Sari la conținut
Forum Roportal
predator

site nou

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

sal'! Mi-am facut si eu un site mic dar sunt incepator si nu stiu cum sa-l incarc pe internet! Daca aveti rabdare, va rog sa-mi spune-ti si mie pasa cu pas ce trebuie sa fac, si ce hosturi gratuite sunt mai bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

www.xhost.ro www.zoom.ro www.lx.ro ,pentru al incarca pe server poti folosi un soft pentru FTP sau daca stii til pui tu direct din FTP manager.

 

daca vrei sa folosesti un soft intra pe www.smartftp.com

 

Bafta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ati uitat de As.Ro.

 

Este destul de OK si are si o comunitate (forum) ok.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

3x.ro park e de le xhost.ro , nush dar faza e ca e de KKT ! cele mai multe siteuri care le'am vazut .3x.ro erau suspendate pozele de pe site si unele siteuri.. ! mai e si dot.tk

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
3x.ro park e de le xhost.ro , nush dar faza e ca e de KKT ! cele mai multe siteuri care le'am vazut .3x.ro erau suspendate pozele de pe site si unele siteuri.. ! mai e si dot.tk

 

ladot.tk nu ai webspace ci doar domeniu cu redirect

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
:o: :P ;) i'm st00pid :o: :P ;) dar care ma poate ajuta si pe mine ? am un site facut in notepad template etc. am luat total command ca smartftp numi merge siteu, si leam pus pe site si cand incerc sa intru pe site nu merge 8) Aici e pe 8k.ro Aici e pe Lx.Ro Aici E Pe Orgfree.Com dk stie careva problema i'as fi recunoscator :) :good:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont