Sari la conținut
Forum Roportal
e-X-plorer

Clubul tinerilor absolventi de Drept

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Juristi potentiali sau deja consacrati, vreau sa stiu si eu cam care sunteti si cat de multi/putzini. De asemeni, as vrea sa stiu cam si ce ati reusit sa intreprindeti dupa absolvire si luarea diplomei, daca ati reusit sa va angajati "pe felie", daca ati reusit sa profesati, eventual cat de greu/usor v-a fost, etc. Dar ATENTIE: topicul este adresat tinerilor absolventi, celor care au terminat facultatea din anul 2000 incoace! :flowers: Nu spun ca ceilalti nu ar fi bineveniti. Va astept!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu sunt studenta la drept, in anul IV. Si lucrez deja de un an si un pic in domeniu (avocati). Hmm...ce pot sa spun? Ca mi-as fi dorit foarte mult notariat (si imi doresc in continuare), dar incep sa imi pierd speranta. Spaga e foarte mare (cca. 250.000 de euro), notari sunt putini care vor sa te ia, iar fara bani cu siguranta nu faci nimic.

 

Dupa avocatura nu ma innebunesc. Am inceput deja sa fac cate ceva in domeniu, lucrand vad in fiecare zi cate ceva, dar sunt cam aceleasi lucruri si am inceput sa ma plicitisesc. Partea cu instanta nu prea imi place, mai mult merg pe registrul comertului.

 

Ma cam sperie gandul ca fara "pile" nu faci nimic in dreptul asta. E adevarat?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salut. Eu sunt studenta la drept, in anul IV. Si lucrez deja de un an si un pic in domeniu (avocati). Hmm...ce pot sa spun? Ca mi-as fi dorit foarte mult notariat (si imi doresc in continuare), dar incep sa imi pierd speranta. Spaga e foarte mare (cca. 250.000 de euro), notari sunt putini care vor sa te ia, iar fara bani cu siguranta nu faci nimic.