BMW520 0 Raportează post Postat August 14, 2006 Daaca poate cineva sa-mi spuna cam desper ce este vorba ??Am citit si problema baiatului cu golful 4 am cam aceleasi simtopme numai ca scoate fum negru , can o calc Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
puiu.t 21 Raportează post Postat August 14, 2006 Daaca poate cineva sa-mi spuna cam desper ce este vorba ??Am citit si problema baiatului cu golful 4 am cam aceleasi simtopme numai ca scoate fum negru , can o calc las-o frate la relanti...pana la service n-o mai calca Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat August 27, 2006 Daaca poate cineva sa-mi spuna cam desper ce este vorba ??Am citit si problema baiatului cu golful 4 am cam aceleasi simtopme numai ca scoate fum negru , can o calc Daca ai vrea sa detaliezi... In cazul in care stii cum se foloseste cheia tubulara de 10, si crezi c-o poti face, nu-i neaparat nevoie sa fugi la service pentru orice fleac. :headspin: Un prieten a adus din Germania un 528d AUT. din 2003 sau 2004, nu mai retin exact anul fabricatiei, si a constatat cu stupoare ca dupa cca.1000 de km rulati pe soselele noastre, motorul functioneaza cu fum negru la esapament, in special in sarcini mijlocii si mari. Si fumul nu era doar negru, era ca dupa explozia unei rafinarii din Golful Persic... Masina avea cam 130000 km. Am demontat filtrul de aer, si l-am curatat cu aer comprimat insa nu era murdar. Singura problema a lui era ca filtrul era foarte imbatranit. I-am schimbat filtrul de aer, si nu mi-a venit sa cred: a fost cea mai rapida constatare-remediere pe care am facut-o vreodata. Dupa inlocuirea filtrului de aer, nici urma de fum, nici macar gri. :P Oricum, ne-am bucurat mult, pentru ca incepuseram sa intram la banuieli grele: turbosuflanta, pompele-injector,senzorul de press./temp. al motorinei,debitmetrul de aer, catalizatorul infundat sau chiar ECM-ul. :P Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
bary 0 Raportează post Postat Septembrie 15, 2006 din cate stiu yo de obicei problema este debitmetrul de aer Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Victor Apostu 99 Raportează post Postat Noiembrie 11, 2006 Daaca poate cineva sa-mi spuna cam desper ce este vorba ??Am citit si problema baiatului cu golful 4 am cam aceleasi simtopme numai ca scoate fum negru , can o calc n-o forta, du-te la un banc de probe pina nu da frigu'!!!! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Salcieanu 0 Raportează post Postat Decembrie 10, 2006 Am avut probleme cu injectia la partea de computer,dar am dus injectorul la ploiesti la boch si m i l au reparat.dupa ce mi au pus la loc injectia ,cateodata in mers apas pe pedala de acceleratie si nu mai trage ,nici nu creste acul de la consum nici nu se tureaza,urca acul de la turometru greu.Ce credeti k are? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Decembrie 10, 2006 Injectorul? Dar celelalte? :good: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Salcieanu 0 Raportează post Postat Decembrie 10, 2006 am mai schimbat si pompa electrica din rezervor atata,in rest totul perfect Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Salcieanu 0 Raportează post Postat Decembrie 11, 2006 dupa ce am schimbat pompa de injectie si pompa electrica din rezervor masina mea cateodata nu trage.apas acceleratia si nu se tureaza,consumul instantaneu nu creste si masina nu fuge.eu crec k nu ajunge motorina ca lumea la motor.ce piesa se ocupa cu transmisul motorinei la motor?parca zici k e ceva infundat.pompa aia electrica din rezervor pompeaza motorina doar la inceput cand ii dai contact?nu stiu ce sa ma fac .VA ROG DATI MI O IDEE!!!!!!! :blink: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
bary 0 Raportează post Postat Decembrie 12, 2006 am mai auzit probleme de genul...si intotdeauna a fost debitmetrul... Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri