the_sarge a scris:salut
as dori sa stiu cat de grava este dependenta de stilnox ; daca exista substituenti mai putin periculosi .
mi-a fost prescris pt. atacuri de panica/anxietate. Sufar de pe urma dependentei - vad pete intunecate , probleme de echilibru la mers , vertij , sensibilitate la lumina , la zgomote puternice ; cat timp persista efectele dependentei ?
Stilnox-ul e pentru dereglari de somn, care pot sa apara, este adevarat pe fondul unei stari emotionale proaste.
Cu toate astea, este putin probabil ca sa ai aceste simptome din cauza stilnox-ului (doar daca ai luat stilnox seara, si nu ai dormit destul, poti sa te simti cam buimac/a juma' de zi).
Pentru astfel de tulburari, se prescriu de regula si niste antidepresive, mai slabe sau mai puternice, dupa caz. Astea dau astfel de efecte adverse, nasoale. Daca ti-a dat asa ceva medicul, poate de acolo e!
Totusi, nu trebuie sa crezi tot ce scrie in prospectul medicamentului, si apoi sa te astepti sa observi la tine efectele adverse care sunt scrise in prospect.
Alt medicament? Doctorul stie mai bine. Intreaba-l!
Numai bine!
SI se renunta treptat la el. Cam in 2 saptamani, treptat, iti revii. Asta daca ai luat mult timp continuu, dc nu, e mai usor