Sari la conținut
Forum Roportal
coorviic

Subtitrarea unui film

Postări Recomandate

Buna tuturor,

Sunt nou pe acest site. Am "vechime" - ca sa spun asa - doar cateva zile. Stiu ca poate unii vor rade, dar asa sunt incepatorii. Si voi ati fost la fel. Acum, ca m-am prezentat putin, sper sa primesc un mic ajutor de la voi. Nu reusesc sa vad subtitrarea filmului pe tv. Pe monitor am tot ce trebuie - imagine, sunet si subtitrarea - iar la televizor numai imaginea si sunetul. Ce trebuie sa fac? Cu multumiri tuturor. Sper ca nu v-am deranjat ca am scris mai mult si fara prescurtari. Nici nu stiu sa le folosesc. O zi buna tuturor! Va multumesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Buna tuturor,

Sunt nou pe acest site. Am "vechime" ...

- ce DVD ai?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
- ce DVD ai?

Sper sa nu gresesc cu raspunsul. Am COMBO DVD - LG. Scuze daca am gresit cumva. Multumesc inca o data pentru rabdare.

Am fost foarte bucuros ca am resusit sa transfer de pe casetofon in memoria calculatorului niste casete. Urmeaza sa le scot pe CD. Sunt pasionat de muzica buna, cantzonete, arii celebre din opere etc., dar intreb: ce program exista si cat de greu este sa transferi in memoria calculatorului castele video. Am niste amintiri frumoase si vreau sa le stochez aici si, ulterior sa le trag pe CD. Nu am DVD-RW. Daca nu este prea complicat si nu va retin prea mult cu aceasta viitoare pasiune, va rog sa imi spuneti. Multumesc din suflet. Pe curand.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu fac asa:

1 - mai intai, am vivo, deci placa video face captura video

2 - am un program pentru captura video, mai precis video studio 9, la care poti selecta formatul capturat...atentie la captura de sunet, trebuie setata......in rest, teste cat mai multe sa vezi ce te aranjeaza mai bine

succes!!!!!!!!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri