Jump to content
Forum Roportal
Sign in to follow this  
tyna_v

help me

Rate this topic

Recommended Posts

cine ma poate ajuta si pe mine...am de facut un programel care sa merga ca o factura adika sa calculez din produsul din euro sau dolar in ron apoi sa adaug tva si adaos..cum fac programelul ..in ce sa fac?...iar atunci cand introduc produsele nu sa le scriu unuldpa altul ci sa importez cumva din excel ceva nush...ca sunt foarte multe produse....de aseemenea la program trebuie sa am cumva unde sa scriu cursul valutar la euro sau dolar si la adaos ...i ce sa fac?..am incercat in excel..dar nu e bun...ca mie imi trebuie ca atunci cand introduc produsul si pretul in euro sa imi calculee automat mai incolo in ron +tva+adaos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exelu e exact ce-ti trebuie !! daca asta il sti mai bine ... bine acuma exista o sumedenie de posibilitati ... dar exelu, daca il sti cat de cat, e perfect. !! Doar ca trebuie sa mai invetzi cateva trucuri ici colo, perseverentza, desire ;) etc.,etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Exelu e exact ce-ti trebuie !! daca asta il sti mai bine ... bine acuma exista o sumedenie de posibilitati ... dar exelu, daca il sti cat de cat, e perfect. !! Doar ca trebuie sa mai invetzi cateva trucuri ici colo, perseverentza, desire ;) etc.,etc...

 

 

pai nuhs..uite am incercat si in excel cand introduci toate produsele sa zicem apoi scri formula si tre sa tragi pe coloana ca sati apara automat rezultatul..dar eu nu vreau asa ..vreau ca atunci cand introduci produsul si pretul automat sati apara restul....si nuhs dacas e poate..am incercat sai dau o functie pt colona ceva si mia iesit ca atunci cand introduc produsul imi apare automat dar tot tre sa trag ..pt ca imi apare automat numai pt cateva linii nu pt tot sa zicem daca as avea nuhs acte produse...

Share this post


Link to post
Share on other sites
cine ma poate ajuta si pe mine...am de facut un programel care sa merga ca o factura adika sa calculez din produsul din euro sau dolar in ron apoi sa adaug tva si adaos..cum fac programelul ..in ce sa fac?...iar atunci cand introduc produsele nu sa le scriu unuldpa altul ci sa importez cumva din excel ceva nush...ca sunt foarte multe produse....de aseemenea la program trebuie sa am cumva unde sa scriu cursul valutar la euro sau dolar si la adaos ...i ce sa fac?..am incercat in excel..dar nu e bun...ca mie imi trebuie ca atunci cand introduc produsul si pretul in euro sa imi calculee automat mai incolo in ron +tva+adaos.

Nu prea am inteles f bine, eu de exemplu mi-am facut fisiere in excel pt facturi proforme.

Iti pot reomanda saga, ei au si posibilitate de tiparire a facturilor

Descarca-l de pe www.sagasoft.ro, e free si dc vrei licenta la el tre sa achiti o suma de modica pe an. Daca mai ai nelamuriri in ce-l priveste ma poti intreba. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
pai nuhs..uite am incercat si in excel cand introduci toate produsele sa zicem apoi scri formula si tre sa tragi pe coloana ca sati apara automat rezultatul..dar eu nu vreau asa ..vreau ca atunci cand introduci produsul si pretul automat sati apara restul....si nuhs dacas e poate..am incercat sai dau o functie pt colona ceva si mia iesit ca atunci cand introduc produsul imi apare automat dar tot tre sa trag ..pt ca imi apare automat numai pt cateva linii nu pt tot sa zicem daca as avea nuhs acte produse...

 

Mai incearca.. lupta-te cu obstacolele ivite.. Eu la munca am program de facturare (atat fiscale cat si pentru proforme) facut in Excel.. Exact cum a spus cineva mai sus.. ai nevoie doar de perseverenta si dorinta de a reusi. :)

 

Fa in felul urmator: deschide excelul si helpul. Crede-ma, ai foarte multe forumule, iar daca ii acorzi mai multa atentie, si de asemenea timp, o sa descoperi ca excelul e tot ce ai nevoie si stie sa faca tot ce iti doresti tu. Programelul meu e impartit in doua: o parte imi calculeaza pretul de vanzare pornind de la cel de achizitie, iar cealalta parte imi face factura ca atare. :P

Edited by nightwish

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi se pare extrem de usor lucrul in Excel, mai ales daca ii dai singura functii.

Cumpara-ti un manual pentru incepatori si vei vedea cat de usor e sa dai functii unor celule.

Cu un invoice, te-as putea ajuta eu. Restul incearca sa inveti pentru ca nu e greu deloc.

Succes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

E perfect cum ziceti voi, dar am senzatia ca numarul de produse de pe pagina ei este variabil, si deci degeaba introduci formule (intr-adevar, e simplu!), daca nu stii cate produse vei avea. Nu iese bine, nu poti face o factura. Ce faci, reiei designul de fiecare data, si scrii 2000 de formule?

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate e cam tarzui , poate s-a rezolvat problema, dar ...

- introduci formula (o singura data) inainte de a introduce produsele, si apoi o multiplici pentru un numar suff. de mare de inregistrari care sa acopere necesarul (ai peste 60.000 de linii intr-o foaie de calcul, mai exact 65536 :flowers: ).

- pentru cursul de schimb folosesti celule evidentiate separat si in formula te adresezi la acestea ca fiind adrese absolute (asa introduci cursul de schimb o singura data, la inceput, restul este preluat ca atare,

- problema apare atunci cand se modifica cursul de schimb si lucrezi pe o foaie de calcul lucrata anterior. Modificarea cursului va duce la recalcularea tuturor valorilor - o solutie ar fi : " o foaie de calcul pentru fiecare zi - ceea ce nu este deloc rau - :crazy:

- pentru a aduna intrarile (pe mai multe zile, lunar sau cum vrei ...) poti folosi o foaie de calcul "pivot" ,

- campurile care au fost completate "inutil" la inceput cu formula, pot fi, cel mai simplu, sterse (la sfarsitul sesiunii de lucru ) sau pot fi filtrate pentru a nu apare la tiparire sau in "pivot" .

Solutii sunt cu gramada in Ex totul e sa pui imaginatia la lucru :crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
poate e cam tarzui , poate s-a rezolvat problema, dar ...

- introduci formula (o singura data) inainte de a introduce produsele, si apoi o multiplici pentru un numar suff. de mare de inregistrari care sa acopere necesarul (ai peste 60.000 de linii intr-o foaie de calcul, mai exact 65536 :crazy: ).

- pentru cursul de schimb folosesti celule evidentiate separat si in formula te adresezi la acestea ca fiind adrese absolute (asa introduci cursul de schimb o singura data, la inceput, restul este preluat ca atare,

- problema apare atunci cand se modifica cursul de schimb si lucrezi pe o foaie de calcul lucrata anterior. Modificarea cursului va duce la recalcularea tuturor valorilor - o solutie ar fi : " o foaie de calcul pentru fiecare zi - ceea ce nu este deloc rau - :crazy:

- pentru a aduna intrarile (pe mai multe zile, lunar sau cum vrei ...) poti folosi o foaie de calcul "pivot" ,

- campurile care au fost completate "inutil" la inceput cu formula, pot fi, cel mai simplu, sterse (la sfarsitul sesiunii de lucru ) sau pot fi filtrate pentru a nu apare la tiparire sau in "pivot" .

Solutii sunt cu gramada in Ex totul e sa pui imaginatia la lucru :lol:

 

 

 

ms :flowers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×