Sari la conținut
Forum Roportal

Postări Recomandate

Aş vrea să mă transfer de la mate-info intensiv Engleză la ştiințe sociale la un liceu mai bun. Sunt din Bucureşti elevă la Onicescu şi m-ar interesa liceele: Basarab, Cantemir Vodă, Spiru, Barbu şi Vladimirescu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce motive sau urgenta personala ai vrea sa renunti la o cariera mai solida???

 

Azi engleza trebuie sa stii cat mai bine si n-ai scuze ca bunica era bolnava ...

 

Daca math-info este o bucata de paine dintr-o mana, engleza e in cealalta!!!

 

Care este intrebarea???

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motivele sunt multiple şi în primul rând pentru că vreau să dau la psihologie şi tot trebuie să dau bac-ul la engleza din cate am inteles, in plus o sa dau Cambridge-ul care e pe viață.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat ce-i acel  "Cambridge de dat" ... dar nu-i inteleg sensul "pe viata".

 

Stiu ca testul TOEFL nu e usor deloc, ai de mers la facultate in State la cursuri de engleza ca altfel nu-l treci si este valabil doar daca ai si intrat in acel an la facultatea dorita, adica ai fost acceptat la medicina sau unde vrei sa studiezi.   Cu asta sint foarte familiar dar si cu romanii care desi stiau british, n-au trecut la americanish desi aveau deja si o facultate sau doua terminate acolo la stiinte exacte.    

 

Sint niste psiholoage angajate la test care simte imediat cine ce are pe caciula si toti aveau de mai multe ori de luat cursuri si teste pana sa-l treaca si pe urma de trimis aplication-urile pentru admitere la facultate.   Asta e procedeu de milioane sa zic modest daca n-ai pe cineva aici sau in UK unde sa stai si din ce plati toate astea ca nu se dau burse.   Acum intelegi de ce este important sa nu renunti la engleza???