Paradhoxius 0 Report post Posted November 18, 2014 Buna ziua. Nu sunt prea priceputa cu telefoanele acestea fara taste,m-am obisnuit cu ele insa nu le cunosc in detaliu fiecare functie. Am o problema,de regula ma conectez de pe telefon la internet prin conexiunea la propriul router,adica in permanenta folosesc doar routerul. Zilele trecute,doar din curiozitate mi-am verificat creditul si era 0,desi cu doar 3 zile inainte incarcasem cu 10 euro cartela si nu folosisem niciun cent din acest credit. Pe telefon imi apare de fiecare data scris ca sunt conectata prin router,si totusi aceste conectari la internet,m-au lasat fara credit fara nicio instiintare. Va rog,stie cineva ce pot face ca pe viitor sa nu-mi mai dispara creditul atata vreme cat eu ma conectez la propriul router ? Ioana C. Share this post Link to post Share on other sites
Davi_ 6965 Report post Posted November 18, 2014 Probabil ca nu interpretezi corect ce iti arata pe telefon. Suna la 'relatii cu clientii' si intreaba ce ti-a consumat creditul, sigur te vor lamuri. Sunt obligati sa iti explice fiecare cent. Share this post Link to post Share on other sites