Sari la conținut
Forum Roportal
danachevalet

Spondiloza cervicala

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

de doi ani de zile am ameteli foarte mari,dureri de cap si dupa cap,am fost la doctr miau facut toate analizele ,toate controalele la cap,ochi ,urechi si nu miau gasit nimic cine poate sami spuna daca e vorba de o spondiloza cervicala? si ce trebue sa fac? sant foarte speriata.astept sfaturi de la voi si va multumesc anticipat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie facuta intai o radiografie ca sa vezi daca e cu adevarat o spondiloza cervicala. Apoi, daca se dovedeste ca e asa, sunt tratamente medicamentoase si fizioterapia care ajuta foarte mult. Pana atunci cred ca poti sa incerci sa te ungi cu diclofenac (dar nu stiu sigur daca are vreun efect secundar, mai bine intrebi la farmacie) si masaj in zona aceea, ca sa se relaxeze musculatura. Poti ruga medicul sa iti prescrie si ceva pentru oxigenarea creierului pentru ca la spondiloza apare problema asta si de aici si ametelile. Iar de speriat, nu te speria ca foarte multe persoane sufera de asa ceva, fiind in special o consecinta a muncii de birou, cu pozitia nepotrivita a corpului. Sanatate multa!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa fie o spondiloza cervicala. Pt asta iti recomand masaj al gatului si cefei mergand pana aproape de varful capului si in lateral spre umeri si masarea pavilioanelor urechilor. Este foarte important[ pozitia in timpul somnului. Exista niste perne cu o forma care copie conturul capului si gatului astfel incat coloana sa stea dreapta in timpul somnului si salteaua pe care dormi este preferabil sa fie cat mai tare, din aceea ortopedica ce are in constructie trei randuri de fetru peste arcuri. Suplimentar se poate face o pernutza in forma de tub umpluta cu pedicutza care se pune sub gat si se sta cu fatza in sus, daca poti dormi in pozitia asta e ok.