Sari la conținut
Forum Roportal
AMd

Anglia

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Doresc sa menționeze ca am locuit in Uk pentru puțin timp, și am avut card la o banca numita tsb, in luna mai a anului acesta mi-am pierdut cardul cu mai multe detalii a acestuia, dar nu am băgat de seama am avut și un necaz in aceea perioada și a trebuit sa revin in România. După un timp am observat pe internet Banking diverse tranzacții care nu erau făcute de mine, am încercat sa contactez banca dar nu am reușit, după câteva săptămâni am observat ca pe internet Banking scris fraudal recovery, am sunat banca iar aceștia mi-au spus ca, cardul nu poate fi blocat, după mai multe încercări l-au blocat și mi-au spus ca îmi vor trimite altul, dar asta nu s-a întâmplat, luna trecuta când i-am sunat mi-au spus ca nu se poate trimite altul. Ce pot face?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca trebuia sa setezi din aplicatie sa iti trimita sms si sa aprobi tranzactia. In felul asta nu te putea frauda chiar daca avea cardul tau.

In mod sigur banca ti-a asigurat mijloace de securitate pe care tu nu le-ai utilizat.

Lost or stolen Cards or confidential information and unauthorised Transactions 18.1 If any Card is lost or stolen, or the PIN becomes known to any other person or the Card, the Card details or PIN are for any reason liable to misuse or have been misused, you or the relevant Cardholder must notify us as soon as possible by telephoning on 0800 015 0030 (if abroad, +44 (0)207 481 2567) (24 hours). You must then confirm in writing to us at Business Card Services, TSB Bank plc, Ariel House, 2138 Coventry Road, Sheldon, Birmingham, B26 3JW within seven days. If a Card which has been lost or stolen is subsequently found it must not be used.

Aici iti spune ce sa faci cand pierzi cardul sau pinul.

1. telefon la numerele de mai sus

2. in termen de 7 zile te prezinti la un ghiseu al bancii si confirmi in scris ce ai declarat prin telefon.

Nu iti pot trimite altul pentru ca nu ai urmat pasii din regulamentul bancii. Trebuie sa te prezinti personal la ghiseul bancii.

daca trec 12 luni fara sa faci nicio tranzactie, contul ti se inchide automat.

Editat de adal*
  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa spun.  Prin internet banking poti sa iti transferi banii intr-un cont din tara. Probabil ca ai si facut asta, sper.

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 ore, adal* a spus:

Am uitat sa spun.  Prin internet banking poti sa iti transferi banii intr-un cont din tara. Probabil ca ai si facut asta, sper.

Banii care au intrat in cont nu erau ai mei, când am fost la banca atunci le-am explicat ca nu sunt banii mei și care nu sunt tranzacțiile mele, nici măcar nu eram in uk când se făceau acele tranzactii, contul a fost închis pana la urma după ce-am sunat De multe ori la ei.., mi-au spus cât îmi vor trimite altul dar mi-au spus ca este o problema și ei nu îmi pot spune mai multe, și au trecut cam 4 luni de atunci și nimic..

Editat de AMd

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, nu inteleg nimic din ce incerci sa spui. Se pare ca ai rezolvat. Nu inteleg cum de mai vrei sa-ti trimita alt card, daca ai inchis deja contul.

  • Like 1
  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 23.09.2018 la 0:03, adal* a spus:

In sfarsit, nu inteleg nimic din ce incerci sa spui. Se pare ca ai rezolvat. Nu inteleg cum de mai vrei sa-ti trimita alt card, daca ai inchis deja contul.

Eu peste doua săptămâni plec din nou in uk , și îmi este cam frica deoarece nu știu ce este fraud recovery ceea ce îmi scria pe card înainte sa il închidă . Am primit la adresa din uk o scrisoare cum ca contul a fost închis.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca acel cont al tau a fost inchis dupa reclamatia ta ca au fost facute tranzactii de care nu stiai si s-a declansat procesul de fraud recovery, sau poate la reclamatia altor persoane.

Ai spus ca nu erau banii tai. sa intelegem ca prin acele tranzactii ti-au fost luati bani din cont, sau ca ai primit bani in cont?

daca este a doua varianta, atunci eu cred ca persoana cu care ai fost la banca sa deschizi acel cont, a avut dupa aceea acces la el si a fraudat alte conturi, transferand bani in acest cont.

Daca nu este asa, macar ne poti spune daca sunt pe aproape?

Editat de adal*
  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 8 ore, adal* a spus:

Inseamna ca acel cont al tau a fost inchis dupa reclamatia ta ca au fost facute tranzactii de care nu stiai si s-a declansat procesul de fraud recovery, sau poate la reclamatia altor persoane.

Ai spus ca nu erau banii tai. sa intelegem ca prin acele tranzactii ti-au fost luati bani din cont, sau ca ai primit bani in cont?

daca este a doua varianta, atunci eu cred ca persoana cu care ai fost la banca sa deschizi acel cont, a avut dupa aceea acces la el si a fraudat alte conturi, transferand bani in acest cont.

Daca nu este asa, macar ne poti spune daca sunt pe aproape?

Banii nu au fost ai mei, și le-am spus care a fost ultima mea Tranzacție cu cardul și nu au spus nimic.. eu ce pot sa m-ai fac acum? De atunci nu am m-ai primit nicio scrisoare nimic.. din peste 2 săptămâni trebuie sa plec iar in uk.. ce mi se poate întâmpla ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai tot nu ai zis daca ti-au disparut bani din cont sau contul a fost incarcat cu bani.

Probabil contul tau a fost folosit pentru tranzactii dubioase. Poti fi anchetata pentru complicitate la tranzactii frauduloase.

Probabil va trebui sa spui cine mai avea datele tale de identificare pe cont.

Exact ce te intrebam eu mai sus.

Editat de adal*
  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Contul a fost încărcat cu o suma de bani , după suma a fost transferata in alt cont, dacă era sa fiu anchetata presupun ca îmi trimiteau o scrisoare ceva..? Sau așteaptă sa ajung acolo? .. nu știu ce sa fac 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×