Sari la conținut
Forum Roportal
  • intrări
    196
  • comentarii
    8
  • citiri
    11933

Solutii rapide si eficiente de transport pe grupaj marfa. Care sunt avantajele acestuia?

enrique00a

441 citiri

blog-0763592001505300895.jpg

Nu incape in discutie ca transportul international de marfa si transportul intern de marfa ocupa o parte importanta a activitatii de business si aduce venituri substantiale economiei romanesti.

Cresterea continua a solicitarilor venite, in special, din parte intreprinzatorilor mici si mijlocii a avut, ca principal efect, inmultirea numarului firmelor de transport autorizate, cat si a caselor de expeditii. Acestea din urma se interpun ca intermediar intre benediciar si carausi, care preiau marfa de la furnizor si o livreaza catre beneficiar.

 

Astfel, deschiderea unei astfel de agentii licentiate este una dintre ideile de afaceri care au atras un numar insemnat de romani. Ca dovada, aproximativ 3500-4000 de firme activeaza cu succes pe piata autohtona, iar veniturile acestora se ridica la aproximativ 30 de miliarde de ron, creandu-se peste 130000 de noi locuri de munca.

Piata transporturilor are un potential imens, astfel ca serviciile se adreseaza atat persoanelor juridice, cat si persoanelor fizice, care pot fi producatori sau distrubuitori directi. Companiile care activeaza in sectorul agricol, constructii sau comert cu amanuntul sunt dependente de acest gen de servicii.

O firma specializata se poate orienta si catre piata de transport international de marfa, de unde se pot obtine castiguri substantiale, mai ales ca firmele romanesti isi permit sa practice preturi mai mici comparativ cu cele din Europa de Vest. O casa se expeditie poate oferi, ieftin si rapid, solutii de transport in regim grupaj marfa sau full truck load (camion exclusiv), operand cu o flota moderna de camioane de 20 t sau 7,5t, ori sprintere de 3,5 tone.

Grupaj marfa vs camion exclusiv: ce alegem?

Se pune intrebarea ce alegem, daca avem de optat intre grupaj marfa sau full truck load pentru transporta de marfa din si spre Europa, ori intre doua localitati din Romania.

Desigur, varianta unui grupaj de marfa reprezinta alternativa optima in situatia in care beneficiarul are de incarcat o cantitate de marfa relativ redusa. Pentru marfurile agabaritice, periculoase sau voluminoase, cu certitudine ca expertii vor propune solutia cooptarii unui camion exclusiv, sau transport cu dube carosate de 3,5 tone.

 

Ca si timp, bunurile livrate in regim de grupaj marfa ajung in posesia beneficiarului in termen de 3 pana la 7 zile, in functie de locul de adresa de preluare si locul de descarcare.

In regim sprinter, marfa poate ajunge la destinatie si in 48 de ore, insa aceasta solutie este dezavantajoasa prin prisma pretului mai ridicat. Costurile pot fi chiar si cu 15-20 % mai mari decat in cazul grupajelor, insa beneficiul rezida in faptul ca soferul nu va intarsia la incarcare si la livrare.

In cazul grupajelor, marfa se poate colecta si prin partenerii externi ai caselor de expeditii, care o duce intr-un depozit, de unde va fi preluata cu un camion de linie de 20 de tone, care o va transporta spre Romania.

Casa de expeditii Minerva Tranzit Logistic dispune de toate resursele si abilitatile necesare pentru a organiza toate grupajele de marfa si a le distribui in functie de solicitarile clientilor sai.


×