Jump to content
Forum Roportal
Teddy ''-''

Din opiniile supăratului pe lume

Rate this topic

Recommended Posts

 Mă gândesc adesea la faptul că a fost cam mult 30 de ani de liniște și libertate în țărișoara noastră după o jumătate de secol de ateism forțat și de prigoană creștină mai mult sau mai puțin vizibilă, că văd că începe din nou lumea contemporană să biciuiască Biserica cu concepțiile lor profane și demonice prelucrate la școala democrației occidentale, pentru fiecare manifestare a ei. Dacă-i spui omului în față că-i un prost, se șifonează dom’le! Și se șifonează rău de tot. Nu acceptă în ruptul capului ideea de prostie la omul și societatea contemporană. Lui i se pare așa peste noapte, că orice concept sau opinie a unui coate goale cu mină de om integru, musai să fie validă și primordială. Nu contează că acea opinie sau concept îl are pe Sarsailă ca protagonist al enunțului. Ea trebuie imperios așezată pe raftul valorilor obiective și neapărat cu aviz filozofic și social. Dacă unui reporter sau jurnalist cu neelucidate tulburări psihice i se pare că măgarul este un inorog necizelat și mai apucă s-o spună și într-o emisiune cu rating de o aude o jumătate de țară, musai trebuie să primească acceptul valabilității. Și dacă tu filozof din născare îi spui ăluia, adică reporterului, că face enunțul unei mari erori, că măgarul nu s-a conceput biologic cu corn în frunte și că în astfel de condiții nu se poate erija în inorog, acela îți toarnă verzi și uscate despre contribuția tehnico-științifică contemporană de se prea poate și astfel de realizări de întrec cutumele firii cu toate coordonatele lor dogmatice și morale și asta, și pentru greșeala că nu s-a scris de către Creator pe spatele măgarului: măgar: animal inocent și smerit. Asta este! Pentru prost și tupeist, șopârla poate să fie foarte bine un pui de aligator mai mititel, pentru amuzamentul copiilor cu dezabilități educaționale și culturale. Mi se pare mie, și asta fără exagerare, că în această lume și în aceste vremuri, deloc favorabile credinței și duhovniciei, toate atitudinile și acțiunile misionare ale Bisericii vis à vis de toate neorânduielile firii și demonicele concepții ale societății, sunt luate de către purtătorii de cuvânt ai acesteia, ca în bancul cu leul și iepurele. Și asta vine cam în felul următor: când leul îl întâlnește prin junglă pe iepure că nu poartă bască, îl cotonogește că de ce n-o poartă. Când, în schimb, îl prinde că poartă bască, îl bate pentru ce o poartă. Și tot așa cu părerea leului și cu bătaia iepurelui. Tot așa și aici. Dacă Biserica face, de ce face? Că nu prea are dreptul. Că nu îi este firea s-o facă în punctul cu pricina. Dacă nu face, de ce nu face? Nu asta este oare datoria ei? Și uite așa, unde îi tocmeală nu-i lege, iar unde nu-i lege, ar trebui să fie tocmeală. Băi fratele meu, după cum o iei și după cum o pui, tot dracu’ îi pe linia de plutire a firii și a normalității civilizate. Ăsta, băi nene, tot el dictează și cu capul în sus și cu capul în jos, că enoriași găsește cu duiumul. Da’ ce mă jenează pe mine la concepție, este faptul că nu-i sănătoasă o astfel de atitudine din partea ăstora cu tupeu și cu mai puțin talent ortodox la portofoliu. Că în modul acesta, duci dom’le lumea la dezlipire și nu o mai lipești peste veacuri cu toate cetaniile Marelui Vasile, de se minunează pe urmă și necuratu’ de pățaniile și prăbușirile noastre. Eu mă gândesc așa cu eleganță ca tâmpitul pe conductă, că n-ar fi mai bine și mai inteligent totodată să lași boul să tragă la jug și Biserica să-și normeze dogmele și canoanele după cutumele lumii și năstrușniciile ei? Ce, știe baba de la ogradă cum se frământă prescura? Pricepe broasca țestoasă cum aleargă mustangul? Știe olarul să cioplească lemnul? Vede găina precum vede uliul? Și atunci de ce ne băgăm noi așa nene în treburile principiale ale altora? Să ne aflăm în treabă? Să ne dăm pricepuți în fața muierilor? Să ținem noi în ne-corijare lumea? Poate că asta este? Vrem noi așa cu tupeul nostru să ducem lumea de râpă, crezându-ne știutori la toate. Tare mă tem io așa ca mielul păzit de câinele ciobănesc, că drepturile omului, sunt așa pe undeva drepturile diavolului sub eticheta libertăților sociale și neraționale ce tind până la urmă spre idolatria omului în toate formele lui. În tiparul acesta, omul poate să fie moral cimpanzeu, că tot om este în carne și oase și i se dă calificativul de om integru cu pașaport și demnități remarcabile. Dacă are fața spoită de om, nu mai contează că-i place să zacă prin pomi și se tatuează ca veverița sub coadă. Hai nu te supăra! Asta am spus-o și eu așa ca o metaforă mai puțin ticluită. Dar înțelegi ce zic, nu? Numai drepturile diavolului nu suportă misiunea Bisericii când aceasta luptă cu înverșunare să țină lumea într-o normalitate a firii, cu toate carențele celor ce-o slujesc. De-aia mă supăr, că-și bagă omul necurat în viziuni și demnități coada în mersul normal și firesc al lumii, spre o duhovnicie după legea lui Dumnezeu, cernind grâul cultural odată cu neghina păcătoșeniei, de se face negrul alb și albul negru, de nu mai știi care-i cioară și care-i porumbel. Și dacă toate astea au fost spuse, pune-te omule pe corectare și lasă vântul să fie vânt și ploaia ploaie, semănatul semănat și secerișul seceriș și mai gândește și tu mai mult decât pisica, că nu-i prieten dracu’ cu tine, precum este Dumnezeu.

Edited by Teddy ''-''
  • Like 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, o colectie de aberatii. Biblia va invataca magarii vorbesc, asa ca o dati in fabule cu magari si inorogi. Ce-ar fi da postezi aici videouri cu magari vorbăreți?

Iisus v-a zis ca puteti muta muntii din loc, spune-mice munti ai mutat tu. Ce creștin a mutat vreodata muntii din loc? Deci iisus e mincinos. 

Iisus va invata ca puteti lua serpi veninosi in mana, si de va musca nu veti muri. Demonstreaza ca poti asta, altfel l-ai dovedit pe iisus drept mitoman. 

Iisus va zice ca puteti face minuni mai mari ca el. Dar voi nu umblati pe apa, nu puteti usca smochinii, nu inviati morti, nu dati vedere orbilor. Deci iisus e mincinos. Iar voi sunteti o gasca de mitomani. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, observant said:

Hahaha, o colectie de aberatii. Biblia va invataca magarii vorbesc, asa ca o dati in fabule cu magari si inorogi. Ce-ar fi da postezi aici videouri cu magari vorbăreți?

Iisus v-a zis ca puteti muta muntii din loc, spune-mice munti ai mutat tu. Ce creștin a mutat vreodata muntii din loc? Deci iisus e mincinos. 

Iisus va invata ca puteti lua serpi veninosi in mana, si de va musca nu veti muri. Demonstreaza ca poti asta, altfel l-ai dovedit pe iisus drept mitoman. 

Iisus va zice ca puteti face minuni mai mari ca el. Dar voi nu umblati pe apa, nu puteti usca smochinii, nu inviati morti, nu dati vedere orbilor. Deci iisus e mincinos. Iar voi sunteti o gasca de mitomani. 

E nevoie de multa credinta pentru minuni de-astea, dar sunt cazuri in care au avut loc unele din ele. Sa nu uitam in ce lume demonizata suntem. De exemplu tu promovezi satanismul in masa. Dar mai sunt multi ca tine, care se dau atei desi nu sunt.

Edited by Teddy ''-''
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 minute, Teddy ''-'' a spus:

E nevoie de multa credinta pentru minuni deastea, dar sunt cazuri in care au avut loc unele din ele. Sa nu uitam in ce lume demonizata suntem. De exemplu tu promovezi satanismul in masa. Dar mai sunt multi ca tine, care se dau atei desi nu sunt.

Care sunt minunile voastre? Arata videouri. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iisus a zis ca acei ce vor crede in el vor face minuni mai mari decat el. El a inviat morti. Invie si tu morti si posteaza videourile. Familiile mortilor s-ar bucura nespus. Desigur, daca nu au inceput pe caldura asta sa se strice prea tare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, observant said:

Care sunt minunile voastre? Arata videouri. 

1. Minunile isi au un rost. Biserica nu e program de circ.

2. Minunile au loc acolo unde e credinta. Sunt trepte si trepte ale credintei. Pe masura treptelor credintei au loc si minunile (mai mari..mai mici)

3. Mai sunt si unele video-uri.

4. Atata timp cat nu esti de acord cu Psalmul 10:5, alte discutii nu isi au rostul. Pentru ca la tine fundamentul e distrus complet. Avand in vedere ca nu esti de acord cu Psalmul, nu discerni adevarul de minciuna. Nici un satanist nu e de acord cu acel Psalm, prin urmare te aliniezi cu satanistii. Un ateu convins ar fi de acord cu acel Psalm. Pentru ca ateii au totusi discernamant pana la un anumit nivel de moralitate. Dar tu nefiind de acord cu acel Psalm, esti sub nivelul minim de a discerne binele de rau. Deci nu esti ateu, ci te prefaci.

Edited by Teddy ''-''
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Teddy ''-'' said:

   Mi se pare mie, și asta fără exagerare, că în această lume și în aceste vremuri, deloc favorabile credinței și duhovniciei, toate atitudinile și acțiunile misionare ale Bisericii vis à vis de toate neorânduielile firii și demonicele concepții ale societății, sunt luate de către purtătorii de cuvânt ai acesteia, ca în bancul cu leul și iepurele.

Și asta vine cam în felul următor: când leul îl întâlnește prin junglă pe iepure că nu poartă bască, îl cotonogește că de ce n-o poartă. Când, în schimb, îl prinde că poartă bască, îl bate pentru ce o poartă. Și tot așa cu părerea leului și cu bătaia iepurelui.

 

Nu știu bancul, dar mi-l închipui...

 

Iepurele se plimba prin junglă și fluiera fericit: 

- Tu, du, tu-du-du, pam-pam-pam, fiu -fiu-fi-fi-fiu!

Deodată, după un colț de pom, d'ăla grosu și secular, apare leul:

- Ce fci, măh, pe-aici? De ce n-ai bască? 

- Poi, să vezi că  :sad:..., zise iepurele fâstâcit.

- Mda? Ia-ntoarce-te cu curu, să-ți dau i vreo două-trei șuturi, să-ți vină mintea la cap!

(Șmaf! Șmaf! Șmaf! Ouch!)

Adoua zi, iepurele se plimba prin junglă, sigur pe el și cu o bscă de toată frumusețea pe cap:

- Tu-du-du, fiu-fiu, pam-pam!

După alt colț de pom, nu tot ca primul, dar la fel de secular, apare leul:

- Ce faci, măh? Ce-i cu porcăria aia pe capu tău?

- Poi  :sad:...

- Ce, „poi”, măh? Ia-ntoarce-te cu curu, ca să-nțelegi cum devine chestia!

(Șmah-ouch! Șmaf-ouch!...)

- Bei, du-te la tine acasă, că jungla nu e pentru iepuri!

:laugh: 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 29 minute, Vriies a spus:

Nu știu bancul, dar mi-l închipui...

 

Iepurele se plimba prin junglă și fluiera fericit: 

- Tu, du, tu-du-du, pam-pam-pam, fiu -fiu-fi-fi-fiu!

Deodată, după un colț de pom, d'ăla grosu și secular, apare leul:

- Ce fci, măh, pe-aici? De ce n-ai bască? 

- Poi, să vezi că  :sad:..., zise iepurele fâstâcit.

- Mda? Ia-ntoarce-te cu curu, să-ți dau i vreo două-trei șuturi, să-ți vină mintea la cap!

(Șmaf! Șmaf! Șmaf! Ouch!)

Adoua zi, iepurele se plimba prin junglă, sigur pe el și cu o bscă de toată frumusețea pe cap:

- Tu-du-du, fiu-fiu, pam-pam!

După alt colț de pom, nu tot ca primul, dar la fel de secular, apare leul:

- Ce faci, măh? Ce-i cu porcăria aia pe capu tău?

- Poi  :sad:...

- Ce, „poi”, măh? Ia-ntoarce-te cu curu, ca să-nțelegi cum devine chestia!

(Șmah-ouch! Șmaf-ouch!...)

- Bei, du-te la tine acasă, că jungla nu e pentru iepuri!

:laugh: 

 

:laugh:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 33 minute, Vriies a spus:

Bei, du-te la tine acasă, că jungla nu e pentru iepuri!

Nu inteleg de ce iepurele nu l-a dat in judecata pe leu. Multi iepuri asa fac, sau macar il ameninta asa, cu tupeu.  Dar in sfarsit, nu conteaza.:smile:

Edited by adal*
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×