România
Roportal.ro

ce ar trebui sa mai fac?

Început de doxy66, Sâm 1 apr 2006 · 9 răspunsuri · 10.582 vizualizări

doxy663 mesaje#1

am 39 de ani,sint la menopauza de 6 ani intervenita chirurgical in urma unui chiuretaj,a trecut ,am urmat un tratament hormonal dar am facut mastoza chistica la ambii sinii wacko.gif am intrerupt tratamentul dar am inceput sa ma simt rau ,cel mai tare ma supara capul ,am niste dureri ,am ajuns si am facut si tomografie chiar si R.M.N ,dar nu mi-a iesit nimic si pe mine tot ma doare capul sad.gif si de la inceputul anului m-am ingrasat 7 kg ,am crezut ca e vreo dereglare hormonala si --ia sa imi fac niste analize si pe linga cele hormonale am zis sa le fac si cele mai importante si la rezultat soc--- TGP-81 SI TGO-42 doctorul a zis ca trebuie sa imi fac analiza HCV mi-am facut-o si a iesit negativ ,am uitat sa va zic --nu am fost la doctor inainte ,si am fost sa mi-le citeasca un doctor internist care mi-a zis sa repet TGP -TGO,m-am dus a doua zi iar la analize la alt laborator acolo o fosta cunostiinta care mi-a zis ca testul rapid nu este concludent si sa il repet ,ca ei lucreaza cu Bucurestiul cu Colentina Romar si cum intrasem putin in panica am zis sa il repet ,si mi-a iesit 1.74 valorile normale erau 0-1 am fost iar la doctor imi zice ca nu sint bune ,ca centrul asta da erori mari si mi-a zis sa imi fac viremia ,am facut-o si a iesit nedectabila dar acolo m-a intrebat de ce imi fac i-am explicat si a zis ca trebuie sa imi repet HCV la ei ca ei nu dau erori ,in prezent iau lagosa,spironolactona,ginkoprim mi se umfla foarte tare miinile si picioarele ,tratamentul mi-la prescris medicul endocrinolog ,internistul doar lagosa am intrebat daca pot sa le iau si pe celelalte si a dat din umeri ,eu ma simt rau in continuare IMI DA-TI UN SFAT???? kiss.gif

Gabriel Paduraru781 mesaje#2

Draga doxy,

daca ti-au iesit hcv pozitiv deci ai anticorpi specifici virusului c , astia odata facuti de sist imunitar, raman in sange, si viremie nedetectabila dar transaminaze mari inseamna ca sistemul tau imunitar isi face treaba excelent totusi trebuie sa iei niste masuri de pecautie.

Eu ti-as recomanda un tratament naturist prin care sa impaci dezechlibrul hormonal cu hepatoprotectia. Pentru tulburarile date de perioada de menopauza (care daca a aparut ca urmare unei interventii chirurgicale e de acum permananta) iti recomand Lady 4 si pentru dureri Yucca.

doxy663 mesaje#4

da odata a iesit negativ iar a doua oara pozitiv ,prima data a fost un test rapid mi-a fost dat rezultatul dupa amiaza si la celelalt laborator a doua oara a zis ca nu este eficient ala rapid ,dar eu cred ca nu avea substanta si le-a trimis la Bucuretsti {sint din provincie}de asta a durat o saptamina iar la rezultat scrie --reactiv valori normale 0-1 si eu am avut 1.74 si mi-a scris ca rezultatul e la limita deciziei ,dar acum am mai intrebat pe unu pe altul si am inteles ca viremia ar trebui sa stea 2-3 saptamini pina iti da rezultatul iar eu l-am facut miercuri si joi era gata ,nu stiu ce sa mai cred la cine a mai facut cind a fost aflat rezultatul ,eu m-am linistit cit de cit dar sa nu ma trezesc cu vreo bucurie

yucca ce sint pastile??? sint pentru dureri de cap?????

Gabriel Paduraru781 mesaje#5

Yucca sunt capsule operculate cu extract din arbustul cu acelasi nume. este un antiinflamator foarte bun si poate fi folosit cu mult suuces in locul cortizonului. Uneori durerile de cap sunt generate de inflamatii ale discurilor intervertebrale din zona cervicala, in cazul acesta poate da rezultate excelente mai ales daca este asociat cu Tanakan.

Enigma511 mesaje#6

nu cred ca ai HCV, ai viremia nedetectabila, cred ca e totul ok din acest punct de vedere.

Dioneea350 mesaje#7

Nici eu nu cred ca ai HCV, dar ai tulburari hormanale din cauza menopauzei foarte timpurii.

Ti-ai facut un RMN pe glanda pituitara (hipofiza)?

Sa faci eventual, o analiza de prolactina , caci de la hipofiza se poate sa ai durerile de cap.

Netty60 mesaje#8

Draga Doxy!

Si eu cred ca nu ai vir.C.Mergi la Buc.sau in alt oras la un medic bun,repeta toate analizele si apoi,ia-o de la capat cu tratamentul.Transamin.mari le poti avea din cauza tulburarilor hormonale sau medicatiei.Succes!Netty

doxy663 mesaje#9

RMN am facut ,nu mi-a iesit nimic ,prolactina este in limite normale ,si estradiolul la fel ,caci de aici am inceput -----am zis sa imi fac astea sa imi pun plasture hormanal,dar daca tot m-am intepat am zis sa le fac si pe celelalte ,adica multe m-a costat vreo 5 milioane ,am zis ca ma dor picioarele ,ca se umfla,si acolo mi-a zis va fac asta ,asta ,asta ,,,,,,eu da ,si cind colo ma trezesc cu TGP-TGO mari ,si a inceput totul ,asa e cind nu stii la cine sa te duci a, fost la vreo 4 doctori internisti si fiecare cu alte tratamente de nici eu nu mai stiam ce e cu mine ,dar acum am fost la un al 5 medic care a avut atita rabdare cu mine si mi-a explicat multe ,si am facut iar analize iar marti am rezultatul de abia astept ca sint cu nervi la pamint ,te duci sa te faca bine si ei nici macar nu iti explica iti ia bani si gata . :tease:

ela_2_hope419 mesaje#10

Draga Doxi,

Orice s-ar intampla cu tine trebuie sa nu te sperii si sa lupti ! Trebuie sa gasesti un medic care sa te inteleaga si sa-ti explice totul si apoi cum au sus si ceilalti nu cred ca i hep C. Probabil ai aceste dureri din cauza menopauzei prea timpurii.

Ai grija de tine si tine-ne la curent ! Domnul sa ne aiba in paza !

← Înapoi la Arhiva