dark21 0 Raportează post Postat Aprilie 9, 2006 Buna seara! Ma confrunt cu urmatoarea problema: s-au emis trei facturi catre firma x. Patronul firmei mai are inca 2 firme y si z. Din motive mai mult sau mai putin obiective, s-au incasat cele 3 facturi din conturile firmelor y si z si nu din x - firma careia i s-au emis facturile si cu care era semnat un contract de prestari servicii... Ce sa fac acum? Am inteles ca trebuie factura de stornare dar nu stiu cum se intocmeste. Ma puteti ajuta, va rog? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
dan-marius 0 Raportează post Postat Aprilie 10, 2006 Scrii pe factura la obiectul vinzarii ca este factura storno la produsul factura pe prima factura si (eventual) ca este in contul facturii cu seria x, la u.m., cantitate scrii aceleasi valori ca pe factura originala, la pretul unitar aceeasi valoare dar negativa. Dupa ce termini calculele (TVA, suma elementelor pe factura) ar trebui sa ai aceeasi valoare ca pe factura originala dar negativa. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
dark21 0 Raportează post Postat Aprilie 10, 2006 Scriu datele firmei x, careia i-am emis facturile initial? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
OacOac 11 Raportează post Postat Aprilie 10, 2006 Buna seara!Ma confrunt cu urmatoarea problema: s-au emis trei facturi catre firma x. Patronul firmei mai are inca 2 firme y si z. Din motive mai mult sau mai putin obiective, s-au incasat cele 3 facturi din conturile firmelor y si z si nu din x - firma careia i s-au emis facturile si cu care era semnat un contract de prestari servicii... Ce sa fac acum? Am inteles ca trebuie factura de stornare dar nu stiu cum se intocmeste. Ma puteti ajuta, va rog? Y si Z face factura firmelor de la care a incasat bani si X storneaza facturile catre clienti. Da-ne te rog exact date si valori sa putem rapunde corect....poate nu am inteles eu bine problema. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
dark21 0 Raportează post Postat Aprilie 10, 2006 Am 3 facturi emise pe 03.02.2006 catre o firma x. Patronul firmei x mai are inca 2 firme pe langa aceasta si neavand bani in contul x s-a gandit ca poate plati din celelalte firme y si z. Asa ca m-am trezit cu incasari - reprezentand contravaloarea celor 3 facturi dar nu de la firma x, cum ar fi fost normal, ci de la y si z! Cum trebuie sa procedez in continuare? Patronul s-a achitat de datorii practic, dar cum fac eu factura de stornare? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
OacOac 11 Raportează post Postat Aprilie 10, 2006 (editat) Am 3 facturi emise pe 03.02.2006 catre o firma x. Patronul firmei x mai are inca 2 firme pe langa aceasta si neavand bani in contul x s-a gandit ca poate plati din celelalte firme y si z. Asa ca m-am trezit cu incasari - reprezentand contravaloarea celor 3 facturi dar nu de la firma x, cum ar fi fost normal, ci de la y si z! Cum trebuie sa procedez in continuare? Patronul s-a achitat de datorii practic, dar cum fac eu factura de stornare? Mai !!!! Eu pe bune daca inteleg ceva Ai 3 facturi emise ..adica 4111 (X) = % 7... 4427 banii din 4111 X unde i-ai incasat? Scuze ..da chiar nu inteleg....la care firma s-au incasat banii? Eventual lamureste-ma pe pm Editat Aprilie 10, 2006 de mirelut Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
dark21 0 Raportează post Postat Aprilie 10, 2006 Probabil te-am derutat pt ca am folosit x...y...z...dar nu am vrut sa dau numele adevarate sa nu se simta lezati. Hai ca incerc sa iti explic mai clar: Am 3 facturi emise pt o firma-sa-i zicem firma principala. Patronul acestei firme mai are inca 2 firme distincte in afara de aceasta. Deci, in total...3 firme....El, vazand ca are de platit cele 3 facturi emise de noi pe firma principala si neavand bani suficienti in contul acesteia...ce s-a gandit el?! "Nu am bani aici, platesc din celelate 2 pe care le am-adica din 2 conturi distincte care nu au nici o legatura cu firma principala". Adica eu in loc sa incasez de la firma in cauza careia i-am emis facturile...am incasat de la celelalte 2! Practic, patronul "si-a stins" datoria fata de noi. Dar nu stiu cum sa emit eu factura de stornare...ce sa scriu pe ea?! Am ramas cu 3 facturi emise pe o firma si incasarile le-am avut din contul altor 2 firme. E o incurcatura... Acum ai inteles cum stau lucrurile? Eu voiam sa stiu ce trebuie sa scriu pe facturi si cui trebuie emise. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
OacOac 11 Raportează post Postat Aprilie 10, 2006 Ce porcarie...am inteles...ma gandeam la o explicatia logica 5121 Y = 4111 x 5121 Z = 4111 x desi are fi trebuit 5121 X = 4111X nu e corect totusi...clientul trebuia sa plateasca in contul firmei in care i s-a emis factura Eu as face asa: - faci factura storno clientului pe firma x pe valoarea initiala - apoi in functie de cum s-a incasat in celelalte doua Y si Z.... faci facturi....astfel sa poti inchide si tu corect conturile si clientul. Asta e singura logica la care am ajuns si corect conform legii. Sper ca ai inteles Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
dark21 0 Raportează post Postat Aprilie 10, 2006 Multumesc mult pt raspuns! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
liviana 0 Raportează post Postat Aprilie 12, 2006 Salut tuturor! Am si eu o rugaminte(daca ma poate ajuta cineva cat mai repede posibil): leasing-ul asta imi da batai de cap. Cineva a cumparat o masina de la trendo, cu finantare de la hvb leasing. Trendo a facut o factura de avans de 5.000 pe care omul meu i-a platit dupa care a facut o factura storno pe suma asta. Vine factura de avans si de la hvb cu suma de 17 mii si ceva din care omul meu plateste cu 5.000 mai putin. Asa i-au spus astia sa faca. Ce pot sa fac in afara de compensare in 3? Poate ma poate ajuta si pe mine cineva. Va rog! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri