Surse naturale pentru un ten mai fin, mai elastic si mai suplu

Surse naturale pentru un ten mai fin, mai elastic si mai suplu

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriEstetica
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari2965

Voteaza & Distribuie

Descriere

Doctorul Aaron Tabor, expert in nutritie si autorul cartii "The Revival Slim and Beautiful Diet", sustine ca o revizuire pentru dieta alimentara implica imbunatatirea aspectului tenului, combaterea ridurilor si un par sanatos.


De asemenea, Dr. Aaron sustine ca serurile si cremele antirid reprezinta doar 50% din lupta impotriva imbatranirii restul reflectandu-se din alimentatia de zi cu zi.


Principalele surse naturale benefice tenului sunt:


Calciul


laptele_sursa_de_calciuOdata cu trecerea timpului, oasele faciale sunt supuse procesului de deteriorare. Acesta conduce in final la pierderea elasticitatii pielii si la probleme in zona din jurul ochilor. Calciul este sursa naturala de prevenire in aceasta situatie. De aceea trebuie sa consumam mult lapte si produse lactate, si cat de multe fructe si legume, dupa preferinte proprii.


La o masa in cantitati normale, laptele, iaurtul, branza si untul aduc un aport de aproximativ 300 mg calciu.


Dintre fructe si legume, cele mai recomandate in acest sens sunt varza de Bruxelles, frunzele de mustar, broccoli, fasole, portocale si spanac.


De asemenea, ne alegem cu un aport semnificativ de calciu consumand galbenus de ou, bob, linte, nuci, smochine si produse imbogatite special cu calciu.


seminte_de_kiwiSemintele de kiwi


O alegere ideala pentru combaterea cearcanelor sunt semintele de kiwi. Datorita continutului de antioxidanti acestea isi vor aduce semnificativ aportul in procesul de reglare al metabolismului. Folosesti ca suplimente zilnice, semintele de kiwi iti vor imbunatati aspectul tenului si vor ajuta la estomparea neaspectuaselor cearcane.


Luteina


surse_de_luteinaSubstanta ce actioneaza la nivelul tenului, luteina confera finete, elasticitate si suplete tenului.


Dintre alimentele cu un continut ridicat de luteina mentionam spanacul, ardeiul gras, ouale si salata verde.


Doctorul Tabor e de parere ca un supliment de 10 mg pe zi este suficient pentru a atinge doza zilnica de „verzituri".


rosia_sursa_de_LycopeneLycopene


Lycopene este substanta care confera tenului tau o nuanta rozalie, precum fata unei fetite rusinate. Sursa esentiala de Lycopene o reprezinta rosia. Fie ca preferi rosiile in stare naturala, ketchupul sau sosul de tomate, consumul oricarui aliment dintre acestea este nelimitat. Sunt necesare 8 mg de Lycopene pe zi pentru a te bucura de „ bujori in obrajori".