Sari la conținut
Forum Roportal

AMd

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Irelevant

Despre AMd

  • Rang
    Boboc
  1. AMd

    Anglia

    Nu, nu am pe nimeni.., cred ca o sa plec, pt ca am fost chemat la munca acolo.., presupun ca trebuie sa ma duc eu la banca sau ma caută ei, sau ma ia direct cum intru in tara.. îmi este foarte frica..
  2. AMd

    Anglia

    Banii care m-ai erau in cont mi s-au luat prin fraudal recovery și după contul închis. imi pare rău ca par așa aerian , dar nu mi sa întâmplat așa ceva niciodata.. și sunt chiar speriat.. deși n-am făcut nimic. Va multumesc din suflet pt sfaturi. Încă nu știu ce sa fac sa plec sau nu..
  3. AMd

    Anglia

    Contul a fost încărcat cu o suma de bani , după suma a fost transferata in alt cont, dacă era sa fiu anchetata presupun ca îmi trimiteau o scrisoare ceva..? Sau așteaptă sa ajung acolo? .. nu știu ce sa fac
  4. AMd

    Anglia

    Banii nu au fost ai mei, și le-am spus care a fost ultima mea Tranzacție cu cardul și nu au spus nimic.. eu ce pot sa m-ai fac acum? De atunci nu am m-ai primit nicio scrisoare nimic.. din peste 2 săptămâni trebuie sa plec iar in uk.. ce mi se poate întâmpla ?
  5. AMd

    Anglia

    Eu peste doua săptămâni plec din nou in uk , și îmi este cam frica deoarece nu știu ce este fraud recovery ceea ce îmi scria pe card înainte sa il închidă . Am primit la adresa din uk o scrisoare cum ca contul a fost închis.
  6. AMd

    Anglia

    Banii care au intrat in cont nu erau ai mei, când am fost la banca atunci le-am explicat ca nu sunt banii mei și care nu sunt tranzacțiile mele, nici măcar nu eram in uk când se făceau acele tranzactii, contul a fost închis pana la urma după ce-am sunat De multe ori la ei.., mi-au spus cât îmi vor trimite altul dar mi-au spus ca este o problema și ei nu îmi pot spune mai multe, și au trecut cam 4 luni de atunci și nimic..
  7. AMd

    Anglia

    Doresc sa menționeze ca am locuit in Uk pentru puțin timp, și am avut card la o banca numita tsb, in luna mai a anului acesta mi-am pierdut cardul cu mai multe detalii a acestuia, dar nu am băgat de seama am avut și un necaz in aceea perioada și a trebuit sa revin in România. După un timp am observat pe internet Banking diverse tranzacții care nu erau făcute de mine, am încercat sa contactez banca dar nu am reușit, după câteva săptămâni am observat ca pe internet Banking scris fraudal recovery, am sunat banca iar aceștia mi-au spus ca, cardul nu poate fi blocat, după mai multe încercări l-au blocat și mi-au spus ca îmi vor trimite altul, dar asta nu s-a întâmplat, luna trecuta când i-am sunat mi-au spus ca nu se poate trimite altul. Ce pot face?
×