sau il stia pe de rost!ii era dor de mine oare?ce mai face?sa-a schimbat?a fost in germ. 2 luni. cum sa-a descurcat acolo?oare...nu!nu pot sa ma gandesc la asta!dar daca totusi...NU!NU!

Of, nu mai suna!in plus, ar puteaafla nr. meu de mobil!oare nu mai are curaj sa ma sune?daca vine in oras, eu nu pot iesi! merde!

Inca mai tin la el! sunt penala, stiu! cate coincidente! chiar cand ziceam, gata cu indragosteala etc., apare EL: printul, iubitul, FERICIREA si DUREREA!!! mi-e frica sa-la vad. cine stie ce-as putea face.daca sar sa-la sarut, ori il plesnesc, ori plang?vreau sa ne-ntalnim...NEAPARAT!!!AH!!! il urasc!pentru. ca eu ii dau voie sa ma raneasca!il, il IUBESC. INCA... :?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ai idei interesante.eu zic sa mai exersezi la partea "poetica",sau sa scrii satire.oricum e bine.te descurci :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri