Simone_Larriviere 0 Raportează post Postat Iunie 23, 2013 (editat) După cum am promis, voi scrie continuarea articolului: Deci… producţia digitală a unui spot se divide în 2 categorii: – producţie si postproducţie şi ele generează următoarele locuri de mucă: Creatori: conceptuali şi de efecte speciale Specialişti în efecte speciale Modelatori (cei ce crează personajele) Reggings (creatorii structurii interioare a personajelor) Animatori Texturişti (se ocupă de aspect/textură) Ilustratori Shadings Iluminatori Muzicieni, compozitori Vocalişti backgraund Ingineri de sunete ambientale Editori video şi audio Specialişti motion grafics Artisti vfx, real flow Computer Grafics – C.G. = imagini generate cu ajutorul calculatorului Programele care vă folosesc: Pentru a citi continuarea intra pe www.EDIT.RO Editat Iunie 23, 2013 de Blues Scos link. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Simone_Larriviere 0 Raportează post Postat Iunie 25, 2013 Linkul in fiecare mesaj scris, se considera spam. Nu o mai face, daca vrei sa nu-ti fie sterse mesajele. multumesc pentru informatie o zi placuta ! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri