Sari la conținut
Forum Roportal
allex_cj

Modalitati inmatriculare

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

am reusit sa intru in posesia unui ford fiesta 1996, momentan se afla in austria..

problema mea daca reusesc sa-l bag in tara, la vama mi s-a spus ca trebuie sa las garantie taxele vamale..

cred ca e euro 2, nu-mi dau seama din talon.. unde scrie daca e produs CE sau nu.. cam cat sunt taxele vamale si care sunt variantele de inmatriculare..

Ar fi mai bine sa o aduc doar dupa 2007?

E adevarat ca se percep amenzi daca nu-l inmatriculez in 90 zile? pai daca nu ma lasa dpdv legal.. atunci cum sa o fac?

orice informatie venita e utila.. pot fi contactat pentru eventuale variante de inmatriculare (oferte) si pe adresa de email: robert_allex@yahoo.com

tx.

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru alex_cj ....imi pare rau ca nu pot sa te ajut ......lipsa experienta totala :flowers:

In schimb, doresc si io parerea celor consacrati si 'experimentati' in cazul unui import auto din afara... (it,uk sau de). Pentru aceasta voi folosi topicul deschis aici si va prezint 2 situatii din "vasta" si recenta mea experienta in a achizitiona un -auto- din afara .

Am gasit mai multe anunturi interesente pe mobile.de si inca cateva tot din zona , (ma intereseaza ceva cu capac. mica.. 1400, 3000-4500 EURO, clima, servo si binenteles , din cate am inteles dein mai multe discutii sa nu fie mai veche de 5 ani, sa fie EURO 3, si sa aiba certificat eur1-adik produs in EU... :)

Pe scurt:

1. am gasit un ford focus c-max la 3300 euro :crazy: ( bestial) in comparatie cu ce e pe piata....., trimit em , ii spun ce ma intereseaza...... si cateva ore primesc raspuns, citez (da' fara traducere ):

Hello,

The price is 3300 euro.The car is located in Milano,Italy and it is in perfect condition.The car has all the paper in

german..The car never been involved in a accident.I am the only owner of the car.This is my last price and the car it's not

in leasing so you have to pay only this price and nothing more..I have all the papers of the car and the service book as

well.Everything is OK with the car.Feew weeks ago somebody from Germany told to me that want to buy my car.I told him that is

Ok,we will meet in Berlin and we will make the deal.I was in Berlin in the next day but no buyer,never respond to my emails

or to my calls so here is what i am sugessting to you:

With this service i am sure that you have the money and that you will come for sure to meet me.

This service name is WesternUnion Money Transfer (www.westernunion.com).

You must find the nearest Western Union agency and you will go there with your best friend or your wife. Your wife or your

friend will be the sender and the receiver is you in Germany..

I want to be 100 % sure that you will be in Berlin because once the money are sent you have to be in Berlin to get the money.

Right now i am located in Milano but after i will get the receipt from WU i will come back in Berlin to wait you and to

finish the deal.That's why i need to see the receipt.I don't want to come and then to wait you and maybe you will never come.

If i will see the receipt then i will be sure that you will come and i will go to buy gasoline to come in Berlin.

After the transfer is made you must scan the receipt from WU and then send it in to my e-mail address attached so i can

check.If you are agree then i will keep the car for you and after i will see the copy from Western Union then in max.2 days i

will come back in Berlin to wait you.After that i will send you the copy so you can be sure that i am not joking and that i

will be in the next 2 days in Berlin.

When you will meet in Berlin we will go to a mechanic to confirm you that the car is OK and to Police so they can tell you

that the car it's not stolen.I will transfer the documents from the car to you and after that we will both go to Western

Union to get the money sended by your wife or friend in Berlin/Germany.

If something is wrong with this car then i will give you 1000 Euros for your trip and for your time so please troust me

because the car it's like new.

WesternUnion take comission for sending the money.This is not a problem because when we will meet in Berlin i will give you

back the money which you have paid for sending the money to Germany.

si al doilea raspuns (la un alt anunt ), mai plauzibil,........dar sincer la cat de suspicios sunt, NU STIU CE SA MAI CRED!!???... era (este) vorba de un polo la 4100 EURO :) , citez:

Dear sir

The car is in perfect condition and don`t have any accidents,scratches or mechanical problems.

I am working at a logistics company here in London, United Kingdom, and i`m at home only 2 days per week and i dont pay shipping taxes because for me are free.

If you want to buy my car i can offer you a fast and safe deal.

I will send the car with Tda Transports Company www.tdatransports.com and they will delivery the car at your home adress in maximum 4 days.

After i will make the delivery i will provide you the traking number so you can check at the company and see that they have the car and if all is ok and see that they garantee for your car then you will send only 1000EURO. They will not get the car back if you send me the money, besides they inspect the car and tell you the condition of the car.

Allso they garantee you that if you do not like the car you will have your money back in 24 houres.

After you have the car and check it and inspect it you will send me the rest of the money.

I wait your e-mail to tell me your opinion on this because this is the only way i can think of now taking the fact that i cant have a meeting to sell the car.

King Regards

ACUM, IN SPERANTA CA NU V-AM PLICTISIT FF MULT :P , si cu gandul ca cineva ma poate ajuta/sfatui in decizia pe care ar trebui s-o iau , sper ca prezenta postare va fi utila si celor ce vor urma, in cautarea unui autoturism din afara :o:

Sper ca cineva va fi in masura sa-mi dea un sfat sau sa deschida/ continue discutia pe tema raspunsuilor primite din afara.

Baieti fiti cu ochii-n patru.......don't be :lol: :crazy:

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum