ok am folosit zineryt mi s-au dus cosurile si am renuntat apoi...dupa vreo 2 luni mi-au aparut iar foarte multe...m-am dat iar cu zineryt si mi sa-u dus in 2 saptamani ff bine...acum ce fac ?trebuie sa continuu pana la moarte cu zineryt??..?nu scrie pe ambalaj nimic despre asta ... sa folosesc alte produse ?apoi eu sunt tanara si a aparut de la Johnson`s Baby niste produse anti cosuri si anti puncte negre pe care specifica faptul ca sunt pentru ten tanar ..la zineryt ma mananca in jurul gurii cand il folosesc desi eu nu ma dau in jurul gurii...dar si zineryt este pt. ten tanar nu ? :flowers: ...ceva sfaturi ? 
after zineryt
Început de silver, Mar 15 aug 2006 · 2 răspunsuri · 9.871 vizualizări
nimic ?
nu trebuei sa folosesti prea mult timp zineryt..du-te la un dermatolog..eu dupa 8 luni de zineryt a trebuit sa iau roaccutane..pur si simplu nu mai are efect(fiind antibiotic)..deci du-te urgent la un medic dermatolog
