Cezara6 2434 Raportează post Postat Decembrie 15, 2020 (editat) Sunt clienta BT. Dupa cum ati dedus, mi-am schimbat un numar de telefon, dar nu mai am acces la acel numar. Trebuie sa efectuez niste operatiuni ba'care, fara numarul vechi de telefon sunt moarta. Partea proasta este ca imi sunt trimise niste coduri pe acea cartela pe care nu o mai gasesc, asta pentru schimbare à datelor de contact. Ce sa fac? Sa plec pana la o sucursala ? Va trebui sa-mi schimb cardul? Editat Decembrie 15, 2020 de Freitodekel 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
adal* 10373 Raportează post Postat Decembrie 15, 2020 (editat) Trebuie sa mergi la o sucursala pentru a schimba numarul de telefon, nu poti rezolva altfel. Nu exista posibilitatea sa adaugi dispozitiv online, doar la sucursala. Nu trebuie sa schimbi cardul. Daca tot te duci la sucursala incearca sa instalezi si NeoBT. Unii spun ca din ianuarie BT o sa renunte la aplicatia mobila si web BT24. Editat Decembrie 15, 2020 de adal* 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Cezara6 2434 Raportează post Postat Decembrie 15, 2020 Merci mult ! 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
adal* 10373 Raportează post Postat Decembrie 15, 2020 (editat) Nu pierde vremea ca se apropie sarbatorile si probabil ca o sa ai de asteptat la sucursala, cel putin asa este la mine, de aceea evit sa ajung acolo. Daca ai telefon cu NFC instaleaza si BTPay pentru plati la pos cu telefonul. Prezenta la sucursala in astfel de cazuri tine de securitatea contului. Editat Decembrie 15, 2020 de adal* Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
adal* 10373 Raportează post Postat Decembrie 21, 2020 Ai rezolvat? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Cezara6 2434 Raportează post Postat Decembrie 16, 2021 Mi-a luat mai bine de juma de an sa rezolv. Dar s-au rezolvat. 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri