Sari la conținut
Forum Roportal
paul231

Probleme la Logan

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Virusii ataca modelul Logan

 

Se pare ca Dacia-Renault a dat-o in bara cu Loganul. sa-au falit*) cu noul model atata timp ca mai ca incepusem sa cred ca se schimba ceva la Dacia.

 

Nu contest calitatea noului model pentru ca nu o cunosc si numai viitorul poate confirma sau infirma acest lucru. In schimb modul de organizare de la Dacia este deja de "Cascadorii rasului". Nu se putea sa mearga totul ca pe roate. Oca, de inteles pentru ca producatorul este depasit de situatie, dar din momentul in care se incerca "prostirea" clientilor este deja alta poveste.

 

In data de 9 septembrie au inceput livrarile Logan-ului, dar in mai putin de 5 zile Dacia intra intr-un blocaj al livrarilor. Informatiile din fabrica afirmau ca cei de la Dacia nu si-au luat in calcul necesarul de trailere si astfel au inceput intarzierile de livrare.

 

In ceea ce ma priveste, mi-am pierdut rabdarea si am apelat Vocea Clientului care dupa mai multe discutii imi comunica ca vinovat ar fi Basescu & Co. care nu permite trailerelor sa intre in capitala. Ce uitau cei de la Dacia era faptul ca masina mea trebuia livrata inainte de data la care "masura Basescu" a intrat in vigoare (MINCIUNA 1).

 

Partea amuzanta vine in dimineata zilei de astazi, 20 septembrie: "Autoturismul dumneavoastra a sosit, dar nu poate sa va fie livrat datorita unui email primit de la Dacia care INTERZICE LIVRARILE pana la noi ordine". Incep sa ma interesez si mi se spune de la Vocea Clientului ca sistemul Dacia este "infestat". O alta informatie din interiorul Dacia imi comunica ca serverele (localizate la Paris!) au fost virusate de sambata dimineata, ca sa-a creat o "celula de criza" si ca situatia este independenta de vointa lor. Dar problema nu este pentru toate modelele Dacia!!! Pentru Solenza, etc, serverul merge (Sa fie aparut oare un virus pe nume "Logan cailler" sau "Dacia foolisly"?! :razz: .

 

Stimatii domni de la Dacia cad in PENIBIL cu asemenea scuze. Chiar daca ar fi asa povestea cu virusul (cu toate ca sunt sigur ca astea-sa tromboane), o firma serioasa ar avea un departament IT bine pregatit care ar folosi cel putin la nivelul serverelor sisteme de operare care nu ar fi expuse virusarii. In plus daca situatia a aparut de sambata dimineata (18.09) pana la ora aceasta (20.09 13:00) ar fi fost rezolvata chiar si de un incepator in domeniul informatic. Nu pot sa cred ca la Paris oamenii de IT sunt ageamii, ca nu au servere de baccaup, ca nu au baccaup-uri ale operatiunilor facute, etc. In concluzie: MINCIUNA 2.

 

Pentru mine este evident ca problema livrarii este cu totul si cu totul alta decat cea de IT si sunt ingrijorat pentru aceasta invaluire in minciuni. Cea mai pesimista idee ar fi ca Renault a descoperit ceva grav in productia Loganului. :socca: :socca: :socca:

 

Cei de la Dacia vor sa livreze masini si piese pentru asamblare intr-o gramada da tari. O vor face cu aceeasi echipa de "profesionisti"?

 

Daca sunt atatea probleme cu livarea masinii, ma intreb cate vor fi in cazul service-ului, pieselor de schimb, etc?

 

 

Un client scarbit.

 

 

*) "Falit" nu vine de la "faliment"; a se intelege "laudat".

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai semnat deja un (pre)contract cu ei si nu la-au respectat, da-i in judecata ! Si eu am avut probleme la achizitionarea masinii (din Reghin atunci) in 1997 ; comandasem o dacia nova si venisera doar dacii berline, desi in contract scria clar ca fabrica se obliga sa livreze pana la data de... masina . In fine , nu mai intru in detalii, e o poveste lunga, dar in momentul in care i-am amenintat pe mai marii de acolo cu tribunalul si , mai mult, chiar si cu tambalau in presa, lucrurile sa-au rezolvat !!! E tara lui Papura Voda, si trebuie sa ne adaptam dupa legile ei ! :) :twisted:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Contele. Uita-te in contract si vezi ce scrie in caz de nerespectare a termenului de livrare.

Nu cred ca vor procese. Daca toti cei nemultumiti din cauza intarzierilor ar da Dacia-Renault in judecata ar avea o gramada de avocati de platit si nu cred ca le convine. Il plus sa-ar face si publicitate negativa cu toate ca presa e de partea lor (In EVZ a aparut un articol cum ca un turc a vandut un contract cu 50mil+300E - http://www.evenimentulzilei.ro/afaceri/?ne...news_id=166563).

Eu sunt curios cum se va comporta Logan-ul in viitor, si ce alte probleme vor apare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alta minciuna: la reprezentanta se spune ca motorizarea de 1.6 e aceeasi cu 1.4 - test drive-ul se face cu 1.6 dar livrarea se face pe 1.4. Avem chiar pe forum un 'pacalit' :) Pana acum toti care au incercat mi-au spus ca 1.4 e subdimensionat pentru caroserie. Ma rog, aici ne asteptam la o masina cu valente occidentale, nu la vechea dacie, deci la banii astia avem ceva pretentii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ehe.... caestia asta cu sistemul informatic e un mare bluf...romanesc. In fapt, din cate am auzit, au fost sistate livrarile din cauze exclusiv tehnice (am inteles ca ar fi picat deja niscaiva motoare).

O sa treaca ceva timp pana cand vor fi reluate livrarile. Veti vedea si-mi veti da dreptate. In fapt, la armata de informaticieni pe care si-ar putea-o permite grupul Renault, nu vad de ce ar dura mai mult de o zi, maxim doua remedierea unei probleme informatice.

Asa ca, acest Logan ramane totusi un lucru romanesc, prost din pacate. :!:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×