adiadi123123 0 Raportează post Postat Aprilie 28, 2021 totusi e mai rezistent din cate am auzit. toti au spus asta si la fiabilitate si injectoare, nu doar la turbina. atunci ce mi recomanzi? eu vreau sa i fac acum turbina . Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Rodica` 6536 Raportează post Postat Aprilie 28, 2021 Eu te sfătuiesc sa ii faci vânt. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Motorină 1205 Raportează post Postat Aprilie 28, 2021 1 oră în urmă, adiadi123123 a spus: totusi e mai rezistent din cate am auzit. toti au spus asta si la fiabilitate si injectoare, nu doar la turbina. atunci ce mi recomanzi? eu vreau sa i fac acum turbina . Fă-i turbina, înlocuiește cele menționate de mine pe pagina cealaltă, împreună cu electrovalva care controlează turbina. Nu te uita la 1.9, că e la fel de prost, chiar dacă unora li se pare bun. Are aceleași probleme (în afară de imbusul din pompă), plus că e o leșinătură, nu trage ca 2.0. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
adiadi123123 0 Raportează post Postat Aprilie 28, 2021 pai turbina e clar , c a venit un mecanic si s a uitat la ea, dar acum nu stiu daca s o mai fi stricat si motoru pe langa turbina, eu am vazut ca inca invarte, s ar putea sa fie ok. benzina plus gpl parere? trage? consuma mai putin clar. la bani. iesi mai bine., dar e ok? din ce am vazut pe net am vazut ca e bun, dar voiam sa stiu, daca trage, are asa multe dezavantaje sau? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Motorină 1205 Raportează post Postat Aprilie 29, 2021 Benzina trage mai bine în oraș, nu la încărcătură sau dealuri. La întreținere spun mulți proști că e ieftină, dar realitatea nu e așa. Ai mai multe consumabile (bujii, bobine), problemele sunt mai grave, iar pe la 150-200.000km trebuie să repari motorul. La diesel abia mai deschizi capota din când în când. Mă rog, la un diesel bun... Instalația GPL are și ea mentenanța ei, diagnoză separat, senzori separați sau comuni cu instalația originală a motorului, butelia expiră în câțiva ani, alimentarea cu gaz se face des. Sunt avantaje și dezavantaje. Personal urmăresc să trec la ceva pe benzină cu turbo, fără să mă complic cu gaz. VAG are câteva motoare TSI bune, dar trebuie să le studiezi foarte atent, că are și câteva dezastruoase. 1.0 TSI pe Skoda Rapid 2018 e bun, de exemplu. Trage lejer cât un 1.9 TDI din 2000. 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Rodica` 6536 Raportează post Postat Aprilie 29, 2021 Și o sa schimbi nickul în Benzina. 9 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Motorină 1205 Raportează post Postat Aprilie 29, 2021 Am si acum masini pe benzina, doar ca nu joaca rolul principal. Si nu au turbo. M-as putea intoarce la vechiul username, Turbina Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
adiadi123123 0 Raportează post Postat Aprilie 30, 2021 (editat) la benzina n ai asa multe si scumpe de reparat. dar vreau si eu cateva masini si motoare sa se potriveasca cu o instalatie de gaz si sa fie si mai mari. 1.9. 2.0. Editat Aprilie 30, 2021 de adiadi123123 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Motorină 1205 Raportează post Postat Mai 1, 2021 Motoarele cu injectia indirecta sunt mai potrivite pentru GPL. Deci, masini mai vechi de 2010. Motoarele FSI, TSI si TFSI de la VAG, au injectia directa. La Opel este un 2.2 benzina cu injectia directa, restul indirecta. (sub 2010) Nu inseamna ca sunt excluse de la GPL cele cu injectia directa, dar e ceva mai complicat cu ele. Gasesti liste cu preturile instalatiilor GPL: https://www.monteazagpl.ro/ Motoarele pe benzina sunt mult mai sensibile. Dieselul functioneaza cu doua elemente: alimentare si compresie. Benzina, cu trei: alimentare, compresie si scanteie. La diesel, daca ai o problema de amestec, iese fum, dar nu se opreste, ajungi cu el la service (sau faci 100.000km cu ea defecta, daca esti taran de SV, cu Golf 4). Dupa fumul scos de un diesel defect, mergi la sigur. Plus ca are componente durabile. La benzina, cand e amestecul o idee gresit, deja se uda bujiile, si mai mergi nicaieri. Iar cand se uda bujiile, incepi sa o bajbai: vezi scanteia, vezi avansul, vezi compresia, pune bujii si bobine preventiv, ca-s consumabile (400-800 lei), vezi ca merge la fel de prost, vezi injectoare, etc. Dupa toata distractia asta, la 200.000km deja ai consum de ulei si compresia slaba => vrei sa o tii, reconditionezi motorul (2000-6000 lei). "Economia" cu benzina e la acumulator. Dai 300 de lei la 5 ani. La diesel dai 400 de lei la 2-3 ani. Cu toate astea, daca iei un motor bun, poti fi foarte multumit. Pentru mine as lua Opel Vectra 1.8 aspirat sau 2.0 turbo, pentru gaz. Sau Renault Megane 1.8-2.0. Am condus mult o Corsa 1.2 cu gaz, merge foarte bine. Nu simt diferente de putere intre mersul pe benzina, si cel pe gaz. Sunt si cam nesimtit, luand in calcul baraca mea de zi cu zi, cu 150cp. Nu mai pot sa simt diferenta de la 75 la 72 Oricum, masina aia are gaz de cand o stiu, un total spre 300.000km, din care ultima suta de mii e facuta sub observatia mea. In afara de probleme mici electrice si un schimb de distributie (lant), n-a avut nevoie de nimic. Excludem consumabilele (bujii, filtre, ulei, gaz, anvelope, placute, etc). 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Rodica` 6536 Raportează post Postat Mai 1, 2021 Motor, motor, motor.... utile informații, dom'le, dar eu, asa ca fomeie, când vreau mașina nu ma uit la motor, nu te supăra. Gradul de confort e prima treaba care tre sa ma satisfacă și apoi dotările de siguranță și utilizare. Nu în ultimul rand consumul. Motorul nu ma interesează. O fi de bine sau de rău? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri