Sari la conținut
Forum Roportal

iAgency

  • intrare
    1
  • comentarii
    0
  • citiri
    330

Despre acest blog

articole despre SEO si marketing online

Intrări în acest blog

 

4 tehnici de optimizare SEO invechite la care ar trebui sa renunti

Cu totii stim cat de greu este sa renuntam la ceva cu care ne-am obisnuit, in ciuda faptului ca nu mai functioneaza. Acum cativa ani, era foarte usor sa manipulezi motoarele de cautare. Tot ce trebuia sa faci era sa utilizezi anumite tehnici in mod repetat si puteai obtine pozitii de top in Google. Ei bine, in prezent, ele nu mai functioneaza. Mai mult decat atat, utilizarea lor poate fi chiar daunatoare site-ului tau, atragand posibile penalizari din partea lui Google. Iata cateva dintre aceste tehnici de optimizare SEO invechite la care trebuie sa renunti daca vrei sa ai succes in mediul online si sa ai vizibilitate in motoarele de cautare:   1) Keyword stuffing (utilizarea excesiva a cuvintelor cheie)   Keyword stuffing se refera la umplerea excesiva cu cuvinte cheie a continutului unei pagini web. Folosirea repetata si scoasa din context a cuvintelor cheie era acum multi ani o tehnica de optimizare SEO ce avea scopul de a indica motoarelor de cautare ca site-ul tau este relevant intr-un anumit domeniu. Iata un exemplu de text in care cuvintele cheie sunt folosite in mod excesiv:   "Compania noastra de inchirieri masini ofera cele mai bune servicii de inchirieri masini din Bucuresti. Daca ai nevoie de servicii de inchirieri masini, apeleaza la compania noastra de inchirieri masini. "   Textul de mai sus este un bun exemplu de "ASA NU" cand vine vorba de copywriting. In prezent, Google este capabil sa recunoasca foarte usor keyword stuffing-ul, asa ca este recomandat sa renunti la aceasta tehnica de optimizare SEO invechita.   2) Includerea mai multor variante ale aceluiasi cuvant cheie in meta titlu   Aceasta este una din cele mai des intalnite greseli in optimizarea SEO. Meta titlul trebuie sa fie, in primul rand, relevant pentru utilizator, si sa contina un singur cuvant cheie, care sa specifice atat motoarelor de cautare cat si vizitatorului care intra pe pagina, care este continutul pe care urmeaza sa il gaseasca acolo.   Un meta titlu de genul "Inchirieri masini Bucuresti Inchiriere masina Masina de inchiriat" arata a spam si nu prezinta niciun pic de incredere, iar utilizatorii vor evita sa dea click si sa iti acceseze site-ul. Iar daca ai un CTR (click-through-rate) mic, Google va tine cont de asta si te va declasa in SERP. Un meta titlu bine optimizat SEO ar trebui sa contina cuvantul cheie principal, brand-ul, si o formula de tip call-to-action, care sa atraga utilizatorul sa intre pe site.   3) Utilizarea excesiva a ancorelor in linkurile interne   Daca paginile site-ului tau sunt pline de ancore care ascund linkuri interne, Google poate deveni suspicios. In fond, o pagina al carei continut este supra-optimizat si arata a spam, nu poate ocupa niciodata pozitii favorabile in Google.   Structura linkurilor interne a unui site trebuie sa fie logica si sa ajute utilizatorul in navigare. In mod ideal, cele mai importante pagini web ale site-ului nu trebuie sa fie la mai mult de 3 click-uri distanta de homepage.   4) Folosirea tehnicilor black hat SEO pentru construirea profilului de backlinkuri   Backlinkurile au in continuare un rol important in optimizarea SEO, Google luandu-le in considerare in algoritmii sai. Daca acum multi ani cantitatea era cea mai importanta, in prezent, backlinkurile trebuie sa fie de calitate si obtinute in mod organic, nu cumparate sau create folosind tehnici de tip black hat SEO. Google a devenit din ce in ce mai "priceput" in depistarea unui profil de backlinkuri obtinut prin metode necinstite. Asadar este recomandat sa eviti urmatoarele metode de obtinere a backlinkurilor:   - comentarii spam pe bloguri - linkuri spam in footerele si tagurile site-urilor - prin construirea unei retele private de bloguri - link exchange - directoare de linkuri - linkuri platite

iAgency

iAgency

×