Sari la conținut
Forum Roportal
crs_tzep

Taxa Abuziva reziliere abonament Telekom

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Buna ziua,

Vreau sa postez pentru ca am mai gasit doar o patanie similara pe alt forum si doresc sa usurez "munca"  pe care trebuie si alte persoane sa o duca in fata providerilor de telefonie mobila care nu respecta legea!

In anul 2017 am facut  2 abonamente similare la Telekom cu minute si net nelimitat care costau 5 sau 6 EURO pe 2 ani, dupa doi ani pretul a fost crescut dar am ramas din comoditate alti 2 ani cu pretul de 8 euro, in vara 2021 pe unul dintre abonamente l-am portat la un competitor direct pe 5 EURO si celalt abonament l-am prelungit cu 10 sau 11 euro pe inca 2 ani, pentru a avea un abonament cu roming (whatapp + waze cand mai plecam in vacante)

 

Surpriza neplacuta a intervenit in noiembrie cand  am vrut sa ma portez si sa ma cuplez cu alte 2 abonamente la RDS pt a scadea pretul pe la 3 EURO / abonament pentru a avea factura mai mica per total.

Dupa portare m-am trezit cu >400 ron taxa de reziliere:

384070093_analizafacturii_1.JPG.d6c22e24d0ed80d1b4db9a2feb292cd2.JPG1776992228_analizafacturii_2.JPG.f57675140fac242b1e4772102fd0409d.JPG

 

In acest moment am vrut sa sun la Telekom dar este imposibil sa poti contacta o persoana daca nu mai esti abonat (eu fiind deja portat)... asa ca am trimis un e-mail prin care am cerut anulare amiabila si am facut referire catre legea 193/2000 care supune, citez: " consumatorul are dreptul de a rezilia contractul cu orice firma de prestari servicii de telecomunicatii fara plata taxelor de despagubire. " de asemenea am mentionat ca am sa anunt ANPC-ul in caz de solutionare nefavorabila.

560123615_mailcatreTELEKOM.JPG.ee0a59ecd07c160b185b77f54be3d508.JPG

 

Evident, raspunsul a fost promt cum ca factura nu necesita nici o recalculare si trebuie platita, facandu-se referire la contract unde cercetari amanuntite scrie intr-o clauza ca abonatul are obligatia sa plateasca 50% din resul abonamentului pana la sfarsit drept cost reziliere in cazul meu aprox 400 ron.

859816887_mesajdelaTELEKOM.thumb.JPG.59c311f0ed2b58347b6fd5ecd54bb9e1.JPG

Dupa aceasta pe 4 noiembrie 2021 am facut o reclamatie la ANPC completand formularul ONLINE unde am atasat factura, contractul, buletinul, mailul in care am incercat amiabil si raspunsul Telekom. La cateva zile am platit factura (pt a evita majorari) si am mai facut inca o reclamatie facand referire la prima si in care am atasat aditional  si dovada platii!

Final :Azi dimineata 18/01/2022 am citit un plic venit de la TELEKOM in care sunt informat printr-o factura pe "-" ca o sa primesc  cei 400 ron inapoi! VICTORIE

 

VICTORIE.thumb.JPG.2f6b58674d89be4706fc26abefc6e818.JPG

Editat de TZEP
  • Like 4

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Apreciez initiativa, felicitari pt. insistenta si reusita!

Am fost client cam pe la toate firmele de telefonie si cablu, dar nu imi amintesc sa fi reinoit dupa 2 ani contractele decat atunci cand eram tentat sa achizitonez un tel. nou (oare mereu sa fi facut asta in ultimii 20 de ani!?), curgea de la sine dupa primii 2 ani.

Daca neplata abonamentului ar avea loc in primii 2 ani, este f. posibil sa nu se mai reusesca un asemenea deznodamant favorabil, zic.

Ce art. si/sau ce clauza din legea respectiva a dus la o asemenea solutionare?

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 22 ore, TZEP a spus:

Final :Azi dimineata 18/01/2022 am citit un plic venit de la TELEKOM in care sunt informat printr-o factura pe "-" ca o sa primesc  cei 400 ron inapoi! VICTORIE

Felicitari! Deci ANPC mai rezolva cate o reclamatie indreptatita. Ai procedat foarte bine.

  • Like 3

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvă, mi-au rezolvat si mie o plângere prin 2018, cu RDS. Eram sceptică, am făcut plângerea la ANPC după aproape un an de scandal cu RDS, ca ultima soluție. După 30 de zile m-a sunat una de la RDS să-mi spună că "colegii ei au DECIS" să îmi dea banii înapoi. Convinși de ANPC, dar au decis. :)) Așa că apelați la ANPC, dacă știți că aveți dreptate.

Editat de Amarena
  • Like 3

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa fac plângere la ANPC pentru firma de gaze. Sunt absolut sigura ca voi reusi sa obtin ce vreau. Da, trebuie perseverenta. 

  • Like 3

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Surpriza, azi 23.05.2022 am primit o somație de al o firma de avocatura cum ca factura (inițiala de 402.61RON) este este neachitata si sa efectuez plata ca sa evit executarea silita. Deci dupa ce am plătit anul trecut în noiembrie 2021, am făcut scandal și 3 reclamații la ANPC , au dat banii înapoi au tupeul sa imi mai piardă timpul! O sa va țin la curent, am dat un mail și un tel la firma de avocatura și aștept sa revină.

(Nu mai zic cat a durat sa iau banii înapoi si cate tertipuri au fost ca sa  meargă cat mai greu de parca furasem banii aia nu erau ai mei de drept, inclusiv telekom au zis ca IBAN-ul pe care il trimisesem era invalid, contul fiind unde primesc salariul, deci...)

 

Numai bine,

screenshot.png

Editat de TZEP

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×