bahuczki peter 31 Raportează post Postat Septembrie 16, 2015 In urma cu aproximativ un an am incheiat un contrat intre PF-ul meu si Orange cu valoare de 24 de euro. Din pacate in zona in care stau am semnal foarte slab la telefon cat si la internetul mobil, desi antena lor este montala la vreo 500 de metri de imobil. Am facut sesizari si mi-au oferit un abonament mai mic de 14 euro pe care l-am refuzat, deoarece nu mi rezolva problema cu semnalul. Cand am incheiat abonamentul am primit si un telefon mobil. Ei ma obliga acum sa mai platesc cele 9 luni de contract daca doresc sa renunt la abonament, asta in contextul in care luna de luna platesc factura dar ei nu mi furnizeaza serviciile platite. Ei se scuza ca in contract este prevazut ca au acoperire in proportie de 80%, lucru care nu mi a fost evidentiat la incheierea contractului cand am intrebat ce inseamna 80%. Ma poate ajuta cineva cu sfaturi pentru a reusi sa reziliez contractul fara a mai plati ceva? Peste drum de bloc exista un caz in care a fost sistat contractul din lipsa de semnal. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Rodica` 6535 Raportează post Postat Septembrie 16, 2015 Protectia consumatorului ajuta. In sensul ca se sperie putin, iti iau in considerare cererea de reziliere a contractului si te pun sa platesti ceva, mai putin decat calculul initial. Din experienta unei cunostinte spun. Ca suntem sclavii retelistilor, fie ei gaze, electrica, apa - canal sau telefonie. 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Davi_ 6965 Raportează post Postat Septembrie 16, 2015 Ai făcut sesizări în scris? Mergi la un avocat sa iti facă o notificare. Dacă nici așa nu vor, ceri prin instanță. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
bahuczki peter 31 Raportează post Postat Septembrie 16, 2015 am facut si sesizare scrisa si telefonica, dar nu reusesc sa reziliez contractul Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri