Sari la conținut
Forum Roportal
liduta

Am nevoie de putin suport moral

Postări Recomandate

Numele meu este Lidia si in febr, la un control de rutina mi-au gasit TGO=74 si TGP=164. Dr de familie a zis ca am hepatita B dar nu am crezut asa ca dupa o sapt am refacut analizele: TGO=106,96 si TGP=186,72. Am facut si agentii: HBs=reactiv(946,3), HBe=pozitiv asa ca am facut si biopsia(7) si viremia(484524131copii/ml) si, abia dupa ce am numarat cifrele de la viremie si mi-am dat seama ca este foarte mare, am inceput sa cred ca sunt bolnava. Doctorul la care am fost m-a incurajat si mi-a spus ca am noroc ca ptr mine sunt 4 medicamente si acum, ca multi altii, o sa ma duc cu dosarul la casa de asigurari, o sa-l depun si o sa sper ca atunci cand o sa fie aprobat o sa mai poata face interferonul ceva ca sa scap de aceste milioane de virusi. :crazy:

Va multumesc ca ati citit aceste randuri si daca puteti, spuneti-mi si mie cam in cat timp ajunge interferonul la pacienti ca sa stiu cat timp trebuie sa-mi tin moralul ridicat ptr ca corpul meu s-a obisnuit cu virusul si nu vrea sa lupte impotriva lui. :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu dispera si noi am trecut prin faza asta si noi aveam incarcatura virala mare ,eu am avut una mult mai mare si interferonul a scazut bine de tot viremia .Eu in urma tratamentului am ajuns ola nedetectabildesi era mare viremia dar nu am putut forma anticorpi ,organizmul meu nu ia format ,nu a fiost puternic.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca s-a aprobat si la noi tratamentul cu pegassys care este tot un interferon care se adm saptamanal si are efecte adv mai putine decat interferonul.Poate medicul ti-a intocmit dosar pentru pegassys.Dosarul va fi aprobat de casa in functie de bugetul pe care il are.La ce casa ai depus dosarul(1 sau 2).Multa sanatate si rabdare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri