Pierre D. Vara 5581 Raportează post Postat Noiembrie 5, 2014 Este vorba de juniorul meu si un telefon Samsung Galaxy Trend Lite. Telefonul este conectat la reteaua wi-fi, insa in momentul in care acceseaza aplicatia Magazin Play, apare mesajul de eroare "Nicio conexiune", "Reincercati". Am repornit telefonul, am verificat statusul aplicatiei in setari, apare activa. Ce poate fi in neregula? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Varalamare 3112 Raportează post Postat Noiembrie 5, 2014 (editat) Ai incercat cu alt wi-fi? Editat Noiembrie 5, 2014 de Birkenau Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Pierre D. Vara 5581 Raportează post Postat Noiembrie 5, 2014 nu am incercat cu datele mobile si tot nu merge :cry: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Varalamare 3112 Raportează post Postat Noiembrie 5, 2014 Incearca cu alta sursa de wi-fi, apoi te duci la providerul de telefonie si le expui problema. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Varalamare 3112 Raportează post Postat Noiembrie 9, 2014 Era chestia cu magazin play. Am resetat telefonul si merge. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Pierre D. Vara 5581 Raportează post Postat Noiembrie 9, 2014 Zic ca se poate inchide. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Pierre D. Vara 5581 Raportează post Postat Noiembrie 9, 2014 Fine with me. Credeam ca rezolvata problema, se evapora si topicul. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri