cabavoc 1 Raportează post Postat Ianuarie 12, 2017 Am avut contract de munca cu un angajator intre anii 1997-2008, timp in care carnetul de munca s-a aflat in posesia Inspectoratului Teritorial de Munca pentru completare. In perioada anilor 2000-2001 angajatorul a omis a depune la I.T.M. statele de plata, prin urmare aceasta perioada, 2000-2001, nu a fost completata in carnetul de munca, desi au fost achitate salariul si toate datoriile catre institutiile statului, la vremea respectiva. Va rog sa imi spuneti, in situatia pensionarii, cum poate fi luata in considerare aceasta perioada ca vechime in munca. Pot sa aduc o adeverinta de la angajator sau ce formalitati trebuie indeplinite? Va multumesc. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
The Unknown 15040 Raportează post Postat Ianuarie 12, 2017 Partea cand n-au fost depuse statele de plata??? Ai pastrat ceva ca ai fost platit din care s-au retinut taxele??? De ce ai asteptat pana acum? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
cabavoc 1 Raportează post Postat Ianuarie 13, 2017 Prima intrebare nu am inteles-o. Eu nu am stiut ca s-au omis depunerile statelor pe acea perioada, pana anul trecut cand am ridicat carnetul de munca de la ITM. Am facut o cerere la angajator si mi-a eliberat copii de pe toate statele de plata din acea perioada, insotite de ordinele de plata a datoriilor catre stat aferente. Dar mergand cu aceste acte la ITM, mi s-a raspuns ca institutia nu mai poate face completarea carnetului de munca retroactiv, intrucat din anul 2011 nu mai are aceasta atributie. Miltumesc. 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri