Sari la conținut
Forum Roportal
c.max

Sunt suficiente medicamente si aparatura medicala in Romania?

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Buna,

 

cum este situatia in Romania cu aparatura medicala si cu medicamente in Romania?

Sunt destule pe piata si in spitaluri?

 

Ma refer si la proteze, scaune pe rotile, ajutoare de mers, bandaje pt incheituri, etc... tot ce e legat si de ingrijirea bolnavilor si ajutorul lor.

 

De ce ar mai fii nevoie?

 

 

Mersi mult

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu exact care e situatie prin spitale...dar eu cand am avut un accident in ora de sport si imi trebuia un guler cervical au gasit destul de greu unul...si si acela era marime foatre mare si asta intr-un spital de pediatrie...nu cred ca au destule...in special marimi mici cum ar fi S si M. Eu a trebuit sa caut prin toate farmaciile din Sibiu si cu greu am gasit...Am intrebat la farmacii care aveau astfel de produse si mi-au spus ca nu tin asa ceva, la multe alt efarmacii si nici macar nu stiau ce este o minerva...noroc insa ca am gasit una singura marimea M la o farmacie unde aveam un cunoscut.

Mi-se pare chiar ciudat sa nu stie farmacistele care au treminat totusi o facultate ce e asa ceva si eu care abia ce ma pregatesc pt admiterea la medicina sa stiu unele chestii mai bine ca ele...cum ar fi, ce este un ham de memorie sau o minerva...in fine asta este...se poate schimba in viitor...sper

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri