Sari la conținut
Forum Roportal

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Incep acest subiect prin a-mi cere scuze daca incalc vreo regula, desi am citit mai inainte regulamentul. Sunt studenta Facultatea de Litere, Universitatea Bucuresti si imi construiesc teza de licenta pe identitatea religioasa din Romania si noi miscari religioase. Pentru studiul de caz am nevoie de raspunsuri la un chestionar. O sa fiu foarte sincera, pe internet, am reusit sa ajung mult mai usor la grupa de varsta 18-40. As avea nevoie de respondeti din grupa de varsta 40-55 si tocmai de aceea apelez la acest site, deoarece am obervat ca aici exista topic-uri pe tema mea, iar studiul pe care incerc sa il realizez este cat se poate de sincer si de serios. va rog nu imi treceti cu vederea rugamintea. De asemenea, pentru cei care nu sunt in grupa de varsta 40-55, invitatia de a completa chestionarul ramane deschisa, cu singura conditie de a va afla in mediu urban. va multumesc anticipat si va stau la dispozitie pentru orice initiativa de dialog.

 

catre chestionar

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti pune spiritualitatea in clasificari, casute, tabele si statistici. In primul rand, e in continua transformare in fiecare individ, asa incat nu poti sa ii faci un freeze frame la un moment dat si sa ii atasezi individului o eticheta de durata, pentru ca apoi sa obtii o ''imagine de ansamblu a spiritualitatii in Romania''. Nu una reala oricum; nu exista asa ceva.

Editat de Rory*

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti pune spiritualitatea in clasificari, casute, tabele si statistici. In primul rand, e in continua transformare in fiecare individ, asa incat nu poti sa ii faci un freeze frame la un moment dat si sa ii atasezi individului o eticheta de durata, pentru ca apoi sa obtii o ''imagine de ansamblu a spiritualitatii in Romania''. Nu una reala oricum; nu exista asa ceva.