Marinel 802 Raportează post Postat Septembrie 21, 2006 La consfaturile cu profesorii de geografie din Bucuresti, ni s-a spus ca se va respecta in elaborarea subiectelor doar programa si nu partea comuna a manualelor. "Elaborarea subiectelor se va realiza Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Mallorca 1 Raportează post Postat Septembrie 23, 2006 Eu unul nu dau bacalaureatul din geografie, insa ideea mi se pare buna. Intr-adevar, verificarea cunostintelor este o ramasita a sistemului vechi; sa stii mult, teoretic, abstract, insa nu stiai ce sa faci cu acele cunostinte. Formarea de competente (cred ca in engleza s-ar traduce prin skills cel mai bine :tease: ) e intr-adevar un pas inainte, chiar daca realizat printr-un sut in fund :jester: Pentru cati profesori manualul este singurulsuport de curs? Si eventual cateva harti invechite. Toti aceia vor sari ca muscati. Si poate si unii elevi, ai caror profesori i-au fortat la toceala, si acum brusc in ultima clasa trebuie sa invete sa-si foloseasca cunostintele. Mai vedem ce-o fi. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Fr0z3nasic3 17 Raportează post Postat Septembrie 30, 2006 Evaluarea strict a cunostintelor mi se pare o prostie. De exemplu, nu mi-a placut niciodata istoria pentru ca toti profesorii ne obligau sa retinem un volum enorm de date si evenimente, iar intrebarile pentru notare sunau cam asa: "In ce an s-a intamplat ...?", "Cine a fost ... ?", "Ce a facut ...?" La ce bun exersarea capacitatii de memorare fara explicarea relatiilor cauzale dintre diverse evenimente? Testele grila mi se par o prostie, o comoditate la corectare. Cum sa ii dai 10 unuia care toceste niste raspunsuri, dar nu poate face o argumentatie logica? La toate materiile trebuie apreciata exprimarea, interpretarea cunostintelor dobandite. De fapt informatia memorata nu reprezinta o cunostinta (d.p.v. informatic) pana nu constientizezi semnificatia ei. Trebuie sa o poti folosi in procesul gandirii, in cadrul rationamentelor, nu doar sa o reproduci ad-literam. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Marinel 802 Raportează post Postat Octombrie 2, 2006 Evaluarea strict a cunostintelor mi se pare o prostie. De exemplu, nu mi-a placut niciodata istoria pentru ca toti profesorii ne obligau sa retinem un volum enorm de date si evenimente, iar intrebarile pentru notare sunau cam asa: "In ce an s-a intamplat ...?", "Cine a fost ... ?", "Ce a facut ...?" La ce bun exersarea capacitatii de memorare fara explicarea relatiilor cauzale dintre diverse evenimente?Testele grila mi se par o prostie, o comoditate la corectare. Cum sa ii dai 10 unuia care toceste niste raspunsuri, dar nu poate face o argumentatie logica? La toate materiile trebuie apreciata exprimarea, interpretarea cunostintelor dobandite. De fapt informatia memorata nu reprezinta o cunostinta (d.p.v. informatic) pana nu constientizezi semnificatia ei. Trebuie sa o poti folosi in procesul gandirii, in cadrul rationamentelor, nu doar sa o reproduci ad-literam. Ai dreptate, problema este insa ca aceste tipuri de teste sunt mai obiective, lasand mai putin loc subiectivismului profesorilor. Acolo unde se cere gandire creatoare nu se poate aprecia intotdeauna precis valoarea unor pareri personale. Poate niste teste mixte ar fi o solutie mai buna. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Artemis_Dida 19 Raportează post Postat Octombrie 9, 2006 Evaluarea strict a cunostintelor mi se pare o prostie. De exemplu, nu mi-a placut niciodata istoria pentru ca toti profesorii ne obligau sa retinem un volum enorm de date si evenimente, iar intrebarile pentru notare sunau cam asa: "In ce an s-a intamplat ...?", "Cine a fost ... ?", "Ce a facut ...?" La ce bun exersarea capacitatii de memorare fara explicarea relatiilor cauzale dintre diverse evenimente?Testele grila mi se par o prostie, o comoditate la corectare. Cum sa ii dai 10 unuia care toceste niste raspunsuri, dar nu poate face o argumentatie logica? La toate materiile trebuie apreciata exprimarea, interpretarea cunostintelor dobandite. De fapt informatia memorata nu reprezinta o cunostinta (d.p.v. informatic) pana nu constientizezi semnificatia ei. Trebuie sa o poti folosi in procesul gandirii, in cadrul rationamentelor, nu doar sa o reproduci ad-literam. eu dau bacul la istorie si sincer mi se preda niste notiuni cat de poate de logice...care bineinteles au o baza care trebuie..tocita. depinde de elev cum invata...mie la clasa imi cere sa fac comparatii intre anumite perioade, sa comentez anumite teorii.....vreau sa zic ca nu-i toceala! eu una invat logic! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Fr0z3nasic3 17 Raportează post Postat Octombrie 13, 2006 eu dau bacul la istorie si sincer mi se preda niste notiuni cat de poate de logice...care bineinteles au o baza care trebuie..tocita.....vreau sa zic ca nu-i toceala! eu una invat logic! N-am criticat materia in sine, ci modul de predare al unilor profesori, care pun accentul numai pe ce stiu ei. Bineinteles ca orice se poate invata logic, iar istoria are o importanta componenta explicativa. Da, Marinel, textele mixte sunt de preferat celor unilaterale. Mai ales ca nota de la bac are o pondere foarte mare in nota de admitere la unele facultati. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
s_s_s 1409 Raportează post Postat Noiembrie 28, 2006 La consfaturile cu profesorii de geografie din Bucuresti, ni s-a spus ca se va respecta in elaborarea subiectelor doar programa si nu partea comuna a manualelor."Elaborarea subiectelor se va realiza Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
29simona 0 Raportează post Postat Noiembrie 30, 2006 Sunt inca in clasa a xi-a, la profilul ,,Stiintele naturii".Presata continuu de mama, care-mi cere sa ma orientez spre ceva, ma simt din ce in ce mai nesigura cu cat trec zilele...chiar nu stiu ce vreau sa fac mai departe, chiar nu stiu ce materii sunt obligatorii, ce materii pot alege eu, ce se poate inlocui cu ce...Incepe sa mi se faca frica....sincer.cand mai aud si de evaluari de cunostiinte, de competente...Brrr. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
ioana666 15 Raportează post Postat Decembrie 14, 2006 pls daca ma poate ghida si pe mine cineva spre o programa de bac la bio 2007Eu am gasit una in care sist osos nu era.:cheer: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Alaintya 0 Raportează post Postat Ianuarie 2, 2007 pls daca ma poate ghida si pe mine cineva spre o programa de bac la bio 2007Eu am gasit una in care sist osos nu era. am nevoie urgent de o programa la limba si literatura romana...............o are cineva ????????????? mersi anticipat :crazy: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri