Sari la conținut
Forum Roportal

La Vie Est Belle, un parfum care îți pune zâmbetul pe față

enrique00a

231 citiri

Parfumul Lancôme La Vie Est Belle este destinat să fie un imn al optimismului în perioadele de depresie economică și nu numai. Cu zâmbetul inepuizabil al lui Julia Roberts, firma a prezentat în 2012 acest parfum prietenos și dulce cu începuturi fructate, o inimă florală și un fundal gurmand. Acum într-o nouă criză, este momentul potrivit să îți cumperi acest parfum.

La un an de la lansare, parfumul se clasase pe locul al patrulea în topul celor mai bine vândute parfumuri din lume, potrivit NPD. Cheile succesului său? O sticlă minunată, un parfum floral foarte actual și o mare celebritate drept ambasador.

Cum este structura sa aromatică? A ce miroase? Rezistă mult pe piele? Descoperă toate acestea și multe altele despre acest parfum mai jos.

La Vie Est Belle de Lancôme: Viața este frumoasă!

La Vie Est Belle, care în franceză înseamnă „viața este frumoasă”, este o propunere olfactivă plină de bune intenții. După trei ani de producție și peste 5.521 de versiuni de încercare diferite, parfumul definitiv format din 63 de ingrediente este prezentat în 2012.

Mesajul său publicitar se învârte în jurul unei femei libere de convențiile sociale care își caută propria cale spre fericire.

Lancôme, de asemenea, merge pe o cale sigură. Nu are pretenții de inovație, exploatează popularitatea compozițiilor bazate pe un puternic acord de paciuli și note florale-fructate ascuțite, cum ar fi Coco Mademoiselle, Miss Dior Chérie sau Flowerbomb, atât de la modă astăzi.

Dar marca vrea, de asemenea, să evite orice fel de exces și de aici vine marele său pariu. Reducând densitatea celor mai dulci și mai stridente tonuri, La Vie Est Belle este poziționat ca un parfum cu nuanțe gurmande mai delicate.

Parfumul său este eliberat de o încărcătură de parfumuri de fructe și paciuli, un stil inaugurat de Angel al lui Thierry Mugler.

Da, vorbim în continuare despre un parfum dulce cu o prezență excelentă, dar dulceața lui încearcă să rămână într-o sferă sigură și inofensivă.

Lancôme abordase deja segmentul parfumurilor gourmet cu Hypnôse. De data aceasta a mers cu un pas mai departe. Dar nu reușește să creeze un parfum bombastic cu miros de dulciuri care să cucerească cele mai tinere fete.

Cu această lansare, casa franceză se limitează să aducă tendința gurmandă mai aproape de femeile cu vârste de la 30 la 50 de ani care caută un parfum dulce, modern și plăcut. Un parfum matur fără a fi clasic, cu o structură mai pop și contemporană.

Parfumul este ușor de purtat, o plăcere simplă, calitatea și armonia materiilor prime conferindu-i distincția. Mirosul său este familiar și se adaptează bine nevoilor zilnice, pierzând oarecare personalitate peste noapte.

Strălucește mai ales iarna pentru vocația sa reconfortantă, caldă și orientală.

Parfumul primește, de asemenea, o mare aprobare de la sexul opus. Bărbații îl găsesc foarte senzual și fermecător. Mulți dintre utilizatorii săi obișnuiți subliniază că este parfumul preferat al partenerilor lor.

Durabilitatea pe piele este foarte mare și primește un rating de 8,5 de la consumatori. Parfumul său durează toată ziua și se lipeste de îmbrăcăminte. Un singur spray scurt este de ajuns.


×